SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 22:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Jaki spline jest potrzebny do odkręcenia jarzma z tyłu przy 4x4?
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Część, mam 3 pytania związane z nowym Superbem 2021:
- jak rozłączyć połączenie tel. za pomocą kierownicy? Odbiera się rolką po prawej stronie ale rozłączyć mi się nie udało
- Ile kocy powinno być w systemie komfortowego snu
- ile powinno być parasolek? W poprzednim L&K miałem 2 sztuki w aktualnym jest tylko po lewej stronie a po prawej dziura
Pozdrawiam
Piotr
- jak rozłączyć połączenie tel. za pomocą kierownicy? Odbiera się rolką po prawej stronie ale rozłączyć mi się nie udało
- Ile kocy powinno być w systemie komfortowego snu
- ile powinno być parasolek? W poprzednim L&K miałem 2 sztuki w aktualnym jest tylko po lewej stronie a po prawej dziura
Pozdrawiam
Piotr
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Prawa rolka ale musisz mieć ustawione między zegarami telefon. Inaczej się nie da.
Jeden
Jeden. Kiedyś były dwa teraz jest jeden.
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Wszystko kradną, tak jak latarkę w bagażniku
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Dziękuję za odpowiedzi !kefirek pisze: ↑16 kwie 2021, o 19:32Prawa rolka ale musisz mieć ustawione między zegarami telefon. Inaczej się nie da.
To tu przekombinowali ostro. Po co robić na kierownicy przycisk od ACC skoro jest i tak ta dźwignia pod kierownicą? mogli zrobić przycisk od tel. jak było wcześniej.
JedenJeden. Kiedyś były dwa teraz jest jeden.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Cześć, jeszcze jedno pytanie po przesiadce z S3 kombi na liftback. Zauważyłem że schowki (zamykane) po prawej i lewej stronie bagażnika są niższe. Mają w środku podwyższenie. Czy wiecie może czy to jest jakaś sprawa konstrukcyjna (coś pod nimi jest) czy jest to po prostu inna wytłoczką? Trzymałem tam kilka rzeczy typu ręcznik papierowy itp które teraz mi się nie mieszczą. Nawet gaśnica musi leżeć a w kombi stała.
Może ktoś rozbierał to i wie?
Może ktoś rozbierał to i wie?
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Po kilku dniach obserwacji urodziły mi się 2 kolejne pytania dotyczące nowego Columbusa, Virtual Cockpitu i Line Assist:
1. W 'starym' superbie miałem w Line Assist opcję prowadzenia po pasie (z przewidywaniem czy jakoś tak) w tym mogę tylko włączyć LA i ewentualnie wibrację kierownicy. Czyżby popsuli coś? Zauważyłem że LA działa wyraźnie gorzej niż w poprzednim modelu a ponadto samochód nie przygotowuje się do skręcania tak jak było a jedynie stara się nieudolnie reagować w krytycznych sytuacjach.
2. Virtual Cockpit - czy jest jakikolwiek sposób żeby w układach opcji innych niż klasyczny uzyskać wyświetlanie prędkości (np. w środku kółka). W klasycznym jest prędkość i aktualny bieg ale nie da się nic zmienić, w innych widokach gdzie można dostosowywać nie ma wśród opcji możliwości wyboru prędkości.
1. W 'starym' superbie miałem w Line Assist opcję prowadzenia po pasie (z przewidywaniem czy jakoś tak) w tym mogę tylko włączyć LA i ewentualnie wibrację kierownicy. Czyżby popsuli coś? Zauważyłem że LA działa wyraźnie gorzej niż w poprzednim modelu a ponadto samochód nie przygotowuje się do skręcania tak jak było a jedynie stara się nieudolnie reagować w krytycznych sytuacjach.
2. Virtual Cockpit - czy jest jakikolwiek sposób żeby w układach opcji innych niż klasyczny uzyskać wyświetlanie prędkości (np. w środku kółka). W klasycznym jest prędkość i aktualny bieg ale nie da się nic zmienić, w innych widokach gdzie można dostosowywać nie ma wśród opcji możliwości wyboru prędkości.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
pmi pisze: ↑20 kwie 2021, o 20:32 Po kilku dniach obserwacji urodziły mi się 2 kolejne pytania dotyczące nowego Columbusa, Virtual Cockpitu i Line Assist:
1. W 'starym' superbie miałem w Line Assist opcję prowadzenia po pasie (z przewidywaniem czy jakoś tak) w tym mogę tylko włączyć LA i ewentualnie wibrację kierownicy. Czyżby popsuli coś? Zauważyłem że LA działa wyraźnie gorzej niż w poprzednim modelu a ponadto samochód nie przygotowuje się do skręcania tak jak było a jedynie stara się nieudolnie reagować w krytycznych sytuacjach.
Żeby mieć adaptacyjne prowadzenie po torze trzeba mieć albo Travel Assist High, albo adaptacyjne prowadzenie po torze. Jeśli nie wziąłeś której z tych opcji zapewne masz tylko zwykle Lane Assist
W klasycznym widoku czyli obrotomierz i prędkościomierz, środek możesz ustawić jak chcesz. Może się wyświetlacz dane z radia, przeciążenia, spalanie, zasięg itp.
2. Virtual Cockpit - czy jest jakikolwiek sposób żeby w układach opcji innych niż klasyczny uzyskać wyświetlanie prędkości (np. w środku kółka). W klasycznym jest prędkość i aktualny bieg ale nie da się nic zmienić, w innych widokach gdzie można dostosowywać nie ma wśród opcji możliwości wyboru prędkości.
