Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
olej DCC i rób gwint. to pewnie JacekRS miał na myśli przód lubi stukać na dziurach. A szyber wielu osobom skrzypi (liftback), a ASO rozkłada ręce (jak to ASO) w związku z obydwoma problemami.
Dcc w l&k jest standard. Wybralem l&k bo jest kilka praktycznych dodatkow plus siedzenia skora & wentylacja bardziej mi odp niz sportline bo jestem wysoki a sportline nie ma regulacji i zwyczajnie srednio sie mieszcze pozatym nie widze wielkiej roznicy w trzymaniu itd. Szyber wogole nie chodzil mi po glowie.
Ja mam dokladnie taka sama opinie. Stad biore l&k oczywiscie z wentylacja. Do tego Sportline oferuje mniej za wiecej. Ale kwestia gustu i oczekiwan. Moim zdaniem l&k bedzie lepiej trzymal cene i bedzie latwiejszy w odsprzedazy.
orlik pisze:Piotrze, to, że skrzynia może większy moment znieść (+100Nm) to przy modach też wyjdzie więcej niuta w porównaniu do dq250 ? Rozumiesz o co mi chodzi? Tak łopatologicznie, czy Ty jeżeli miałbyś te wszystkie mody robione tylko miał wsadzoną tą skrzynie dq381 wyszło by Ci więcej momentu?
Pytam, bo mam ten sam dylemat co kolega wyżej i już na 70% przymierzam się do tego 272 w superbie i dalsze modyfikacje po przejechaniu 5tys. km, a pozostałe 30% jest rozłożone na E klase i Audi c7.... i już pierd**ca dostaje co kupić/zamówić jeszcze w tym roku.
Momentu nie koksuje się ponad tyle co należy mimo że skrzynia ma jeszcze zapas, aby uzyskać w miarę płaski moment jak jest obecnie nie potrzeba mocniejszej skrzyni a koksując go w środkowej części obrotów tylko dlatego że mamy mocniejszą skrzynie mija się z celem ponieważ góra obrotów cierpi. Natomiast ma to znaczenie gdyby wsadzić wieksze turbo bo wtedy mamy zapas a nie lecimy na limiterze skrzyni i spokojnie można wtedy podciągnąć do tych 600-620Nm mając 500+ powyżej 6000 obrotów.
Jak jest dobrze soft skrzyni napisany to skrzynia wytrzymuje na co dzień do 600Nm, sam mam około 570Nm i działa to już blisko dwa lata, teraz zmieniam resztę wydechu tak aby przyjął 500+ i koksujemy motorownie dalej na tej samej skrzyni a jak w końcu padnie to wsadzimy dq381
Na tym turbo to już koniec, wpadnie większy garrett gtx, generalnie stage 3 i kilka zmian aby uzyskać porzadaną moc, miedzy innymi wydajniejsza pompa paliwa