ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Awatar użytkownika
siemi1
Posty: 2353
Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
Lokalizacja: Wawa_Bemowo

Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

Post autor: siemi1 »

Tu sie niewiele zmienilo miedzy RM18 a RM23 tylko sposób załączania i w jakich opcjach to jest.

Funkcjonalnosć jest tam sama, moze jakieś aktualizacje aby teoszke lepij chodzilo ale nie odczowam jakiejs wiekszej różnicy miedzy RM18 a RM23 poza tym ze jest super opcjankoery pojemnosciowej ze nie trzeba gibac autem po kilkudzieiseciu sekundach aby pokazac systemowu ze sie nie spi.

Autonamicznej jazdy to nie masz a 1% nawet bo system nie wykrywa. Jak inne pojazdy jada czy ida liesi itd tylko czhta linie i odlwglosc od auta z naprseciwka aby trzymac dystans przy ACC no moze opcja predictive to jest cos co jest zmiana(da sie chyba dograc do starszych modeli) ze ci zwalnia przy skrzyżowaniu czy rondach to jest na pewno na plus.

Dopiero w S4 maja byc jakies usprawnienia tych systemow ale chyabnante chwile nienwidzialm jakkegos porownania co nowego wzgledem Se czy Obecnego kodiaqa vs nowy.

Ja osobiście na pewno polecam brać TA lub TAH bo sam z tego korzystam caly czas nie tylko na trasie ale po miescie w korkach.

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
krzymek
Posty: 76
Rejestracja: 31 mar 2023, o 17:18
Samochód: Superb III combi Facelift
Rocznik: 2023
Silnik: 2.0TSI (190KM)

Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

Post autor: krzymek »

Sdss pisze: 18 lut 2024, o 10:15
krzymek pisze: 18 lut 2024, o 06:00 Fajnie to pokazales. Widac iz sposobow autonomicznej jazdy jest sporo.
To, ile ich jest, wymienisz ? Bo dla mnie 0.
Polączenie systemow AAC (pAAC) z ALA daje nam wg opisu na tej stronie poziom 2
https://automarket.pl/blog/wyposazenie- ... otoryzacji
Do poziomu 3 jeszcze troche brakuje.
Awatar użytkownika
siemi1
Posty: 2353
Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
Lokalizacja: Wawa_Bemowo

Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

Post autor: siemi1 »

Jak ktos raka definicje i poziomy ustalili to ok. Bardziej to chyab dla marketingu jest zrobione.

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka

Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
Sdss
Posty: 533
Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
Samochód: Superb III Facelift
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Imię: Rafał

Re: ADAPTIVE LANE ASSIST z SIDE ASSIST oraz REAR TRAFFIC ALERT, TRAFFIC JAM ASSIST i EMERGENCY ASSIST dla DSG

Post autor: Sdss »

krzymek pisze: 18 lut 2024, o 10:24
Sdss pisze: 18 lut 2024, o 10:15
krzymek pisze: 18 lut 2024, o 06:00 Fajnie to pokazales. Widac iz sposobow autonomicznej jazdy jest sporo.
To, ile ich jest, wymienisz ? Bo dla mnie 0.
Polączenie systemow AAC (pAAC) z ALA daje nam wg opisu na tej stronie poziom 2
https://automarket.pl/blog/wyposazenie- ... otoryzacji
Do poziomu 3 jeszcze troche brakuje.
Mówienie o autonomii w skodzie to tak jak o AI czyli sztucznej inteligencji w lampie z czujnikiem zmierzchu :mrgreen:
ODPOWIEDZ