Jestem ciekaw co sądzicie i czy ktoś używał...?
https://www.youtube.com/watch?v=AWQZGmQ ... =3&list=WL
https://www.youtube.com/watch?v=ry0AFc0ZFbU
PS. Swoją drogą fajna reklama / po co komu drzewo w garażu...?
DPF - czyszczenie chemiczne, chemią
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 1885
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 09:25
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Waldek
Re: DPF - czyszczenie chemiczne, chemią
Trzeba wiedzieć, że twe specyfiki usuwają tylko sadzę. Zasadność zastosowania tego jest wyłącznie wtedy gdy wywali błąd DPF i komp nie podejmuje już próby samoczynnego wypalania.
Kluczowa w DPF jest zawartość popiołów, która się nie wypala. Tutaj taki specyfik nie zadziała. U mnie po zastosowaniu podobnego specyfiku pięknie wyczyściło sadzę a zawartość popiołu nie zmieniła się.
Jeżeli zawartość popiołu osiągnie wartość graniczną wówczas albo wymiana albo oddanie do regeneracji i reset w kompie. Chociaż nie wiem do końca jak to jest z tą regeneracją. U mnie zawartość popiołu 0,13 przy granicznym 0,175 DPF wypala się (przy jeździe mieszanej) co ok. 150-200km i zaobserwowałem dodatkowo zwiększanie poziomu oleju. G450 wymieniony wszystko niby OK. Na razie obserwuję, ,może zdecyduję się na regenerację w lato.
Kluczowa w DPF jest zawartość popiołów, która się nie wypala. Tutaj taki specyfik nie zadziała. U mnie po zastosowaniu podobnego specyfiku pięknie wyczyściło sadzę a zawartość popiołu nie zmieniła się.
Jeżeli zawartość popiołu osiągnie wartość graniczną wówczas albo wymiana albo oddanie do regeneracji i reset w kompie. Chociaż nie wiem do końca jak to jest z tą regeneracją. U mnie zawartość popiołu 0,13 przy granicznym 0,175 DPF wypala się (przy jeździe mieszanej) co ok. 150-200km i zaobserwowałem dodatkowo zwiększanie poziomu oleju. G450 wymieniony wszystko niby OK. Na razie obserwuję, ,może zdecyduję się na regenerację w lato.
- siemi1
- Posty: 2358
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: DPF - czyszczenie chemiczne, chemią
Sprawdz temperatury za i przedvl turbo krotsze interwaly wypalania tzn ze fitr zapachany tovi spaliny mana problem z wydostsniem sie. Jak ci olej rosnie to moze juz poszla gdzies uszczelka i za wysokie temperatury. Co by s sie nie nabawil wiekszych wydstkow jak turbo, egr, kolektor itd do wymiany....
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 8 lis 2018, o 09:25
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Waldek
Re: DPF - czyszczenie chemiczne, chemią
Rozumiem, że chodzi o temp spalin:
Sprawdziłem odczyty na VCDS.
Silnik porządnie rozgrzany po trasie, sprawdzane na postoju:
obroty 780/min
Czujnik temperatury spalin 1 - 146,9*C
Czujnik temperatury spalin 2 - 0,0*C
Czujnik temperatury spalin 3 - 183,4*C
Czujnik temperatury spalin 4 - 180,2*C
obroty 2457/min
Czujnik temperatury spalin 1 - 188,5*C
Czujnik temperatury spalin 2 - 172,1*C
Czujnik temperatury spalin 3 - 0,0*C
Czujnik temperatury spalin 4 - 184,8*C
Nie wiem gdzie są poszczególne czujniki.
W trasie wypalał DPF poprzrednie wypalanie 190 km wcześniej.
Czy coś można jeszcze sprawdzić VCDS pod kątem częstego wypalania?
Pozdr
Sprawdziłem odczyty na VCDS.
Silnik porządnie rozgrzany po trasie, sprawdzane na postoju:
obroty 780/min
Czujnik temperatury spalin 1 - 146,9*C
Czujnik temperatury spalin 2 - 0,0*C
Czujnik temperatury spalin 3 - 183,4*C
Czujnik temperatury spalin 4 - 180,2*C
obroty 2457/min
Czujnik temperatury spalin 1 - 188,5*C
Czujnik temperatury spalin 2 - 172,1*C
Czujnik temperatury spalin 3 - 0,0*C
Czujnik temperatury spalin 4 - 184,8*C
Nie wiem gdzie są poszczególne czujniki.
W trasie wypalał DPF poprzrednie wypalanie 190 km wcześniej.
Czy coś można jeszcze sprawdzić VCDS pod kątem częstego wypalania?
Pozdr