A jak w takim razie wypadają B4 Damptronic ? Te akurat są dostępne, natomiast czy to nie będzie coś podobnego do ori Skody z DCC ?orlik pisze: ↑29 kwie 2021, o 21:22 Czas realizacji zmieniają co miesiąc także jak zależy Ci na zmianie zawieszenie to kupuj już teraz coś innego. Ja tak miałem od sierpnia ubiegłego roku przesuwane co miesiąc, do dnia dzisiejszego nie przyszły. Teraz żałuje, że nie kupiłem gwintu już w sierpniu tamtego roku
Amortyzatory przednie - zużycie
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
B4 są odpowiednikami/zamiennikami OEMowych. Jak się na nich jeździ nie wiem, nie miałem przyjemności spróbować.
Był tu ktoś na forum, co je założył i z tego co pamiętam było dobrze, ale niesmak pozostał, że mogłoby być lepiej
Był tu ktoś na forum, co je założył i z tego co pamiętam było dobrze, ale niesmak pozostał, że mogłoby być lepiej
-
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
Jasne, zawsze mogłoby być lepiej Tak czy inaczej dzięki za info.
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
No i tak jak pisaliście szanowni koledzy. o B6 można zapomnieć. Dzwoniłem bezpośrednio do producenta i tam dostałem info ze oni jednostkowych zamówień nie realizują bo muszą cala linie produkcyjna przestawiać. Co najmniej śmieszne to. Nieważne. Chcąc pominąć OEMowe dziadostwo zostają mi B4 albo gwinty. I tutaj pytanie koledzy, co polecacie jeśli chodzi o gwinty?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
Moim zdaniem cena/jakość ST XA. Sam mam u siebie i jestem bardzo zadowolony w porównaniu do DCC, które ściągnąłem.
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
To teraz mi jak dziecku to wytłumacz. Zostaje regulacja twardości, wpada dodatkowo regulacja wysokości? Jak to sie ma do standardowego OEM-owego zawiasu? Czy to spełnia swoja role, czy dalej takie pływadło? Dodam ze nie zależy mi zbytnio na obniżaniu, może zostać na poziomie ,,0'' bo kura używana jest jako samochód rodzinny a wiec pakowany czasem na maxa i to na standardowym DCC siedziało jak bym tonę cementu woził.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
Na najwyższej pozycji jest trochę niżej niż na DCC, ale nie pamiętam dokładnie ile, bo się nie doktoryzowałem. Ja i tak myślałem go rozsądnie z głową obniżyć ze względu na wygląd.
Nie, nie będzie pływało, obojętnie na jakiej wysokości będzie. Jest po prostu inna praca amortyzatora.
Przejeździłem już ponad miesiąc, trochę kilometrów zrobiłem (myślę, że spokojnie ze 3tysiące) po różnych drogach i o ile wysokość mi nie przeszkadza, to regulacją twardości się bawiłem, za pierwszym razem miałem za twardo, potem za miękko i chyba teraz w końcu mam tak jak mi pasuje.
A i bardzo ważne: ST XA jak i KW V2 przychodzą ostatnio bardzo szybko od producenta od 2tygodni do max 3.
Nie, nie będzie pływało, obojętnie na jakiej wysokości będzie. Jest po prostu inna praca amortyzatora.
Przejeździłem już ponad miesiąc, trochę kilometrów zrobiłem (myślę, że spokojnie ze 3tysiące) po różnych drogach i o ile wysokość mi nie przeszkadza, to regulacją twardości się bawiłem, za pierwszym razem miałem za twardo, potem za miękko i chyba teraz w końcu mam tak jak mi pasuje.
A i bardzo ważne: ST XA jak i KW V2 przychodzą ostatnio bardzo szybko od producenta od 2tygodni do max 3.
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
Czy regulacja twardości odbywa się z guzika jak w DCC? Czy w ogóle zestaw pasuje plug&play? Boje się trochę tego obniżania żeby gdzieś dupa na wakacjach nie haratc po asfalcie, ale nie zostało chyba nic innego niż takie zawieszenie, nie widzę alternatywy.orlik pisze: ↑10 cze 2021, o 01:01 Na najwyższej pozycji jest trochę niżej niż na DCC, ale nie pamiętam dokładnie ile, bo się nie doktoryzowałem. Ja i tak myślałem go rozsądnie z głową obniżyć ze względu na wygląd.
Nie, nie będzie pływało, obojętnie na jakiej wysokości będzie. Jest po prostu inna praca amortyzatora.
