Tu sie niewiele zmienilo miedzy RM18 a RM23 tylko sposób załączania i w jakich opcjach to jest.
Funkcjonalnosć jest tam sama, moze jakieś aktualizacje aby teoszke lepij chodzilo ale nie odczowam jakiejs wiekszej różnicy miedzy RM18 a RM23 poza tym ze jest super opcjankoery pojemnosciowej ze nie trzeba gibac autem po kilkudzieiseciu sekundach aby pokazac systemowu ze sie nie spi.
Autonamicznej jazdy to nie masz a 1% nawet bo system nie wykrywa. Jak inne pojazdy jada czy ida liesi itd tylko czhta linie i odlwglosc od auta z naprseciwka aby trzymac dystans przy ACC no moze opcja predictive to jest cos co jest zmiana(da sie chyba dograc do starszych modeli) ze ci zwalnia przy skrzyżowaniu czy rondach to jest na pewno na plus.
Dopiero w S4 maja byc jakies usprawnienia tych systemow ale chyabnante chwile nienwidzialm jakkegos porownania co nowego wzgledem Se czy Obecnego kodiaqa vs nowy.
Ja osobiście na pewno polecam brać TA lub TAH bo sam z tego korzystam caly czas nie tylko na trasie ale po miescie w korkach.
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 31 mar 2023, o 17:18
- Samochód: Superb III combi Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Polączenie systemow AAC (pAAC) z ALA daje nam wg opisu na tej stronie poziom 2
https://automarket.pl/blog/wyposazenie- ... otoryzacji
Do poziomu 3 jeszcze troche brakuje.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Jak ktos raka definicje i poziomy ustalili to ok. Bardziej to chyab dla marketingu jest zrobione.
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 540
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG
Mówienie o autonomii w skodzie to tak jak o AI czyli sztucznej inteligencji w lampie z czujnikiem zmierzchukrzymek pisze: ↑18 lut 2024, o 10:24Polączenie systemow AAC (pAAC) z ALA daje nam wg opisu na tej stronie poziom 2
https://automarket.pl/blog/wyposazenie- ... otoryzacji
Do poziomu 3 jeszcze troche brakuje.