Modyfikacja pompy oleju Warszawa
- Broker89
- Posty: 35
- Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215KM 430NM
Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Witam, czy ktoś robił lub zna jakiś warsztat który kompleksowo dobierze i zrobi modyfikacje pompy oleju w CFBB w Mazowieckim. Czy to modyfikację wałka czy przejście na inny rodzaj napędu, nie wiem co najlepsze.
Mam 160tys i chciałbym zrobić to profilaktycznie, w necie widzę większość firm reklamujących się to albo Gdynia albo Śląsk.
Mam 160tys i chciałbym zrobić to profilaktycznie, w necie widzę większość firm reklamujących się to albo Gdynia albo Śląsk.
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Każdy mechanik, który potrafi zdjąć i założyć miskę olejową to zrobi. Wcześniej tylko musisz zaopatrzyć się w nowy wałek w ASO,
- Broker89
- Posty: 35
- Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215KM 430NM
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Pisałem do jakiegoś serwisu to CFGB podobno też jest z wadliwą pompą to jak to jest? Superb ma u mnie od nowości dożywocie także chce zrobić co można żeby zapobiec przykrym niespodziankom w trasie.
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Nic w cfgb się nie dzieje. Wrzuciłem kiedyś foto wałek po 300 tys km.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Gracek
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Gracjan
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Ja wymieniałem w cffb (140km) przy przebiegu 220tys to był jedynie zauważalny rant. Wymieniłem dla świętego spokoju, imbus to koszt 30zł i robota mechanika chyba około 200zł.
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Po około 313 tys km zabierak w CFGB.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Broker89
- Posty: 35
- Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215KM 430NM
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
313tys przelotu- to podpytam tutaj, planuje dobić do takich wartości z moim autem, co warto w miedzyczasie zrobić o co zadbać aby nie stanąć w środku urlopu gdzieś na zagranicznej autostradzie?
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Żadnych specjalnych zabiegów nie musisz robić. Regularnie zmieniać olej i filtry, schłodzić turbinę po autostradzie, reagować w porę na jakieś niespodziewane stuki.
Mój CFFB przejechał 350 kkm. zmieniałem 2x łączniki stabilizatora, piasty przednich kół i łożysko w tylnym. Poza tym dla kaprysu założyłem sprężyny -30 i amory B6, chociaż fabryczne były jeszcze w dobrym stanie. Tarcze, klocki to oczywistość , raz był problem z zamkiem, elektryk z ASO, bardzo dobry zresztą, dał radę.
Załóż sobie rozpórkę przednich kielichów, auto pewniej się prowadzi.
Mój CFFB przejechał 350 kkm. zmieniałem 2x łączniki stabilizatora, piasty przednich kół i łożysko w tylnym. Poza tym dla kaprysu założyłem sprężyny -30 i amory B6, chociaż fabryczne były jeszcze w dobrym stanie. Tarcze, klocki to oczywistość , raz był problem z zamkiem, elektryk z ASO, bardzo dobry zresztą, dał radę.
Załóż sobie rozpórkę przednich kielichów, auto pewniej się prowadzi.
- Broker89
- Posty: 35
- Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215KM 430NM
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Ja teoretycznie mam ten fabryczny "sportowy" zawias, do tej pory na 18 calach było ok, ale zaczynam czuć że auto robi się takie "gumowate" nie wiem czy to kwestia drążków kierowniczych czy amortyzatorów. W moim oprócz nagrzewnicy i tylnego łożyska jak narazie nic ponadnormatywnego się nie wysypało.
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 18 cze 2020, o 14:53
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Płock
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Nie straszcie, ja w połowie sierpnia jadę do Cro - S2 pierwszy raz, poprzednie O1 i O2 dały radę po kilka razy
Zawsze jakiś tam assistance wykupiony - oby i tym razem się nie przydał.
Zawsze jakiś tam assistance wykupiony - oby i tym razem się nie przydał.
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Mniej więcej od 2010 wybieraki w pompie oleju 2.0 tdi zostały poprawione. Wcześniej to była masakra, ołówek robił się okragły.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- Broker89
- Posty: 35
- Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 215KM 430NM
Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa
Dlatego właśnie zacząłem o tym czytać żę robi się przeróbki na koła zębate, mokre paski itd itp. Znajomemu w pasku b6 wywaliła czerwona konewka na autostradzie to zanim zdążył się zatrzymać to już wióry poszły.