3V sterownik martwego pola
: 24 paź 2022, o 22:25
Cześć,
wstępnie zdiagnozowałem swojego nowo zakupionego Superba 3V 2016, zbyt wielu błędów niby nie ma, natomiast jeden idzie do wyeliminowania na pierwszy rzut, mianowicie sterownik martwego pola - czy jakoś tak, różnie jest on nazywany.
VCDS nie ma z nim komunikacji, wywala, że jest uszkodzony, nie da się uruchomić procedury kontroli znaczników w lusterkach - nic nie reaguje, jest tylko błąd uszkodzonego sterownika.
Pytanie zasadnicze, ponieważ nie znalazłem nic w necie.
1. Gdzie ten sterownik znajduje się w Liftbacku
2. Czy kupno używanego sterownika i jego wymiana zadziała P&P czy bedzie konieczne kodowanie ?
3. Czy lepiej kupić nowy taki sterownik i wtedy np będzie łatwiejsze kodowanie czystego ?
wstępnie zdiagnozowałem swojego nowo zakupionego Superba 3V 2016, zbyt wielu błędów niby nie ma, natomiast jeden idzie do wyeliminowania na pierwszy rzut, mianowicie sterownik martwego pola - czy jakoś tak, różnie jest on nazywany.
VCDS nie ma z nim komunikacji, wywala, że jest uszkodzony, nie da się uruchomić procedury kontroli znaczników w lusterkach - nic nie reaguje, jest tylko błąd uszkodzonego sterownika.
Pytanie zasadnicze, ponieważ nie znalazłem nic w necie.
1. Gdzie ten sterownik znajduje się w Liftbacku
2. Czy kupno używanego sterownika i jego wymiana zadziała P&P czy bedzie konieczne kodowanie ?
3. Czy lepiej kupić nowy taki sterownik i wtedy np będzie łatwiejsze kodowanie czystego ?