OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Znalazłem ostatnio ciekawą opcję w OBDeleven.
Chodzi o zmianę charakterystyki pracy pedału gazu i przyrostu mocy.
W autach które nie mają przycisku "Sport" działa to tak jakbyśmy go mieli i wcisnęli. Taki jakby darmowy tuning
Moduł 44 - układ wspomagania
Kod dostępu 19249
Adaptacja
Przełączenie profilu jazdy - zmienić z "Stopniowo, sterowane za pomocą czasu" na "Bezpośrednio, sterowane za pomocą wartości progowej".
Nie wiem czy już wcześniej się to gdzieś na forum pojawiło, jeśli tak to nie znalazłem.
Chodzi o zmianę charakterystyki pracy pedału gazu i przyrostu mocy.
W autach które nie mają przycisku "Sport" działa to tak jakbyśmy go mieli i wcisnęli. Taki jakby darmowy tuning
Moduł 44 - układ wspomagania
Kod dostępu 19249
Adaptacja
Przełączenie profilu jazdy - zmienić z "Stopniowo, sterowane za pomocą czasu" na "Bezpośrednio, sterowane za pomocą wartości progowej".
Nie wiem czy już wcześniej się to gdzieś na forum pojawiło, jeśli tak to nie znalazłem.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 kwie 2020, o 19:28
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Imię: Marcin
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Witam. I działa faktycznie to jak fizyczny przycisk sport A jak spalanie ?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 16 gru 2018, o 16:11
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Imię: Kamil
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
zrobiłem sobie taką zmianę w 2.0 TDI z DSG zrobiony na 230 koni i różnica jest kolosalna. Auto rusza z miejsca dużo sprawniej oraz to beznadziejne zachowanie na wyjeździe z ciasnych luków oraz ronda jest praktycznie nie odczuwalne - dla mnie na plus. Spalanie ? nie zauważyłem różnic wielkich a już dwa baki przejechałem.
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Zmieniłem u siebie i w końcu jakoś idzie się dogadać z DSG przy ruszaniu. Samego laga nie zmniejsza ale przy takim samym operowaniu gazem później zmienia biegi wiec jest dynamiczniej bez potrzeby deptania gazu. Łatwiej też wymusić gazem redukcje. Jak ktoś ma DSG bez zrobionego softu to warto spróbować chociaż ten mod.
-
- Posty: 957
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Poszukaj Moduł 44 ( Steering assist)
Kod dostępu będzie potrzebny 19249
Następnie wchodzisz w Adaptacje
Wybierz kanał DRIVING PROFILE SWITCHOVER
I zmień opcję INCREMENTAL: CONTROLED OVER TIME na DIRECT: CONTROLED OVER THRESHOLD VALUE
Zatwierdzasz i powinno zadziałać u mnie zadziałało
- Kuster
- Posty: 1053
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Ale mowa o OBD11 czy VCDS? bo to dwie odmienne bajkimarasmus007 pisze: ↑15 paź 2020, o 08:57Poszukaj Moduł 44 ( Steering assist)
Kod dostępu będzie potrzebny 19249
Następnie wchodzisz w Adaptacje
Wybierz kanał DRIVING PROFILE SWITCHOVER
I zmień opcję INCREMENTAL: CONTROLED OVER TIME na DIRECT: CONTROLED OVER THRESHOLD VALUE
Zatwierdzasz i powinno zadziałać u mnie zadziałało
Będę miał chwilę to sprawdzę u siebie jak to wygląda...
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 957
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Korzystam z obu rozwiązań, nie ma to znaczenia numery sterowników , Security access i nazwy są takie same.
-
- Posty: 503
- Rejestracja: 28 lip 2019, o 14:50
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Corby - UK
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Czy użytkownicy DSG mogą się wypowiedzieć czy skrzynia po tym zabiegu pracuje lepiej? Nie ma tej spóźnionej reakcji na gaz? Może w końcu ruszać autem są się jakoś normalnie.
- tomsos
- Posty: 47
- Rejestracja: 6 wrz 2017, o 08:34
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Tomek
Re: OBDeleven zmiana na liniowy przyrost mocy
Cześć.
Jak opcja pojawiła się w obd 11 to ustawiłem sobie na działanie liniowe. Wg mnie DSG działa sprawniej, auto lepiej reaguje ale okazało się że przy moim stylu jazdy średnie spalanie wzrosło odczuwalnie..tak około 1,5 litra. Sprawdziłem to dwa razy tzn testowałem jedno i drugie ustawienie i wynik się potwierdził. Wróciłem do ustawienia normalnego.
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Jak opcja pojawiła się w obd 11 to ustawiłem sobie na działanie liniowe. Wg mnie DSG działa sprawniej, auto lepiej reaguje ale okazało się że przy moim stylu jazdy średnie spalanie wzrosło odczuwalnie..tak około 1,5 litra. Sprawdziłem to dwa razy tzn testowałem jedno i drugie ustawienie i wynik się potwierdził. Wróciłem do ustawienia normalnego.
Pozdrawiam
Tomek
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka