0,5Cześć, może nie mam skody, ale mam passata b7 z silnikiem CFFB, od zakupu w lutym cały czas jakieś problemy z układem wtrysku, pierwsze wyszło że auto szarpie po nocy, zostały wymienione dwa wtryski na takie z wydrukami z takiej samej maszyny gdzie były moje sprawdzane i wyszło że mam 2 ok, firma bosch service maszynka carbon zapp, w czerwcu okazało się że pompa puszcza przez wałek więc wymieniłem pompę na taką po regeneracji i od wymiany pompy bardziej nasilone klepanie na zimnym, teraz zaczęły się zimniejsze dni i mocniej klepie, więc znowu wyciągnąłem wtryski i znowu oddałem do sprawdzenia, wyszło ze 1 wtrysk za mało paliwa daje, więc kupiłem nowy z autodoca, założyłem dziś odpalam, klepie tak samo, podczas lekkiego wciskania gazu od 1800 do 3k obrotów słychać terkot, korekty na postoju na ciepłym
1. wtrysk mój wyszedł na zielono po maszynie - korekta 0.02
2. wtrysk nowy - korekta 0.04
3. wtrysk używany kupiony w marcu wyszedł na zielono po maszynie, nowy kod ima - korekta 0.49
4. wtrysk używany wyszedł na żółto (0,5ml do zielonego) - korekta -0,55
auto dalej terkocze przy przyśpieszaniu, rano sprawdzę na zimnym, ale dodam że dpf wypala się co 340-500km w zależności od jazdy, ale ciśnienie podczas wypalania jak wdepne na 4 biegu to przy 4k obrotów złapie nawet po 400 na różnicy, a przy spokojnej jeździe 60-80
teraz kwintesencja 3ci bieg i patrzę jak wyglądają korekty - sorry ale nie mam logów, jutro zrobię bo sprawdzane po drodze, ale 1 i drugi wtrysk korekty około 1 przy lekkim wciskaniu gazu, a 3 i 4 wtrysk po równo 3.00 - czy terkocze z braku paliwa i najlepiej wymienić pozostałe 3 wtryski?
EDIT:
Po nocy dalej klepie, wlałem lm 2666 ale też zrobiłem test bo według vcds, 3ci wtrysk dolewał paliwa prze lekkim obciążeniu podczas rozpędzania wskakiwało +3.0 a na 4tym wtrysku -3.0 więc wsadziłem wtrysk na podmianę tego trzeciego i teraz korekty na zimnym:
1: 0.63
2: 0.26
3: -0.20
4: -0.69
po rozgrzaniu temp. oleju 96 stopni
1: 0.13
2. 0.17
3. 0.08
4. -0,39
podczas jazdy również są rozjazdy na 1 i 2 wtrysku w okolicach +-1mg, a na 3 i 4 rozjazd nawet do +- 2.8mg nie wiem na ile są miarodajne korekrty sprawdzane podczas jazdy w okolicach 3k obrotów, za to auto na tym "gorszym" wtrysku, nie klepie, nie ma tłuczenia podczas przyśpieszzania, ogółem teraz jest ok jedzie też ok, a według maszyny w wtrysk który klepał był ok, a ten który poniżej normy nie klepie