Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
-
- Posty: 1028
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Ja jakoś nie kojarzę zbytnio aby w VAGu w ramach liftu zmieniali części blacharskie - to dodatkowe srogie koszty itd.
-
- Posty: 356
- Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Pewnie w katalogu tylko litermami się różni i to tyle.
Już nie kurak....
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Klapa tylna (czy to w kombi czy to liftback) jest tylko zmieniona, bo nie ma okrągłej dziury na emblemat, ale światła na tył też wejdą p&p tylko trzeba zrobić dziurkę na montaż listewki, która jest nad rejestracją.
- Kulpas
- Posty: 274
- Rejestracja: 16 maja 2021, o 07:12
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Tomasz
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Myślałem juz o tym, ale najpierw muszę ogarnąć przód i później będę myślał nad tyłem.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Tym bardziej czekam, bo ja na razie jestem zajęty zmianami mechanicznymi, a jeszcze na urlop przydałoby się wyjechać...
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Co tam Orlik mechanicznie dłubiesz? Kujesz motor pod 550 kunia?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Nie, zamiast hybrydowego turbo wchodzi pmax1 od garretta. Zobaczymy jak to wszystko będzie jeździć , cały czas czekam na auto, bo już tydzień stoi w Bielsku
Niestety, mimo bardzo dobrej pracy hybrydy, którą posiadałem, od początku były problemy z przeciekaniem oleju do wydechu. Po za tym, że musiałem dolewać olej(który uciekał do wydechu) nic się nie działo. Aż do momentu, kiedy uszczelnienie w turbo już grubo poszło
Niestety, mimo bardzo dobrej pracy hybrydy, którą posiadałem, od początku były problemy z przeciekaniem oleju do wydechu. Po za tym, że musiałem dolewać olej(który uciekał do wydechu) nic się nie działo. Aż do momentu, kiedy uszczelnienie w turbo już grubo poszło
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Nie, na pewno nie. Maksymalnie widziałem 470 (według garretta, nawet i 490 może obsłużyć, ale myślę, że z alkoholem).
Optymalna jej praca to okolice 450 koni, plusem jej na pewno jest to, że to garrett, czyli fabryczne turbo, a nie hybryda, kolejny plus to dobre wstawanie, powtarzalność, i kolejna kluczowa sprawa, auto jeździ na niższym doładowaniu, co jest bezpieczniejsze dla silnika jak i samego turbo.
Czekam i czekam, aż sam jestem ciekawy jak to będzie się sprawować. Już wiem, że leży na aucie, tylko ciągle trwa strojenie...
https://www.garrettmotion.com/racing-an ... bocharger/
Optymalna jej praca to okolice 450 koni, plusem jej na pewno jest to, że to garrett, czyli fabryczne turbo, a nie hybryda, kolejny plus to dobre wstawanie, powtarzalność, i kolejna kluczowa sprawa, auto jeździ na niższym doładowaniu, co jest bezpieczniejsze dla silnika jak i samego turbo.
Czekam i czekam, aż sam jestem ciekawy jak to będzie się sprawować. Już wiem, że leży na aucie, tylko ciągle trwa strojenie...
https://www.garrettmotion.com/racing-an ... bocharger/
-
- Moderator
- Posty: 573
- Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220/470
- Imię: Mario
- Lokalizacja: Łódź
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Bezpieczeństwo silnika przede wszystkim zamiast opcji na wynik. Wrzuć jak będziesz mieć chwile jakiś wynik z racelogica
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
światła też w ruch pójdą, jeżeli chcesz mieć chromowana listewkę. W nowych światłach jest wgłębienie na listwę chromowaną (światła błotnik + na klapie) na zewnętrznych klei się kawałek listewki, a na klapie cała listwa jest przykręcana na chyba 4 śrubach( mocowania od dołu obok lapek tablicy) i klejona na taśmie do lamp. Więc sam klapa też jest trochę inna, bo jest mocowanie pod listwe, którego nie ma w przed lifcie . A dodatkowo sama listwa też nie jest tania w aso płaciłem 500 zł po rabatach
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Przedlift (MY2017) na polift (MY2022)
Tak, zgadza się Maniek, napisałem, że tylnia klapa jest inna właśnie, bo stara ma miejsce na emblemat plus do starej trzeba dziury wiercić aby tą listwę przymocować.
Kolega wyżej będzie światła też wymieniał, co nie zmienia faktu, że klapę może zostawić starą i dowiercić dziury na tą listwę.
A tak z ciekawości, kamera tylnia zostaje ta sama czy ją też trzeba wymienić, żeby podeszła pod tą listwę?
Kolega wyżej będzie światła też wymieniał, co nie zmienia faktu, że klapę może zostawić starą i dowiercić dziury na tą listwę.
A tak z ciekawości, kamera tylnia zostaje ta sama czy ją też trzeba wymienić, żeby podeszła pod tą listwę?