Zawieszenie DCC L&K

Opinie, pytania i porady dotyczące zakupu Superba
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
AndrewS
Posty: 44
Rejestracja: 17 lip 2020, o 10:37
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Zawieszenie DCC L&K

Post autor: AndrewS »

Witam

Przymierzam się do zakupu L&K i tam jest DCC. Czy to zawieszenie jest wygodne do parkowania? Nie obcieracie krawezników?
Awatar użytkownika
padero
Posty: 181
Rejestracja: 14 mar 2021, o 05:49
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: padero »

AndrewS pisze: 14 cze 2021, o 08:20 Witam

Przymierzam się do zakupu L&K i tam jest DCC. Czy to zawieszenie jest wygodne do parkowania? Nie obcieracie krawezników?

A to niby dlaczego? Zawieszenie DCC, nie jest sportowym/obniżonym zawieszeniem to normalna wysokość zawieszenia z regulowaną sztywnością amortyzatorów.Wersja sportline ma lekko obniżone zawieszenie, ale też nie na tyle żeby zawadzać o krawęzniki.
AndrewS
Posty: 44
Rejestracja: 17 lip 2020, o 10:37
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: AndrewS »

Myslalem ze DCC jest nizsze niz normalne. Dzięki za wyjaśnienie
kefirek
Posty: 393
Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: kefirek »

DCC jest niższe o 10mm aniżeli auto bez DCC, niezależnie od wersji czy Style z DCC, L&K z DCC czy Sportline z DCC
Samo sportline jest niższe o 15mm aniżeli auto auto zwykłe

Co do krawężników, superb ma prześwit jebutny, także krawężniki inne niespodzianki nijak nie wpływają na komfort parkowania. Ostatnio postawiłem go obok Civica UFO którym jeździłem 6 lat to tam był mały prześwit mimo seryjnego zawieszenia, a i tak nie miałem większych problemów z krawężnikami.

Generalnie superb to koza i ciężko z tym faktem polemizować.
AndrewS
Posty: 44
Rejestracja: 17 lip 2020, o 10:37
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: AndrewS »

To teraz najwazniejsze pytanie czy warto miec DCC w wersji style?
roman_szpadel
Posty: 161
Rejestracja: 29 sie 2015, o 22:15
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: roman_szpadel »

Gdyby opłacało się brać style z tym zestawem dodatków, który potrzebowałem, to dcc bym nie brał.
pozdrawiam,
roman_szpadel
kefirek
Posty: 393
Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: kefirek »

AndrewS pisze: 15 cze 2021, o 17:07 To teraz najwazniejsze pytanie czy warto miec DCC w wersji style?
To zależy od Twoich preferencji czy generalnie chcesz mieć adaptacyjne zawieszenie sterowane z guzika czy nie. Na forum znajdziesz sporo opinii że nie warto, że autem buja i jest to poniekąd prawda a jedyne słuszne rozwiązanie to gwint 🙂.
Ja mam DCC i cenie sobie fakt zmiany charakterystyki z guzika i często korzystam przełączając komfort/normal przy jeździe po mieście lub gdy zjadę na jakieś dziury bez asfaltu. A normal/indywidual/sport przy zapieredzielaniu po autostradach
Co do bujania, póki co ponton to nie jest ale dopiero 13,5kkm więc może jeszcze za wcześnie, ale w głowie kiełkuje już od dłuższe go czasu projekt pod tytułem KW DCC ale narazie cena mnie odstrasza 🤪
AndrewS
Posty: 44
Rejestracja: 17 lip 2020, o 10:37
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: AndrewS »

kefirek pisze: 15 cze 2021, o 22:04
AndrewS pisze: 15 cze 2021, o 17:07 To teraz najwazniejsze pytanie czy warto miec DCC w wersji style?
To zależy od Twoich preferencji czy generalnie chcesz mieć adaptacyjne zawieszenie sterowane z guzika czy nie. Na forum znajdziesz sporo opinii że nie warto, że autem buja i jest to poniekąd prawda a jedyne słuszne rozwiązanie to gwint 🙂.
Ja mam DCC i cenie sobie fakt zmiany charakterystyki z guzika i często korzystam przełączając komfort/normal przy jeździe po mieście lub gdy zjadę na jakieś dziury bez asfaltu. A normal/indywidual/sport przy zapieredzielaniu po autostradach
Co do bujania, póki co ponton to nie jest ale dopiero 13,5kkm więc może jeszcze za wcześnie, ale w głowie kiełkuje już od dłuższe go czasu projekt pod tytułem KW DCC ale narazie cena mnie odstrasza 🤪
Dzieki a czy moze orientujesz sie czy w wersja sportline z DCC ma taki sam przeswit jak DCC w L&K?
Awatar użytkownika
Kuster
Posty: 1038
Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 216KM/455NM
Imię: Łukasz

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: Kuster »

AndrewS pisze: 19 cze 2021, o 18:19 Dzieki a czy moze orientujesz sie czy w wersja sportline z DCC ma taki sam przeswit jak DCC w L&K?
10mm niżej
Jak dbasz tak masz
kefirek
Posty: 393
Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TDI (190KM)

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: kefirek »

AndrewS pisze: 19 cze 2021, o 18:19 Dzieki a czy moze orientujesz sie czy w wersja sportline z DCC ma taki sam przeswit jak DCC w L&K?
Jak napisałem wcześniej. Wszystkie auta z DCC mają taki sam prześwit czyli 10mm niżej niż normalnie. Także nie ma znaczenia jaka wersja.

Ok no prawie wszystkie bo scaut jest podniesiony
Pablowy
Posty: 22
Rejestracja: 17 lut 2021, o 13:44
Samochód: Superb III Facelift
Rocznik: 2021
Silnik: 2.0TSI (190KM)
Imię: Paweł

Re: Zawieszenie DCC L&K

Post autor: Pablowy »

AndrewS pisze: 15 cze 2021, o 17:07 To teraz najwazniejsze pytanie czy warto miec DCC w wersji style?
zamawiałem auto jakoś w lutym chyba (Sportline), i nie wziąłem DCC. Dostałem przedkontraktowego nowego Superba L&K z DCC i po jakimś czasie tak mi się to spodobało, ze chciałem dołożyć. Jednak dołożenie spowodowałoby opóźnienie więc sobie darowałem. Reasumując - warto :) Ja żałuję, że nie wrzuciłem.
SIII Sportline Velvet Red TSI 190KM
ODPOWIEDZ