Od jakiegoś czasu jeżdzę SIII sportline po przesiadce z Passata Varianta. Ogólnie jestem bardzo zadowolony na + aczkolwiek nie posiadam adaptacyjnego zawieszeniu tylko standardowe montowane w Sportlinie. To co mi sie rzuciło to:
- miekkość (na początku uznałem to za duży plus z racji ogarniania nierówności ale mimo, iż w Sportlinie są krótsze sprężyny to obserwuje się bujanie na wiekszych nierównościach)
- głośność - mimo, iż zawieszenie dobrze wybiera nierówności to jednak pokonywanie wydaje średnio przyjemne odgłosy, pracuje generalnie głośno.
Czy ktoś mający standardowe zawieszenie dokonywał jakichś modyfikacji, które adresują powyższe problemy takie jak bujanie, wygłuszenie? Jakie dostępne opcje polecacie?
SIII Sportline - standardowe zawieszenie - wymiana?
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: SIII Sportline - standardowe zawieszenie - wymiana?
Jest na forum opisywany temat odnośnie poprawy seryjnego zawiasu.
Wystarczy poszukać. Od montowania tulejek z rs3 po grube mody w postaci wymiany kompletnego zawiasu
Wystarczy poszukać. Od montowania tulejek z rs3 po grube mody w postaci wymiany kompletnego zawiasu
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: SIII Sportline - standardowe zawieszenie - wymiana?
Jak nie masz adaptacyjnego zawieszenia, to tylko bilstein b6, st xa, kw v2, kw v3. Według kolejności cenowej.
Obligo tuleje z rs3.
Nic innego nie jestem w stanie Ci doradzić na głośność, bujanie, i miekkość. Chyba, że zmianę auta na bmw albo mercedesa
Obligo tuleje z rs3.
Nic innego nie jestem w stanie Ci doradzić na głośność, bujanie, i miekkość. Chyba, że zmianę auta na bmw albo mercedesa