Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
pete220983 pisze:Liczyłem ze w trybie miejskim uda mi się zmieścić w jakichś max 10l (bez większych korków) ale trasy tylko ok 4km do pracy w jedną stronę.
Dokładnie mam do pracy 4km miasto lodz. Jak dojeżdżam do pracy to średnia od uruchomienia mam 14-15/l. Nigdy w mieście nie udało mi się zejść do 10l;)
baarttbaartt pisze: ↑17 mar 2021, o 12:20
Dokładnie mam do pracy 4km miasto lodz. Jak dojeżdżam do pracy to średnia od uruchomienia mam 14-15/l. Nigdy w mieście nie udało mi się zejść do 10l;)
sporo..
a mierzyłeś z dystrybutora jak wychodzi ?
jakie w zasadzie są różnice w silniku/osprzęcie między 272 a 190 ?
spike1314 pisze: ↑17 mar 2021, o 18:36
Do pracy mam 2 km, poniżej dane z komputera (Skoda-connect) z ostatnich 10 jazd (Kraków), 190 TSI
14.9
17,6
17,1
22,4
14,7
16,6
15,6
20,1
15,8
17,1
Wiry w baku. Co na to reszta kolegów z jazdą o kropelce?
No dobrze Fiat 500 1,2 pali średnio 7,8 l/ 100km wokół komina, trasa 600km - drogi podrzędne wyszło 5,3l/100km
Zawsze jest coś za coś.
Tanio to być może autostopem jeżeli jeszcze coś takiego istnieje, rowerem lub z buta.
To tak z ciekawości dziś sprawdziłem jak to u mnie wygląda bo jakoś nigdy na spalanie na tym odcinku nie patrzyłem.
Droga do przedszkola z dzieckiem.
Jazda taka normalna ale ze silnik zimny to zmiana biegów nie wyżej niż 2k obrotów, bez świateł, bez korka. Raczej nie szybciej niż 60-70 km/h
1.8 TSI manual wiec nie ma szans aby 2.0 w wersji 190 a tym bardziej 272 zeszło poniżej 10l/100
A czy w takim samym budżecie nie kupiłbyś auta do produckji z opcjami na którch Ci zależy? Po rabacie wyszłoby podobnie, a rocznik 2021.
Nie ma szans, by w mieście mieć max 10 litrów. Od 10 w górę jak miasto małe i ruch niewielki to może tak, ale nastaw się bardziej na 12 - 15. Jest wątek o spalaniu tej wersji w ogólnej części forum.
W trybie indywidualnym ustawiasz wszystko oddzielnie.
piotr26 pisze: ↑18 mar 2021, o 22:14
A czy w takim samym budżecie nie kupiłbyś auta do produckji z opcjami na którch Ci zależy? Po rabacie wyszłoby podobnie, a rocznik 2021.
Nie ma szans, by w mieście mieć max 10 litrów. Od 10 w górę jak miasto małe i ruch niewielki to może tak, ale nastaw się bardziej na 12 - 15. Jest wątek o spalaniu tej wersji w ogólnej części forum.
W trybie indywidualnym ustawiasz wszystko oddzielnie.
Brałem tę opcję pod uwagę, ale ta sama konfiguracja nawet z rabatem wychodziła sporo drożej (ok 25k bez rabatów).
Druga sprawa jak już wchodzę w konfigurator, to nie ma opcji, że skonfiguruję tak biednie jak w ofercie płacowej, a na wyższą cenę mnie nie stać.
pete220983 pisze: ↑19 mar 2021, o 03:27
Brałem tę opcję pod uwagę, ale ta sama konfiguracja nawet z rabatem wychodziła sporo drożej (ok 25k bez rabatów).
Druga sprawa jak już wchodzę w konfigurator, to nie ma opcji, że skonfiguruję tak biednie jak w ofercie płacowej, a na wyższą cenę mnie nie stać.
No to sorry
octavia iv spalanie w mieście mniejsze, dynamika "spoko" a może w tej cenie co masz zalapiesz się na vRS plug in?
To może zejdź z wymagań silnikowych. 2.0 190KM tez daje radę (każde TSI ma jakiś bonus wiec pewnie powyżej 200KM) a jednocześnie cena będzie niższa. Chyba ze właśnie ten silnik to priorytet.
coolmobil pisze: ↑19 mar 2021, o 05:41
To może zejdź z wymagań silnikowych. 2.0 190KM tez daje radę (każde TSI ma jakiś bonus wiec pewnie powyżej 200KM) a jednocześnie cena będzie niższa. Chyba ze właśnie ten silnik to priorytet.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tak naprawdę priorytem przy wyborze było i wszystko, i nic. przesiadając się z obecnej octavii 102 konnej w kombiaku doposażonej o radio z kamerą cofania bez klimatronika (ostatnie 8 lat w octaviach 102 konnych) każdy silnik nawet 150km i każdy element wyposażenia typu tempomat to już wow. sam zgłupiałem w multum opcji.
Zadecydowałem, ze pojeżdżę czymś dynamiczniejszym a biedniejszym w wyposażeniu, zakładając też, ze po roku czy dwóch, zawsze można scedować umowę leasingową jakby już mnie paliło.
No to myślę ze przesiadka z 102 na około 200KM spowoduje ze banan z gęby nie będzie Ci schodził. Fakt przy 300KM (bo pewnie ten mocniejszy tyle by wypluł na rolkach) było by jeszcze lepiej.
Ale skoro masz mocno ograniczony budżet to może lepiej właśnie celować w te 190KM a dać sobie odrobine wygody po przez lepsze wyposażenie. W końcu S3 to flagowy model Skody wiec warto dać sobie odrobine luksusu, jak by to nie brzmiało w przypadku tego auta.
Ale tak czy inaczej to twoja decyzja, twoje pieniądze