Wibracje kierownicy w trybie dwucylindrowym 1.4 TSI CZEA
: 24 maja 2019, o 08:07
Witajcie,
Czy ktoś z was posiadających superba z silnikiem 1.4 TSI CZEA miał problem z wibracjami kierownicy tylko w trybie dwucylindrowym? Drgania występują przy prędkości 105-130 km/h na biegu 6, na 5 są trochę mniejsze ale wtedy obroty są też większe. Objawy nasilają się kiedy temp. zewnętrzna jest w przedziale -10 do +5 stopni Celsjusza. Przy temp. minusowych wibracje są bardzo duże. Do tego, przy spadku temp. zewnętrznej zauważyłem też spadek mocy i ogólną gorszą reakcję na pedał gazu. Po skanowaniu - brak błędów.
Czy ktoś z was posiadających superba z silnikiem 1.4 TSI CZEA miał problem z wibracjami kierownicy tylko w trybie dwucylindrowym? Drgania występują przy prędkości 105-130 km/h na biegu 6, na 5 są trochę mniejsze ale wtedy obroty są też większe. Objawy nasilają się kiedy temp. zewnętrzna jest w przedziale -10 do +5 stopni Celsjusza. Przy temp. minusowych wibracje są bardzo duże. Do tego, przy spadku temp. zewnętrznej zauważyłem też spadek mocy i ogólną gorszą reakcję na pedał gazu. Po skanowaniu - brak błędów.