Re: Chiptuning
: 25 cze 2018, o 20:53
Widziałem kilka wykresów na ponad 215 KM. Najwięcej było chyba 216,9 KM. Oprócz ewentualnego wywalenia dpf-u i programowo wyłączonego egr-a nie było innych modyfikacji.
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
To auto miało w serii 192KMKriSSo pisze:Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
No więc właśnie, bo właściciel przedumny i przeszczęśliwy, Tuner renomowany, cóż .... zastanawiające.kmink pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
kmink pisze:Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM
Raz w miesiącu mam taki przypadek.
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.kmink pisze:To auto miało w serii 192KMKriSSo pisze:Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM?Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Masz rację. Szacun że robisz najszybsze... jednak masz spoko rolki.kmink pisze:Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM?Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.
Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.
rolki premiumFoton pisze: jednak masz spoko rolki.