Cześć, u mnie właśnie taki objaw. Po włączeniu klimatronik obroty wzrastają do 1000 i już się tak utrzymują, nie wazne czy przejadę 10-20 czy 200 km cały czas trzyma 1000 obrotów. Nie ma znaczenia tez czy włączona jest klima czy ciepłe powietrze. Po wyłaczeniu wracają do normalnego poziomu. Można coś z tym faktem zrobić? Bo wydaje mi się że nie powinno tak być
Czy to wypalanie DPF?
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 18:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Opole
Re: Czy to wypalanie DPF?
-
- Administrator
- Posty: 1232
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Czy to wypalanie DPF?
Wszystko jest prawidłowo przy tych temp. na zewnątrz.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 1 lip 2020, o 09:08
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200 km / 436 Nm
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Czy to wypalanie DPF?
Możliwe, że masz dogrzewanie elektryczne i wysokie zapotrzebowanie na prąd w związku z czym doładowuje akumulator utrzymując 1000 obrotów
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Czy to wypalanie DPF?
ECU dolewa paliwa i utrzymuje wyższe obroty, aby silnik jak najszybciej dogrzać do optymalnej temperatury pracy.