Panowie,
Powoli przymierzam się do złożenia zamówienia, Planuję zrobić to pod koniec roku, zależy mi na aucie z rocznika 2020 i odbiorze na wiosnę. Może uda mi się wyrwać więcej od dealera pod koniec roku
Zastanawiam się, czy w przypadku superba producent również kombinuje oszczędzając na materiałach wykończeniowych wersji np. ambition i style. Chodzi mi o ewentualne różnice w przypadku, gdy załóżmy doposażę ambition do poziomu style tak jak w poniższych konfiguracjach:
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/152131523
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/152131855
Czyli w obu przypadkach alcantara, w ambition brak kamery cofania i cantona. Kamera imo zbędna, na jeździe próbnej bezproblemowo parkowało mi się na czujnikach jak w mojej octavii.
Z doświadczenia ze skodą wiem, że diabeł tkwi w szczegółach, np. w tańszych wersjach brak wytłumienia schowka czy lampka ostrzegawcza tylnych drzwi w L&K. W mojej octavii II elegance mam np. gumowane od środka wewnętrzne klamki czego chyba w tańszych wersjach nie było. Nie chcę się wkurzać np. brakiem zamykanych schowków w bagażniku czy innymi pierdołami których się spodziewałem a których nie ma w ambition.
Za ambition przemawia kessy go. Samochód kupowany prywatnie więc teksty o dobrym AC mnie nie dotyczą. Auto 2-3 letnie w moim przekonaniu jest nadal prawie nowe, a wartość ubezpieczenia spada o kilkadziesiąt procent.
Jest jeszcze sportline ale nie odpowiada mi niższe zawieszenie (panicznie boję się krawężników
) i sportowe fotele. Imo 50+ latek w sportowo wyglądającym aucie wygląda tak sobie
Może celować w L&K? Z moimi dodatkami wychodzi 173k (w tym wentylacja foteli). Co sądzicie o konfiguracjach? Melomanem nie jestem, jazda dookoła komina, auto na (mam nadzieję) długo, ok 10 lat.