Strona 1 z 1

Szarpanie skrzyni DSG 6 biegów

: 16 kwie 2019, o 07:43
autor: Chinczyk
Hej,
chciałbym się z Wami „podzielić” moją awarią. Od dłuższego czasu używając Start Stop auto ruszając z miejsca wchodziło na wyższe obroty (1200-1300) i nagle obroty spadały, było to takie szarpnięcie jakby ruszyć szybciej i zdjąć gwałtownie nogę z gazu. Wszystko na krótkim odcinku około 2-3 metry. Problem nie pojawiał się zawsze, raz było delikatniej, raz nie było. Ale mocno to denerwuje. Dzieje się to tylko kiedy silnik jest wyłączony ( Start Stop) i puszczamy hamulec nie dodając gazu, pozwalamy ruszyć tej kurze samej.
Jak zwykle walka w serwisie ( widzę ich wyraz twarzy, jakiś debil się przypier...), ale trafiłem na zajebistego kierownika serwisu( ten co zajął się sprawą mojej maglownicy) zostawiłem auto u niego na pare dni i zdiagnozowali mechatronikę. Masakra z tym autem, czekam teraz dwa tygodnie na części i będą wymieniali.
Ciekaw jestem czy komuś tez tak szarpie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Szarpanie skrzyni DSG 6 biegów

: 16 kwie 2019, o 08:29
autor: JanB
U mnie nie szarpie, bo ... wyłączyłem system Start-Stop. A tak w ogóle to najlepiej skrzynia chodzi na programie S.

Re: Szarpanie skrzyni DSG 6 biegów

: 16 kwie 2019, o 23:09
autor: piramida
najlepiej skrzynia chodzi jak się zrobi soft a nie jeździ na tym fabrycznym gównie, generalnie wszystko co z fabryki wyjechało to gówno, począwszy od oleju, zawieszeniu, pracy skrzyni itp. Dopiero po odpowiednich mniejszych lub większych modyfikacji, wszystko pracuje jak należy

Re: Szarpanie skrzyni DSG 6 biegów

: 17 kwie 2019, o 06:55
autor: Chinczyk
Zgadzam się co do softu, pozostaje tylko kwestia gwarancji. Bo przy takiej awarii, mechatronika kosztuje pewnie z 10k w serwisie i z 3k na rynku wtórnym


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Szarpanie skrzyni DSG 6 biegów

: 22 kwie 2019, o 13:59
autor: Ogonczyk
No nie mówcie, że w III też ASG szarpie.....?

Re: Szarpanie skrzyni DSG 6 biegów

: 22 kwie 2019, o 18:10
autor: piramida
Przecież to jest to sam dsg co w S2, kwestia tylko softu który to nie jest idealny opuszczając fabrykę, soft fabryczny jest nastawiony na jak najniższe spalanie a to nigdy nie idzie w parze z optymalną pracą