Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Awatar użytkownika
Broker89
Posty: 35
Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 215KM 430NM

Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: Broker89 »

Witam, czy ktoś robił lub zna jakiś warsztat który kompleksowo dobierze i zrobi modyfikacje pompy oleju w CFBB w Mazowieckim. Czy to modyfikację wałka czy przejście na inny rodzaj napędu, nie wiem co najlepsze.

Mam 160tys i chciałbym zrobić to profilaktycznie, w necie widzę większość firm reklamujących się to albo Gdynia albo Śląsk.
Awatar użytkownika
JanuszSz
Posty: 1024
Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 150
Lokalizacja: Lublin

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: JanuszSz »

Każdy mechanik, który potrafi zdjąć i założyć miskę olejową to zrobi. Wcześniej tylko musisz zaopatrzyć się w nowy wałek w ASO,
Obrazek
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: fabek »

W CFBG? Pytanie po co?
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Awatar użytkownika
Broker89
Posty: 35
Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 215KM 430NM

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: Broker89 »

Pisałem do jakiegoś serwisu to CFGB podobno też jest z wadliwą pompą to jak to jest? Superb ma u mnie od nowości dożywocie także chce zrobić co można żeby zapobiec przykrym niespodziankom w trasie.
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: fabek »

Nic w cfgb się nie dzieje. Wrzuciłem kiedyś foto wałek po 300 tys km.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Awatar użytkownika
Gracek
Posty: 75
Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Gracjan

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: Gracek »

Ja wymieniałem w cffb (140km) przy przebiegu 220tys to był jedynie zauważalny rant. Wymieniłem dla świętego spokoju, imbus to koszt 30zł i robota mechanika chyba około 200zł.
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: fabek »

Obrazek

Po około 313 tys km zabierak w CFGB.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Awatar użytkownika
Broker89
Posty: 35
Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 215KM 430NM

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: Broker89 »

313tys przelotu- to podpytam tutaj, planuje dobić do takich wartości z moim autem, co warto w miedzyczasie zrobić o co zadbać aby nie stanąć w środku urlopu gdzieś na zagranicznej autostradzie?
Awatar użytkownika
JanuszSz
Posty: 1024
Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 150
Lokalizacja: Lublin

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: JanuszSz »

Żadnych specjalnych zabiegów nie musisz robić. Regularnie zmieniać olej i filtry, schłodzić turbinę po autostradzie, reagować w porę na jakieś niespodziewane stuki.
Mój CFFB przejechał 350 kkm. zmieniałem 2x łączniki stabilizatora, piasty przednich kół i łożysko w tylnym. Poza tym dla kaprysu założyłem sprężyny -30 i amory B6, chociaż fabryczne były jeszcze w dobrym stanie. Tarcze, klocki to oczywistość , raz był problem z zamkiem, elektryk z ASO, bardzo dobry zresztą, dał radę.
Załóż sobie rozpórkę przednich kielichów, auto pewniej się prowadzi.
Obrazek
Awatar użytkownika
Broker89
Posty: 35
Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 215KM 430NM

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: Broker89 »

Ja teoretycznie mam ten fabryczny "sportowy" zawias, do tej pory na 18 calach było ok, ale zaczynam czuć że auto robi się takie "gumowate" nie wiem czy to kwestia drążków kierowniczych czy amortyzatorów. W moim oprócz nagrzewnicy i tylnego łożyska jak narazie nic ponadnormatywnego się nie wysypało.
krzygaj
Posty: 157
Rejestracja: 18 cze 2020, o 14:53
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Płock

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: krzygaj »

Nie straszcie, ja w połowie sierpnia jadę do Cro - S2 pierwszy raz, poprzednie O1 i O2 dały radę po kilka razy :D
Zawsze jakiś tam assistance wykupiony - oby i tym razem się nie przydał.
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: fabek »

Mniej więcej od 2010 wybieraki w pompie oleju 2.0 tdi zostały poprawione. Wcześniej to była masakra, ołówek robił się okragły.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Awatar użytkownika
Broker89
Posty: 35
Rejestracja: 24 lip 2013, o 21:01
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 215KM 430NM

Re: Modyfikacja pompy oleju Warszawa

Post autor: Broker89 »

Dlatego właśnie zacząłem o tym czytać żę robi się przeróbki na koła zębate, mokre paski itd itp. Znajomemu w pasku b6 wywaliła czerwona konewka na autostradzie to zanim zdążył się zatrzymać to już wióry poszły.
ODPOWIEDZ