Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
- alles
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 mar 2019, o 14:03
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Adam
Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
Jako nowy niedoswiadczony użytkownik Superba mam kilka pytań.
1. Skąd wziąć prąd po stacyjce w komorze silnika? Chodzi o podłączenie DRL. Ewentualnie którędy przebić się z kabiny do komory silnika.
2. Czy szuflada schowek pod radiem jest podświetlana i czy ten schowek wysuwa się płynnie lekko na całej długości Czy trzeba mu pomagać ręcznie.
3. Czy wszystkie modele miały podświetlanie zewnętrzne w lusterkach ja mam czarne korki zamiast lampek
4. Czy we wszystkich modelach była parasolka jeżeli tak to gdzie ona może być schowana
Jeżeli chodzi o ten prąd z komory silnika to dodam że jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o sprawy elektryczne jestem a elektryczny więc jeżeli ktoś napisze że prąd mam wziąć z alternatora czy na przykład z czujnika cofania to mi to niewiele pomoże
1. Skąd wziąć prąd po stacyjce w komorze silnika? Chodzi o podłączenie DRL. Ewentualnie którędy przebić się z kabiny do komory silnika.
2. Czy szuflada schowek pod radiem jest podświetlana i czy ten schowek wysuwa się płynnie lekko na całej długości Czy trzeba mu pomagać ręcznie.
3. Czy wszystkie modele miały podświetlanie zewnętrzne w lusterkach ja mam czarne korki zamiast lampek
4. Czy we wszystkich modelach była parasolka jeżeli tak to gdzie ona może być schowana
Jeżeli chodzi o ten prąd z komory silnika to dodam że jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o sprawy elektryczne jestem a elektryczny więc jeżeli ktoś napisze że prąd mam wziąć z alternatora czy na przykład z czujnika cofania to mi to niewiele pomoże
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
2. Nie jest podświetlana, wyjeżdża sama płynnie
3. Nie
4. Nie wszystkie, tylne drzwi za kierowcą
3. Nie
4. Nie wszystkie, tylne drzwi za kierowcą
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
DRL podłączasz bezpośrednio pod pin nr 3 (TFL) na przełączniku świateł - bez żadnych przekaźników, tylko przez bezpiecznik
Na tym pinie pojawia się 12V "po zapłonie" oraz znika jak przestawisz na pozycję lub mijania
Do komory silnika przechodzisz "za licznikiem" i wychodzisz w puszcze ECU pod maską.
Przy okazji proponuję wymienić uszczelkę pod tą puszką oraz oczyścić odpływy.
Na tym pinie pojawia się 12V "po zapłonie" oraz znika jak przestawisz na pozycję lub mijania
Do komory silnika przechodzisz "za licznikiem" i wychodzisz w puszcze ECU pod maską.
Przy okazji proponuję wymienić uszczelkę pod tą puszką oraz oczyścić odpływy.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- alles
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 mar 2019, o 14:03
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Adam
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
Dziękuję Matt. Dziękuję Piotraskbw.
Odpływ wczoraj czyscilem. Masakra.
Wracając do prądu. Czyli muszę wyjąć zegary? Czy jakoś od dołu się tam dostanę?
Jak wyjąć ta szufladkę żeby nic nie połamać?
Aha. Zapomniałem o jeszcze jednym pytaniu. Chciałbym kupić "Coś" czym będę mógł podpiąć się podkomputer. Sprawdzanie i kasowanie błędów itp. Chodzi o coś niezbyt drogiego że względu na napięty budżet.
Odpływ wczoraj czyscilem. Masakra.
Wracając do prądu. Czyli muszę wyjąć zegary? Czy jakoś od dołu się tam dostanę?
Jak wyjąć ta szufladkę żeby nic nie połamać?
Aha. Zapomniałem o jeszcze jednym pytaniu. Chciałbym kupić "Coś" czym będę mógł podpiąć się podkomputer. Sprawdzanie i kasowanie błędów itp. Chodzi o coś niezbyt drogiego że względu na napięty budżet.
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
A oba odpływy oczyściłeś?
Nie trzeba wyciągać zegarów - chodziło mi bardziej o "geograficzne położenie przejścia"
Zdjąć ramkę, wyjąć radio i szuflada wychodzi bez problemu.
VAG KKL + VCDS Lite lub VAGCOM z chomika
Nie trzeba wyciągać zegarów - chodziło mi bardziej o "geograficzne położenie przejścia"
Zdjąć ramkę, wyjąć radio i szuflada wychodzi bez problemu.
VAG KKL + VCDS Lite lub VAGCOM z chomika
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- alles
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 mar 2019, o 14:03
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Adam
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
No i w końcu mogę publikować posty !!! Super...
Oba odpływy wyczyściłem.
Przejście do kabiny z pradem przez kinkę od maski. DRL działają
szufladkę też naprawiłem.
Jeżeli chodzi o VAG KKL to wyczytałem na alledrogo ze są one do 2006 roku. Bedzie pasować do mojego auta? Ja mam 2006
Mam kolejne pytanie o klapę bagażnika. Czy ona tak fabrycznie trzaska czy mam zużyte siłowniki? Sprawdzałem je recznie to niby trzymają ale czy z siłownikami czy bez to klapa leci w dół bez żadnych oporów.
Oba odpływy wyczyściłem.
Przejście do kabiny z pradem przez kinkę od maski. DRL działają
szufladkę też naprawiłem.
Jeżeli chodzi o VAG KKL to wyczytałem na alledrogo ze są one do 2006 roku. Bedzie pasować do mojego auta? Ja mam 2006
Mam kolejne pytanie o klapę bagażnika. Czy ona tak fabrycznie trzaska czy mam zużyte siłowniki? Sprawdzałem je recznie to niby trzymają ale czy z siłownikami czy bez to klapa leci w dół bez żadnych oporów.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2019, o 10:32 przez alles, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
Będzie działać, nawet s1 z rocznika 2008.Jeżeli chodzi o VAG KKL to wyczytałem na alledrogo ze są one do 2006 roku. Bedzie pasować do mojego auta? Ja mam 2006
Ja mam nowe (KROSNO 23164) i jest trochę lepiej (ale dupy nie urywa), jednak warto wymienić bo koszt groszowy.Mam kolejne pytanie o klapę bagażnika. Czy ona tak fabrycznie trzaska czy mam zużyte siłowniki? Sprawdzałem je recznie to niby trzymają ale czy z siłownikami czy bez to klapa leci w duł bez żadnych oporów.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- alles
- Posty: 15
- Rejestracja: 29 mar 2019, o 14:03
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0 AZM (115KM)
- Imię: Adam
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
Dzięki za odpowiedź. A może założyć coś mocniejszego? Coś w okolicach 700 zamiast 530? Próbował ktoś?
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
A znasz wytrzymałość zawiasów?
Jak dasz za silne to zawiasy poukręcasz
Jak dasz za silne to zawiasy poukręcasz
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 286
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 19:15
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Aktualnie: 163/370
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Rumia
Re: Kilka pytań. Kilka tematów. S 1
Zawsze możesz zrobić coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=21kflui53ms
https://www.youtube.com/watch?v=21kflui53ms