Co do innych widoków to jak kojarzę prędkość jest zawsze, prędzej nie ma obrotomierza.
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 17 sty 2016, o 06:41
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
kefirek pisze: ↑20 kwie 2021, o 21:29pmi pisze: ↑20 kwie 2021, o 20:32 Po kilku dniach obserwacji urodziły mi się 2 kolejne pytania dotyczące nowego Columbusa, Virtual Cockpitu i Line Assist:
1. W 'starym' superbie miałem w Line Assist opcję prowadzenia po pasie (z przewidywaniem czy jakoś tak) w tym mogę tylko włączyć LA i ewentualnie wibrację kierownicy. Czyżby popsuli coś? Zauważyłem że LA działa wyraźnie gorzej niż w poprzednim modelu a ponadto samochód nie przygotowuje się do skręcania tak jak było a jedynie stara się nieudolnie reagować w krytycznych sytuacjach.
Żeby mieć adaptacyjne prowadzenie po torze trzeba mieć albo Travel Assist High, albo adaptacyjne prowadzenie po torze. Jeśli nie wziąłeś której z tych opcji zapewne masz tylko zwykle Lane AssistW klasycznym widoku czyli obrotomierz i prędkościomierz, środek możesz ustawić jak chcesz. Może się wyświetlacz dane z radia, przeciążenia, spalanie, zasięg itp.
2. Virtual Cockpit - czy jest jakikolwiek sposób żeby w układach opcji innych niż klasyczny uzyskać wyświetlanie prędkości (np. w środku kółka). W klasycznym jest prędkość i aktualny bieg ale nie da się nic zmienić, w innych widokach gdzie można dostosowywać nie ma wśród opcji możliwości wyboru prędkości.
Co do innych widoków to jak kojarzę prędkość jest zawsze, prędzej nie ma obrotomierza.
Hej, mam Travel Assist High. Dziękuje bardzo bo tera chyba wiem o co chodzi. ACC nie ma już tych opcji tylko przeszły do Travel assist i trzeba to osobno odpalić za pomocą osobnego przycisku na kierownicy. Czyli można włączyć ACC dźwignią i robi część funkcjonalności a jeśli ma być Travel Assist to należy odpalać to przyciskiem na kierownicy. Czyli jedną funkcjonalność podzielili na 2
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
I myślę że ma to sens - trochę ludzi narzekało na aktywnego lane assist.
Teraz chyba niespecjalnie trzeba go wyłączać - bo tylko odbija się od linii, a jak ktoś chce prowadzenie po torze to włącza Travel Assist.
Teraz chyba niespecjalnie trzeba go wyłączać - bo tylko odbija się od linii, a jak ktoś chce prowadzenie po torze to włącza Travel Assist.
- ADSL
- Posty: 220
- Rejestracja: 26 sty 2020, o 15:09
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Czy natknął się ktoś na takie paski ochronne ale na tylne drzwi wersji kombi? https://a.aliexpress.com/_vdYuO3
- ADSL
- Posty: 220
- Rejestracja: 26 sty 2020, o 15:09
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
To jeszcze jedno pytanie - ostatnio kilkukrotnie zdażyło mi się że na wyświetlaczu między zegarami pojawia się informacja w stylu 'dostosowanie świateł do ruchu lewostronnego' (ostatnio po ok 5 minutach od ruszenia) i faktycznie jak wejdę w ustawienia samochodu - oświetlenie to jest zmienione na ruch lewostronny. Jak przełączę to na prawostronny to na jakiś czas jest ok...
Spotkał się ktoś z taką anomalią?
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
Spotkał się ktoś z taką anomalią?
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2021, o 00:45 przez ADSL, łącznie zmieniany 2 razy.
- ADSL
- Posty: 220
- Rejestracja: 26 sty 2020, o 15:09
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
To jeszcze jedno pytanie - ostatnio kilkukrotnie zdażyło mi się że na wyświetlaczu między zegarami pojawia się informacja w stylu 'dostosowanie świateł do ruchu lewostronnego' (ostatnio po om 5 minutach od ruszenia) i faktycznie jak wejdę w ustawienia samochodu - oświetlenie to jest zmienione na ruch lewostronny. Jak przełączę to na jakiś czas jest ok...
Spotkał się ktoś z taką anomalią?
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
Spotkał się ktoś z taką anomalią?
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 957
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Nie wiem od czego to jest zależne , ale mi dzieje się dokładnie coś takiego samego od nowości bardzo wybiórczo i nieregularnie. Kwestia zatrzymania auta i zmiany ustawień, ostatnio wywaliło mi to jakiś miesiąc temu.ADSL pisze: ↑29 kwie 2021, o 00:45 To jeszcze jedno pytanie - ostatnio kilkukrotnie zdażyło mi się że na wyświetlaczu między zegarami pojawia się informacja w stylu 'dostosowanie świateł do ruchu lewostronnego' (ostatnio po om 5 minutach od ruszenia) i faktycznie jak wejdę w ustawienia samochodu - oświetlenie to jest zmienione na ruch lewostronny. Jak przełączę to na jakiś czas jest ok...
Spotkał się ktoś z taką anomalią?
Wysłane z mojego ASUS_Z01RD przy użyciu Tapatalka
Zgłaszałem to na serwisie na początku , oni nic nie widzą , błędów także nie ma, machnąłem ręką.
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy
Ja dodam że coś takiego zadziało się 2-3 razy w Golfie Sportsvanie z 2017r, więc to anomalia nie tylko w Skodzie.