Strona 6 z 16

Re: Koszt Stage 2

: 16 paź 2018, o 18:14
autor: Tom-Tdi
Przy spokojnej jeździe będzie cicho bo tylne tłumiki są na tyle pojemne, że i tak to wygluszą, w dodatku masz klapy, które w pewnym stopniu też regulują głośność.

Re: Koszt Stage 2

: 16 paź 2018, o 19:16
autor: piramida
Jak wymienisz sam środkowy tłumik na mniej restrykcyjny to masz prawie jak w serii, nawet żona się nie kapnie że coś modziłes przy wozie ;-)

Re: Koszt Stage 2

: 16 paź 2018, o 20:46
autor: Movibonczuk
No to az tak cicho tez nie chce. :) Chcialbym zeby sobie cichutko "burczalo" a jak docisne chcialbym miec troche frajdy z dzwieku. Wiem, ze nie bedzie 2,0 TSI jak V8 brzmialo nie bedzie ale niech cos od 1,4 go odroznia. ;)

Re: Koszt Stage 2

: 7 lis 2018, o 09:15
autor: bierny
Movibonczuk pisze:No to az tak cicho tez nie chce. :) Chcialbym zeby sobie cichutko "burczalo" a jak docisne chcialbym miec troche frajdy z dzwieku. Wiem, ze nie bedzie 2,0 TSI jak V8 brzmialo nie bedzie ale niech cos od 1,4 go odroznia. ;)
Popraw fabryczny w Mg i bedzie Pan i Zona Zadowolona :mrgreen:

Re: Koszt Stage 2

: 7 lis 2018, o 09:26
autor: Wojtekk
Takie pytanie, trochę się łapie w temacie stage 2.
Obecnie mam stage 1 (program ECU+TCU, wydech srodkowy MG), mam dość dobrą ofertę na Peruna V1 i IC Wagnera (oba mają 20kkm nalotu). Czy warto to wziąć i sobie wrzucić, w drugim etapie zrobić DP i update softu, czy iść utartą ścieżką, nie na skróty?

Re: Koszt Stage 2

: 7 lis 2018, o 09:32
autor: Tom-Tdi
Jak zrobisz do tego pakietu porządny DP, to wylądujesz w okolicach 450KM - Stage2+ ( po ogarnięciu softa oczywiście), także na pewno warto, tym bardziej, że seryjny IC po samym programie już nie wyrabia w ciepłe dni.

Re: Koszt Stage 2

: 7 lis 2018, o 12:24
autor: Movibonczuk
[quote="bierny"][quote="Movibonczuk"]No to az tak cicho tez nie chce. :) Chcialbym zeby sobie cichutko "burczalo" a jak docisne chcialbym miec troche frajdy z dzwieku. Wiem, ze nie bedzie 2,0 TSI jak V8 brzmialo nie bedzie ale niech cos od 1,4 go odroznia. ;)[/quote]

Popraw fabryczny w Mg i bedzie Pan i Zona Zadowolona :mrgreen:[/quote]
Moge prosic jakies namiary na ta firme? Moze cos z Warszawy lub okolic?

Re: Koszt Stage 2

: 7 lis 2018, o 16:50
autor: piramida
Rób od razu V1

Re: Koszt Stage 2

: 7 lis 2018, o 21:43
autor: CLO27
Na garecie pod 500 koniuf ch zaplaci te 25 kola ale już bedzie wszystko jak ma byc :)

Re: Koszt Stage 2

: 8 lis 2018, o 00:21
autor: piramida
Raczej 30+ bo jeszcze heble

Re: Koszt Stage 2

: 8 lis 2018, o 06:33
autor: Wojtekk
No właśnie w tym problem (te 30k). Na tą chwilę chciałbym zminimalizować koszty (też jestem z tych bidaków i lizingów).
Otwieram teraz żonie salon optyczny co by w domu nie siedziała za dużo, no i jednak wydatki są spore.

Stąd pytanie, czy można do stage 1 wsadzić po prostu peruna v1 i IC, i powiedzmy przez miesiąc-dwa pojeździć, a DP i soft zrobić ciutkę później, czy coś się będzie psuć i lepiej poczekać z wkładaniem i zrobić wszystko od razu?

Re: Koszt Stage 2

: 8 lis 2018, o 06:40
autor: Tom-Tdi
Zmieniając turbine trzeba juz ogarnąć softem, resztę da się przeżyć bez programu.

Re: Koszt Stage 2

: 8 lis 2018, o 18:02
autor: CLO27
Wojtekk pisze:No właśnie w tym problem (te 30k). Na tą chwilę chciałbym zminimalizować koszty (też jestem z tych bidaków i lizingów).
Otwieram teraz żonie salon optyczny co by w domu nie siedziała za dużo, no i jednak wydatki są spore.

Stąd pytanie, czy można do stage 1 wsadzić po prostu peruna v1 i IC, i powiedzmy przez miesiąc-dwa pojeździć, a DP i soft zrobić ciutkę później, czy coś się będzie psuć i lepiej poczekać z wkładaniem i zrobić wszystko od razu?
Raczej odwrotnie

Re: Koszt Stage 2

: 8 lis 2018, o 19:47
autor: piramida
Chcąc założyć V1, majac cooler to trzeba jeszcze zrobić dolot i część wydechu, będzie to kosztować znacznie mniej niż 30k. Nie da się tego zrobić na pałę. Jak chcesz na początek przyciąć koszt to załóż cooler, udrożnij wydech i zrob sam soft, pod 400 będzie

Re: Koszt Stage 2

: 9 lis 2018, o 12:28
autor: Wojtekk
Dzięki za rady :)
w takim razie wezmę te graty, włożę cooler, a turbo poczeka na kompleksowe podejście do tematu.