Strona 14 z 16

Re: Zawieszenie sportline

: 17 cze 2023, o 12:17
autor: piramida
Jak założysz V2 to raczej nie będziesz kręcić ustawieniami tłumienia, bo z tyłu nie ma za bardzo podejścia, wysokość ustawisz raz i tak zostanie, więc b6/b8 i springi eibacha to dobra i tańsza alternatywa dla gwintu.

Re: Zawieszenie sportline

: 17 cze 2023, o 22:07
autor: last_chance
Tylko używka V2 jest w cenie samych B6, dlatego dylemat 😅

Re: Zawieszenie sportline

: 18 cze 2023, o 16:28
autor: Kuster
last_chance pisze: 16 cze 2023, o 14:09 Wracam do tematu - lepiej używane KW V2 (niby po 35k przebiegu, pomiary ze stacji diagnostycznej przód 79% i 80%, tył 66% i 61%) czy nowe B6 z ewentualnymi springami?
Zwolennicy gwitów powiedzą Ci GWINT!
Ja mam zestaw B12 i sobie chwalę
Miałem gwint ISC w Accordzie i też zmieniłem na zestaw B12 i już chyba zawsze będę montował ten set do każdego swojego auta

Re: Zawieszenie sportline

: 18 cze 2023, o 18:29
autor: last_chance
Ja myślę nad B6 i później ewentualnie HR jak będzie niedosyt

Re: Zawieszenie sportline

: 18 cze 2023, o 22:26
autor: piramida
Tylko jak chcesz zakładać krótsze spreżyny to aż się prosi założyć krótsze b8

Re: Zawieszenie sportline

: 18 cze 2023, o 22:33
autor: last_chance
Jeżeli B6 będzie ok z seryjną sprężyną to bym nie zakładał krótszych

Zawieszenie sportline

: 19 cze 2023, o 09:53
autor: KriSSo
last_chance pisze:Jeżeli B6 będzie ok z seryjną sprężyną to bym nie zakładał krótszych
Dokładnie tak. A jeśli w planie jest obniżenie, to wtedy brać kompletnie B12 i nie kombinować. Trzeba przemyśleć.

Re: Zawieszenie sportline

: 19 cze 2023, o 11:49
autor: last_chance
Właśnie obniżyłbym ale 1 max 2 cm, a tu już trzeba kombinować ze sprężynami od innych aut.
B6 a później się będę martwił

Re: Zawieszenie sportline

: 20 cze 2023, o 22:45
autor: orlik
Ja nie jestem fanatycznym zwolennikiem gwintu czy B6. Jedynie mogę potwierdzić, że każde będzie nieporównywalnie lepsze od seryjnego zawieszenia.
Jedyna różnica jaka jest na plus w v2 i st xa w porównaniu do b6 czy b12, to możliwość ustawienia twardości.
Sprawy regulacji wysokości też jakoś mnie nie przekonują, bo na springach eibach/hr też bardzo fajnie siedzi i w zupełności by mi to odpowiadało.

Re: Zawieszenie sportline

: 23 cze 2023, o 16:06
autor: Kuster
last_chance pisze: 19 cze 2023, o 11:49 Właśnie obniżyłbym ale 1 max 2 cm, a tu już trzeba kombinować ze sprężynami od innych aut.
B6 a później się będę martwił
No to tylko sprężyny sportline

Ja mam B12 i na nich kura wg mnie ładnie siadła koła są nadal w obrysie a nie w nadkolu
Komfort zachowany
Co kto lubi
Bilsteiny B8 można regenerować

Re: Zawieszenie sportline

: 24 cze 2023, o 07:53
autor: last_chance
Nie tylko sportline, na briskoda jest temat z zestawieniem sprężyn i eibach do Q3 2.0 TFSI nie daje obniżenia a utwardza :-) tylko zrobione było to w liftbacku, więc ciężko się odnieść co będzie w kombi

Re: Zawieszenie sportline

: 8 paź 2023, o 17:31
autor: maniek245
Witam, odgrzeję trochę kotleta:) padają u mnie amory przód i tył :)najlepszy ma 39 a najgorszy 35 sprawności:) i trza się zastanowić co wybrać widzę że mocno są polecane B6 i taka też była moja pierwsza myśl . ale natrafiłem ostatnio na dwa modele z koni Special Active i STR.T czy ktoś coś może o nich powiedzieć ? może ktoś używał

Re: Zawieszenie sportline

: 8 paź 2023, o 20:55
autor: maniek245
i jeszcze jedno mógłby ktoś wrzucić kody OE amorów i sprężyn, przód tył standardowa wysokość

Re: Zawieszenie sportline

: 9 paź 2023, o 16:26
autor: last_chance
Potrzebne kody wyposażenie żeby podać odpowiednie

Re: Zawieszenie sportline

: 9 paź 2023, o 16:54
autor: maniek245
Przód G03 tył UC7 jest to zawieszenie z pakietu na bezdroża powyszony prześwit +15mm od standardu. I kolejne pytanie się rodzi czy B6 wejdą pod ten zestaw czy trzeba obniżać.