Dlatego u nas się nie sprzedawał i vw wycofał go z oferty.sjak pisze: BTW, lans Phaetonem? Wiesz jak to wygląda? Przecież to samochód który bierzesz właśnie kiedy nie chcesz się obnosić z pieniędzmi, a chcesz mieć coś klasy S-ki
ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Phaeton był świetny... i to powie każdy kto ma pojecie o motoryzacji
ale nie miał prestiżu jak BMW, Audi czy Mercedes.
ale nie miał prestiżu jak BMW, Audi czy Mercedes.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Z jednego powodu, o którym napisałem (i Ty również). Duże, wygodne auto, klasy możliwie najwyższej, ale nie wzbudzające niepotrzebnej zazdrości (ma ogromne znaczenie, np jak podjeżdżasz do klienta)bezduszny pisze:To po co kupował Phaetona (mi się podoba akurat) ?
Niech se kupi M5...
Ponoć można. Trza by pogadać z BieńczykiemZuber pisze:@Sławek, to co zalinkowałeś to gwint ale chyba nie ma opcji żeby zrobić w S2 amor, który można by przestawiać twardo/miękko z kabiny?
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
No weź...
ludzie bo są idiotami, nie znają się na samochodach, nie mają internetu, nie potrafią przeczytać co ma na masce napisane.... i nie zauważają gigantycznej limuzyny.
Kupił nowego ?
ale tak na prawdę
ludzie bo są idiotami, nie znają się na samochodach, nie mają internetu, nie potrafią przeczytać co ma na masce napisane.... i nie zauważają gigantycznej limuzyny.
Kupił nowego ?
ale tak na prawdę
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Kupił nowego, co prawda w wersji "de nędza" , czego akurat nie rozumiem (bo w pewnych branżach na pewnym poziomie rata leasingowa 5000 mniejsza czy większa nie ma wielkiego znaczenia). A jeśli chodzi o ludzi - bardzo wąskie grono interesuje się tak naprawdę głębiej motoryzacją. Tak jak Superb (zwłaszcza kombi) jest często mylony z Octą, tak Phaeton z Passkiem
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
O2 combi i S2 combi można pomylić na pierwszy rzut oka..
STI z WRX... też można
kamień węgielny z węglem kamiennym.. zdarza się
ale Passata z Phaetonem ?
no weź....
STI z WRX... też można
kamień węgielny z węglem kamiennym.. zdarza się
ale Passata z Phaetonem ?
no weź....
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Owszem większość osób myli te samochody. Zresztą on sam jak musi powiedzieć, czym podjedzie, mówi, że granatowym Passatem
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Coś w tym jest. Phaeton jest doskonałym autem a się nie sprzedaje. To właśnie kwestia wizerunku modelu bo nawet nie marki. Touareg sprzedaje się przecież dobrze.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Touareg (mój był z 2009 roku) wyglądem był brzydki jak noc...
takie połączenie Golfa z Polo naszpikowanego sterydami. Technicznie był fajny... bo mało awaryjny.
Wnętrze... dawało radę, choć materiały nie odbiegały od tych z S2.
Chciałem mieć i miałem...
ale był rozczarowaniem, bo jazda nie sprawiała przyjemności jak się spodziewałem i jak kosztował.
takie połączenie Golfa z Polo naszpikowanego sterydami. Technicznie był fajny... bo mało awaryjny.
Wnętrze... dawało radę, choć materiały nie odbiegały od tych z S2.
Chciałem mieć i miałem...
ale był rozczarowaniem, bo jazda nie sprawiała przyjemności jak się spodziewałem i jak kosztował.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
Ale do lansu się nadawał a Phaeton nie bardzo Suvy generalnie słabo się prowadzą.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
X5 się dobrze prowadzi...
chyba jak każde BMW
... a Touareg słaby był do lansu. Kiepsko się prezentował.
Za to miał reduktor, blokadę dyfra (elektroniczną), możliwościowy podniesienia zawieszenia o 13cm.
Taki prawdziwy SUV
Zresztą...
co rozumiesz przez "dobre prowadzenie" ?
chyba jak każde BMW
... a Touareg słaby był do lansu. Kiepsko się prezentował.
Za to miał reduktor, blokadę dyfra (elektroniczną), możliwościowy podniesienia zawieszenia o 13cm.
Taki prawdziwy SUV
Zresztą...
co rozumiesz przez "dobre prowadzenie" ?
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
X5 prowadzi się precyzyjnie. Jak każde BMW. Ale precyzyjnie nie jest tożsame z Dobrze
Zresztą, ja w tej kwestii jestem odchylony
Zresztą, ja w tej kwestii jestem odchylony
Re: ZAWIESZENIE - jakiej firmy wybrac
No to jak ktoś wymaga tego "dobrze" to niech kupuje to co się "dobrze" prowadzi....
a nie kupuje coś innego i marudzi.
a nie kupuje coś innego i marudzi.
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt: