Stabilizatory Sportowe Superb 4x4 190 KM

czarekawf
Posty: 22
Rejestracja: 4 paź 2020, o 17:28
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Imię: Cezary

Stabilizatory Sportowe Superb 4x4 190 KM

Post autor: czarekawf »

Witam,

tradycyjnie w skodzie Superb III 2016 4x4 190 km, sedan denerwuje bujanie się na zakrętach. Ze mną nie jest inaczej. Abstrahując, czy to dobrze, czy nie dobrze (bo auto dzięki temu ma lepszą przyczepność, zawieszenie mniej się zużywa itd...) chciałbym mimo wszystko trochę to bujanie zmniejszyć - lubię sztywne prowadzenie w zakrętach.

Kupiłem Tuleje wahacza od RS3 (jeszcze ich nie zamontowałem)

i chciałbym dodać:

https://hrsprings.pl/stabilizatory-spor ... 15428.html

lub

https://eibach.pl/product/zestaw-stabil ... 042-02-11/

Dodam, iż nie chce obniżać auta. Nie chce na razie inwestować w całe zawieszenie. Chciałbym jedynie poprawić "zwartość" na zakrętach.

Nie jestem szalonym kierowcą nie chce testować tego samochodu przy maksymalnych prędkościach. Czuje się w nim po prostu tak jak projektanci tego samochodu chcieli żebym się czuł, czyli w dużej rodzinnej limuzynie / karawanie. Chciałbym trochę to uczucie zmienić.


W związku z tym mam pytanie:

jakie są różnice między tymi dwoma firmami?
W którą lepiej pójść?
Czy regulacja, którą daje H&R jest ważna, czy z praktyki wiecie, że nigdy w życiu się tego nie używa....?
Czy biorąc pod uwagę samochód który mam nie wystarczyłoby zrobienie tylko tylnego stabilizatora a przedni odpuścić? pamiętając że kupiłem i wymienie tuleje wahaczy?
A może sam przedni? (raczej na podsterowności mi nie zależy... wolę nadsterowność więc to chyba odpada?)
A może radzicie w moim wypadku koniecznie kupić komplet?

Dodam, że nie wykluczam zamontowania w przyszłości zawieszenia na sportowe. Natomiast na razie chce zacząć od tego... licząc, ze mi to wystarczy.