DCC w Skodzie III

artho
Posty: 1100
Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:55
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (280KM)

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: artho »

orlik pisze: 23 mar 2023, o 06:54
kefirek pisze: 22 mar 2023, o 19:02 Co do amorków DCC. Była zmiana w trakcie produkcji, widać to wyraźnie po numerach w ETCE.
Od którego roku, pamiętasz?
Ja roku nie powiem, ale na pewno w licznych recenzjach polifta tą różnicę podkreślali recenzenci, bo czuli sporą zmianę.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: orlik »

Dlatego sprawdźcie proszę w ETCE od którego roku. Albo sprawdźcie numery tych amorów monroe jakie są w polifcie. Ja u siebie też mogę sprawdzić i porównamy.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: orlik »

komoornik pisze: 22 mar 2023, o 17:23 A wqrw to mnie bierze że ktoś kupił Superba czyli przestronne auto simply clever które jest kanapą i na siłę próbuje zrobić z tego auta bardzo dobrze prowadzące się auto z zacięciem sportowym :lol:

Ba nie tylko zrobić ale jednocześnie innym wmawiać że jest tylko jedyna słuszna opcja a DCC to dramat ;)
Spoko szanuję. Też kiedyś jeździłem 1.4 150 w superbie i rozumiem ;) Również z DCC.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: orlik »

Maliniak pisze: 22 mar 2023, o 16:10 Mówimy o prostej jak stół autostradzie? Bez gwintu strach przekraczać 200km/h? ;)
Moim zdaniem tak, nie czułem się pewnie, stabilnie i bezpiecznie jadąc tak dłużej.
I nie tylko bez gwintu, po prostu bez innych amortyzatorów, mogą to być np bilsteiny albo ohlinsy. Nikt nie mówi, że ma być tylko gwint i to jest najlepsze.
Dlatego chętnie zobaczę czy są różnice w obecnych amororach do poprzednich w DCC. Ja miałem dwa auta z DCC i jak dla mnie w obu była kupa.
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: sane »

komoornik pisze: 22 mar 2023, o 17:23 A wqrw to mnie bierze że ktoś kupił Superba czyli przestronne auto simply clever które jest kanapą i na siłę próbuje zrobić z tego auta bardzo dobrze prowadzące się auto z zacięciem sportowym :lol:
:roll: :roll: :roll:
...syty głodnego nie zrozumie...
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
marasmus007
Posty: 954
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: marasmus007 »

orlik pisze: 23 mar 2023, o 07:13
Maliniak pisze: 22 mar 2023, o 16:10 Mówimy o prostej jak stół autostradzie? Bez gwintu strach przekraczać 200km/h? ;)
Moim zdaniem tak, nie czułem się pewnie, stabilnie i bezpiecznie jadąc tak dłużej.
I nie tylko bez gwintu, po prostu bez innych amortyzatorów, mogą to być np bilsteiny albo ohlinsy. Nikt nie mówi, że ma być tylko gwint i to jest najlepsze.
Dlatego chętnie zobaczę czy są różnice w obecnych amororach do poprzednich w DCC. Ja miałem dwa auta z DCC i jak dla mnie w obu była kupa.
Dziś dojechały Bilstein B6 Damptronic. Od razu ich nie założę, gdyż za 5000km mam przegląd i kilka innych duperelek do zrobienia, zrobię to za jednym strzałem. No chyba że nie wytrzymam :)
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: sane »

Fajnie, że w końcu są dostępne. Dotychczas istniały tylko w katalogach :D
Jestem bardzo ciekawy jak się spisują. Może być to dobra alternatywa dla tych, którzy nie chcą obniżać oraz koniecznie chcą zachować DCC.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
marasmus007
Posty: 954
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: marasmus007 »

sane pisze: 23 mar 2023, o 14:40 Fajnie, że w końcu są dostępne. Dotychczas istniały tylko w katalogach :D
Jestem bardzo ciekawy jak się spisują. Może być to dobra alternatywa dla tych, którzy nie chcą obniżać oraz koniecznie chcą zachować DCC.
O dziwo leżały od ręki na magazynie w jednej z firm z Torunia :)
Może Ojciec Dyrektor namaścił :lol:
radziu784
Posty: 97
Rejestracja: 17 sty 2023, o 12:05
Samochód: Superb III
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TSI (220KM)
Aktualnie: Sportline

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: radziu784 »

marasmus007
Posty: 954
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: marasmus007 »

radziu784 pisze: 23 mar 2023, o 18:18 https://bilsteinpolska.pl/sklep/bilstei ... ptronic-31

Czy stąd zamawiałeś?
Tak jakoś wyszło.
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4031
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: piramida »

Będzie zapewne przepaść z pracy zawieszenie, fajnie, że w końcu po paru latach ujrzały światło dzienne.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: orlik »

Sprawdzałem dzisiaj i wydaje się, że dalej niedostępne. Mariusz chyba zrobił zakup roku ;)
pawelb6
Posty: 36
Rejestracja: 16 wrz 2017, o 17:27
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 360KM 460Nm

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: pawelb6 »

orlik pisze: 24 mar 2023, o 21:06 Sprawdzałem dzisiaj i wydaje się, że dalej niedostępne. Mariusz chyba zrobił zakup roku ;)
Zobaczymy jak założy ,co one są warte ,bo opinii żadnych nie widać ,czym konkretnie się różnią i jak się na nich jeździ,mam rozumieć że jakieś krótsze springi do nich również założy.
marasmus007
Posty: 954
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: marasmus007 »

pawelb6 pisze: 2 kwie 2023, o 16:20
orlik pisze: 24 mar 2023, o 21:06 Sprawdzałem dzisiaj i wydaje się, że dalej niedostępne. Mariusz chyba zrobił zakup roku ;)
Zobaczymy jak założy ,co one są warte ,bo opinii żadnych nie widać ,czym konkretnie się różnią i jak się na nich jeździ,mam rozumieć że jakieś krótsze springi do nich również założy.
Na razie zostaną ori sprężyny, zobaczymy jak się to będzie sprawowało. Nie zależy mi na glebie, a na lepszym prowadzeniu auta.
Jutro zostaną zamontowane na aucie , po weekendzie zarzucę informacje o odczuciach.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2986
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: DCC w Skodzie III

Post autor: orlik »

marasmus007 pisze: 13 kwie 2023, o 16:15 Na razie zostaną ori sprężyny, zobaczymy jak się to będzie sprawowało. Nie zależy mi na glebie, a na lepszym prowadzeniu auta.
Jutro zostaną zamontowane na aucie , po weekendzie zarzucę informacje o odczuciach.
Można założyć eibacha bez obniżania. Już nie pamiętam ale chyba z audi q2 i superba 280.
Tutaj gość zrobił coś takiego, i to nawet z b6 damptronic, ale fakt na innej wersji silnikowej.
Myślę, że ktoś mądrzejszy (przedstawiciel eibacha) coś by dobrał, żeby było dobrze ;) i niekoniecznie trzeba się trzymać ich tabeli pod dany model.

https://www.briskoda.net/forums/topic/5 ... -question/
ODPOWIEDZ