Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Ad6
Posty: 57
Rejestracja: 28 lip 2018, o 15:27
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Adam
Lokalizacja: Śląsk

Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Ad6 »

Jak w temacie chciałem zakodować aku po wymianie i nie mam komunikacji z modułem 61 czy to możliwe żeby superb 2010 nie posiadał takiego modułu i nie było możliwości kodowania aku ?
Awatar użytkownika
Gracek
Posty: 75
Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Gracjan

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Gracek »

Start/stop masz?
Ad6
Posty: 57
Rejestracja: 28 lip 2018, o 15:27
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Adam
Lokalizacja: Śląsk

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Ad6 »

Nie
Awatar użytkownika
Gracek
Posty: 75
Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Gracjan

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Gracek »

To nie trzeba nic kodować.
Ad6
Posty: 57
Rejestracja: 28 lip 2018, o 15:27
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Adam
Lokalizacja: Śląsk

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Ad6 »

Dzięki
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1821
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: marioti »

chyba że miał AGM a zmienił na zwykły... i odwrotnie,
to samo jeżeli zmienił pojemność aku, ale tylko jakoś drastycznie np. z 70 na 80Ah,
wtedy trzeba podać info, a przynajmniej ja tak robiłem
Ad6
Posty: 57
Rejestracja: 28 lip 2018, o 15:27
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Adam
Lokalizacja: Śląsk

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Ad6 »

marioti pisze: 28 gru 2022, o 20:36 chyba że miał AGM a zmienił na zwykły... i odwrotnie,
to samo jeżeli zmienił pojemność aku, ale tylko jakoś drastycznie np. z 70 na 80Ah,
wtedy trzeba podać info, a przynajmniej ja tak robiłem
W moim superbie nie ma nigdzie możliwości wprowadzenia danych aku. Na forum vcds też mi napisali ze w superbach bez start stop nic się nie koduje bo nie ma takiej opcji
fabek
Administrator
Posty: 1235
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: fabek »

Kodowanie masz w gatewayu lub module zasilania 61.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1821
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: marioti »

procedura w CAN od trzeciej minuty

Ad6
Posty: 57
Rejestracja: 28 lip 2018, o 15:27
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Imię: Adam
Lokalizacja: Śląsk

Re: Brak komunikacji z modułem regulacji ładowania 61

Post autor: Ad6 »

Nie mam modułu 61 on jest w autach które mają na kłamie minusiowej moduł o kodzie j367 (takie mam info z aso) u mnie klema minusowa nic takiego nie ma i idzie prosto na masę w getway 19 komplencie nix nie moge zmienić w coding i adaptation a procedurę z filmu oglądam już od tygodnia
ODPOWIEDZ