Przejeździłem już ponad miesiąc, trochę kilometrów zrobiłem (myślę, że spokojnie ze 3tysiące) po różnych drogach i o ile wysokość mi nie przeszkadza, to regulacją twardości się bawiłem, za pierwszym razem miałem za twardo, potem za miękko i chyba teraz w końcu mam tak jak mi pasuje.
A i bardzo ważne: ST XA jak i KW V2 przychodzą ostatnio bardzo szybko od producenta od 2tygodni do max 3.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
Co masz na myśli P&P? Amortyzator przystosowany jest do auta i wchodzi zamiast OEMowego oraz ma TUV.
Regulacja twardości odbywa się na zasadzie kręcenia pokrętła umiejscowionego na amortyzatorze. Z tyłu nie do zrobienia bez wyciągnięcia amortyzatora(dlatego dobrze zamontować w połowie skali i o tym zapomnieć), a z przodu minuta-dwie wystarczy tylko maskę otworzyć i podnieść do góry plastik/kratkę która zasłania podszybie.
Jak masz DCC to warto dokupić cancelery DCC w cenie ok.1300zł, żeby nie waliło błędem.
Jeżeli chcesz korzystać z przycisku DCC to masz do wyboru:
B16 damptronic (bywa, że jest dostępny na stoku w porównaniu do b6)
KW DCC - 2-3tygodnie i po zamówieniu jest w domu.
Ich wadą jest jednak cena w granicy 10-12tys.
Regulacja twardości odbywa się na zasadzie kręcenia pokrętła umiejscowionego na amortyzatorze. Z tyłu nie do zrobienia bez wyciągnięcia amortyzatora(dlatego dobrze zamontować w połowie skali i o tym zapomnieć), a z przodu minuta-dwie wystarczy tylko maskę otworzyć i podnieść do góry plastik/kratkę która zasłania podszybie.
Jak masz DCC to warto dokupić cancelery DCC w cenie ok.1300zł, żeby nie waliło błędem.
Jeżeli chcesz korzystać z przycisku DCC to masz do wyboru:
B16 damptronic (bywa, że jest dostępny na stoku w porównaniu do b6)
KW DCC - 2-3tygodnie i po zamówieniu jest w domu.
Ich wadą jest jednak cena w granicy 10-12tys.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2 lut 2020, o 18:29
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
U mnie ST XA Street comfort tył na maxa podniesiony i palec nie wchodzi poziomo na felgach 19 (ok 1.5cm) i jest koniec skali
Przód można i na 6cm przerwy ustawić bo skala regulacja jest tam ogromna.
Z minusów mogę podać, że po 30 tyś. pociekły oba amory z tyłu. Jesienią jeden, a wiosną drugie. Czas oczekiwania na nowe to 1 miesiąc.
Przód można i na 6cm przerwy ustawić bo skala regulacja jest tam ogromna.
Z minusów mogę podać, że po 30 tyś. pociekły oba amory z tyłu. Jesienią jeden, a wiosną drugie. Czas oczekiwania na nowe to 1 miesiąc.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 16 lis 2020, o 18:17
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
- qrwde
- Posty: 183
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 18:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: 225KM 460Nm
- Lokalizacja: SRC Śląsk
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
OK, B6 nie do dostania, kasiora nazbierana i znów dylemat. KW DDC 39080047 czy B16 Bilstein 49-255874. Dodam ze nie pytałem o dostępność i mam nadzieje ze tu nie będzie takiego problemu jak z B6. Czy ktoś z was miał przyjemność jeździć na tych zawiasach? Łeb mi już pęka od tego.
- orlik
- Doradca
- Posty: 2986
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Amortyzatory przednie - zużycie
Mówiłem Ci już o tym w kwietniu już byś od tego czasu śmigał jak człowiek na normalnym zawieszeniu
Na B16 damptronic nie znam nikogo w Polsce, kto by śmigał w superbie.
Na KW DCC jest jedna osoba, ale nie ma jej tu na grupie. Po za tym KW DCC to jest ten sam amor co w KW V2 i ST XA, różnica to tylko możliwość klikania sobie przyciskiem i cena minimum x2, która moim zdaniem nie warta jest tej zabawy, bo dobrze ustawione KW V2 czy ST XA radzi sobie cały czas dobrze.
Na B16 damptronic nie znam nikogo w Polsce, kto by śmigał w superbie.
Na KW DCC jest jedna osoba, ale nie ma jej tu na grupie. Po za tym KW DCC to jest ten sam amor co w KW V2 i ST XA, różnica to tylko możliwość klikania sobie przyciskiem i cena minimum x2, która moim zdaniem nie warta jest tej zabawy, bo dobrze ustawione KW V2 czy ST XA radzi sobie cały czas dobrze.