Strona 1 z 1

3V sterownik martwego pola

: 24 paź 2022, o 22:25
autor: milan00
Cześć,
wstępnie zdiagnozowałem swojego nowo zakupionego Superba 3V 2016, zbyt wielu błędów niby nie ma, natomiast jeden idzie do wyeliminowania na pierwszy rzut, mianowicie sterownik martwego pola - czy jakoś tak, różnie jest on nazywany.
VCDS nie ma z nim komunikacji, wywala, że jest uszkodzony, nie da się uruchomić procedury kontroli znaczników w lusterkach - nic nie reaguje, jest tylko błąd uszkodzonego sterownika.

Pytanie zasadnicze, ponieważ nie znalazłem nic w necie.
1. Gdzie ten sterownik znajduje się w Liftbacku
2. Czy kupno używanego sterownika i jego wymiana zadziała P&P czy bedzie konieczne kodowanie ?
3. Czy lepiej kupić nowy taki sterownik i wtedy np będzie łatwiejsze kodowanie czystego ?

Re: 3V sterownik martwego pola

: 24 paź 2022, o 23:59
autor: komoornik
Sterowniki/radary są dwa - w tylnym zderzaku.

https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... t-working/

To może wskazywać że to znany problem.

Re: 3V sterownik martwego pola

: 26 paź 2022, o 20:50
autor: tomamar
U mnie też padło martwe pole. Kupiłem oryginalne używane radary. Po wymianie nic nie musiałem kodowac. Odrazu zadziałało. Za dwa dałem 94 Euro. Ttzeba ściągać zderzak do wymiany.

Re: 3V sterownik martwego pola

: 27 paź 2022, o 08:57
autor: mario789
Słowo klucz używane bo jeśli kupisz nowe trzeba będzie zrobić najpierw ich parametryzacje inaczej nie będzie działać

Re: 3V sterownik martwego pola

: 27 paź 2022, o 09:52
autor: siemi1
Ciekawe jka z dostępnością nowych jak kilku modeli juz nie chce produkować z Side Assistem:)

Wysłane z mojego OP8PRO przy użyciu Tapatalka