Hej Panie (jeśli są na forum) i Panowie
Tak jak obiecałem opisuję wrażenia po zawirusowaniu Superba
Właśnie jestem po powrocie od Mastersa, samochód dłubany przez p. Krzysztofa (wyciąganie kompa, zabawa na hamowni, wgrywanie i cała reszta) program napisany przez p. Marka.
W serii moje auto miało następujące parametry (małe gifty):
Moc: 176,4 KM
Moment: 356,8 Nm
Niby niedużo więcej ale cieszy - bo zawsze lepiej więcej niż mniej, nie?
Po zabiegu motorownia przedstawia się następująco:
Moc: 206,4 KM
Moment: 402,7 Nm
Później wkleję foty (robiłem zdjęcia na gorąco na hamowni) i pamiątkowy wykres
Teraz wrażenia - na razie skrzynia w trybie D, bez przechodzenia na tryb Sportowy:
1-2 bieg w sumie łagodny
(jeśli to tak można nazwać ), aby moment nie zarżnął DSG, a później zaczyna się fun
Auto ciągnie jak szalone i jak na razie ciężko jest mi się przyzwyczaić, bo zachowuje się inaczej i muszę się na nowo nauczyć "czuć" samochód - żwawiej wkręca się na obroty i mocniej ciągnie do przodu, więc setka pokazuje się szybciej - zmierzyłem stoperem w zegarku i jest ponad sekundę szybciej (
ale mierzone na zwykłej drodze z czerwonego światła i sam wciskałem przycisk stopera, więc niezbyt to miarodajne i wiem, nie zmierzone żadnym przyrządem, ale wcześniej też tak mierzyłem więc teraz mam porównanie), na spokojnie później jak pojeżdżę po wypaleniu baku na 3/4 powera jak doradzał mi p. Marek zmierzę z synem na fotelu pasażera.
Największy banan jest jednak w trakcie wyprzedzania - wracałem dziś z Piaseczna do Łodzi i oczywiście
, że musiałem sprawdzić bez szaleństw jak się teraz jeździ - wyprzedzałem dwie ciężarówki lekko pod górę (żadnych aut z naprzeciwka) i wrażenie jest takie, że przed zawirusowaniem zdecydowałbym się na wyprzedzenie jednej, a teraz spokojnie Superb ciągnie tak, że jeszcze i trzecią bym łyknął
Tego w sumie potrzebowałem - większego bezpieczeństwa na trasie w trakcie wyprzedzania i zapasu mocy, którego czasem mi brakowało, no i teraz to mam
Reasumując, pierwsze wrażenia na gorąco bardzo pozytywne, zobaczymy jak będzie później
EDIT:
Obiecane foty na gorąco z hamowni:
Seria
Po witamince:
Wykres: