Strona 143 z 169
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 17:57
autor: Foton
czy aby bez nowego turbo nie otrzymałbys tozsamego wyniku?:)
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 19:40
autor: jedrek1980
Kurde dziwne trochę bo moja wyszła trochę więcej a silnik CFGB
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 19:45
autor: Foton
no właśnie.. stąd pytanie.
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 20:06
autor: Montes
Być może macie racje i otrzymałbym...
Tylko wtedy byłaby to górna, wyśrubowana granica. Preferuję bezpieczne softy zarówno dla DPF i DSG, dlatego założyłem nową turbosprężarkę OEM.
Takie parametry mi wystarczają. Do emocji jest inne auto.
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 20:10
autor: Foton
to jakieś wytłumaczenie:)
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 20:29
autor: Montes
Nie "jakieś" tylko moje indywidualne
Re: Chiptuning
: 5 lis 2017, o 20:36
autor: Foton
ku..wa..ale dziś wszyscy delikatni
Re: Chiptuning
: 2 gru 2017, o 17:34
autor: Chorzyn
Robiłem program w Kreatorze, byłem zadowolony, mam nadzieje ze nowy właściciel tez. Zawsze doceniam u nich to ze robili mi z głowa...nie na sile wyciskanie ile się da ale tez i nie na gotowo...
Re: Chiptuning
: 5 gru 2017, o 09:42
autor: tomek evo
W sumie to Twój wynik (215 i 449) to już jest chyba górna granica dla tego silnika jeśli chodzi o samą elektronikę. DPF-a miałeś? Masz może wykres? Ja przymierzem się do programu na wiosnę.
Re: Chiptuning
: 12 gru 2017, o 21:57
autor: zyga
Również podnosiłem moc w Kreatorze. Przed wizytą u nich, pojechałem do niezależnej hamowni w swoim mieście. Pomiar początkowy był praktycznie identyczny w obydwu miejscach, co mnie ucieszyło.
I tu, ku mojemu zaskoczeniu - przy przebiegu 225000km auto nie straciło mocy.
I pomiar: 250,6KM i 351Nm
II pomiar: 243KM i 361Nm
W Kreatorze finalnie wypluło 303,6KM i 385,2Nm, w odpowiednio niższych zakresach obrotów rzecz jasna
Jest cacy ogólnie...
Re: Chiptuning
: 31 mar 2018, o 12:50
autor: kmink
Foton pisze:czy aby bez nowego turbo nie otrzymałbys tozsamego wyniku?:)
Turbina od 170ki jest odorbinę bardziej wydajna i górą mozna zrobić trochę więcej niz na sprężarce od 140ki ale miałem zdrowe egzemplarze, które miały w serii po 14xKM, a po modzie, bez większych ceregieli wychodziło pod 180KM/380Nm...pytanie, czy dla tak niewielkiej rożnicy jest sens dopłacać...wg mnie tylko jesli stara turbina padnie i trzeba ją wymienić to wtedy lepiej od razu wsadzić ta z wersji 170KM
Re: Chiptuning
: 13 kwie 2018, o 21:28
autor: gazorex
ja mam 170 z chipem na 210 i 424 nm
Re: Chiptuning
: 15 kwie 2018, o 19:39
autor: leszekmw
kmink na ile robisz 177 z audi a6 ?
Re: Chiptuning
: 15 kwie 2018, o 20:06
autor: CLO27
gazorex pisze:ja mam 170 z chipem na 210 i 424 nm
te niuty cos z ta maca nie za bardzo ida w parze
Re: Chiptuning
: 15 kwie 2018, o 20:10
autor: gachul
CLO27 pisze:gazorex pisze:ja mam 170 z chipem na 210 i 424 nm
te niuty cos z ta maca nie za bardzo ida w parze
a dla czego? ja miałem z boxa 211 KM i 444 Nm