Strona 9 z 16

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 18:17
autor: johnson
orlik pisze:Jeżeli tak to wygląda to całkowicie nie ma sensu w 2+ wchodzić, bo pewnie 2+ na bidę 15 tysięcy wyjdzie.
Jak podejdziesz budzetowo to bedzie sporo mniej.
IC 1.5
DP 1.5
Program 2
Perun 3
I masz 430-450km za okolice 8
Bez Peruna czyli za okolice 5-6 bedzie 390-400km

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 18:32
autor: Enriquez
Ale dodatkowy hajs płacisz za wiedzę CS i swój spokojny sen.

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 18:59
autor: johnson
Enriquez pisze:Ale dodatkowy hajs płacisz za wiedzę CS i swój spokojny sen.
Dla mnie te 17 jest spoko i bym sie nie zastanawial. Za moda na 500 to promo cena.

Za tyle samych czesci nie kupisz.
15 za stage 2 bez zmiany turbo to jednak drogo.

Re: Koszt Stage 2

: 7 sty 2019, o 01:17
autor: CLO27
johnson pisze:
orlik pisze:Jeżeli tak to wygląda to całkowicie nie ma sensu w 2+ wchodzić, bo pewnie 2+ na bidę 15 tysięcy wyjdzie.
Jak podejdziesz budzetowo to bedzie sporo mniej.
IC 1.5
DP 1.5
Program 2
Perun 3
I masz 430-450km za okolice 8
Bez Peruna czyli za okolice 5-6 bedzie 390-400km
ic chyba używane..... albo chinol to i tak będzie z 2-2,5....za jakiś lepsiejszy 3-3,5
dp 1,5
program w cs 2,5
perun używany chciał Artur sprzedać chyba za 3,8
to jest 11 plus robocizna za to może z po znajomości 1,5-2 tys jest 13-14tysiecy

jak mechanike sam ogarniesz to moze i sie kalkuluje, ale za wygode i przerzucenie części odpowiedzialnosci na kogos 3-4 tysiace uważam że nie ma co sie zastanawiac...


ps 17 tys to mody na 430-440 kunia nie na 500+

Re: Koszt Stage 2

: 7 sty 2019, o 06:54
autor: Tom-Tdi
Na 500+ trzeba wyłożyć około 24tys. o ile dobrze pamiętam.

Re: Koszt Stage 2

: 7 sty 2019, o 07:22
autor: piramida
17k to przejście z 2+ na 3 do tego trzeba doliczyć cooler, cześć wydechu i pewnie z 25k się zrobi

Re: Koszt Stage 2

: 7 sty 2019, o 08:25
autor: sane
johnson pisze:Jak podejdziesz budzetowo to bedzie sporo mniej.
IC 1.5
DP 1.5
Program 2
Perun 3
I masz 430-450km za okolice 8
Bez Peruna czyli za okolice 5-6 bedzie 390-400km
1. Chinola za tyle kupisz
2. Za taką cenę w zasadzie tylko decat
3. Raczej 2.5k
4. Raczej 4k

Plus robocizna za włożenie tego wszystkiego około 2k.

I się robi minimum 11...

Re: Koszt Stage 2

: 7 sty 2019, o 10:37
autor: piramida
Przy takich grubszych modach trzeba podejść kompleksowo do tematu, zostawiasz furę i odbierasz gotową, nic cię nie interesuje, żadne złączki, przejściówki i inne pierdoly, wiedzą co i jak pasuje. Kupując poszczególne graty na rynku to kto ci to zamontuje? Chyba nie CS bo oni mają w dupie jakieś wynalazki, chyba że sam założysz graty a oni to wystroją tylko jak coś nie będzie banglać lub trzeba będzie złożyć reklamacje na daną cześć to znowu demontaż, ponowny montaz a to są już koszty i cała oszczędność idzie się jebac wiec uważam że nie tedy droga.

Re: Koszt Stage 2

: 7 sty 2019, o 15:11
autor: CLO27
+1

Re: Koszt Stage 2

: 8 sty 2019, o 12:37
autor: johnson
Niestety, dla mnie, zdrowy rozsadek musi byc gora :(
Roznica $$$ miedzy 460-470 a 500 jest za duza i te 30-40 koni wychodzi bardzo drogo.
Takze bedziemy robic na 460-470, nie bedzie tak fajnie jak liczylem niestety.
Jak bedzie gotowe wrzuce jakies kreski.

Re: Koszt Stage 2

: 8 sty 2019, o 12:44
autor: CLO27
moim zdaniem też to optymalne wyjście ale wiadomo że i tak bym robił z moją zrytą banią stage3 ale normalny człek powinien jak piramida (chociaż on też idzie w kierunku zmian hehehe) zrobić stage 2+ :)

Re: Koszt Stage 2

: 8 sty 2019, o 12:50
autor: Camillinhio
Normalny to jeździ serią :P

Re: Koszt Stage 2

: 8 sty 2019, o 12:53
autor: CLO27
Camillinhio pisze:Normalny to jeździ serią :P
:lol: :lol: :lol: no tak na to nie popatrzyłem :lol: :lol:

Re: Koszt Stage 2

: 8 sty 2019, o 12:54
autor: sane
johnson pisze:Niestety, dla mnie, zdrowy rozsadek musi byc gora :(
Roznica $$$ miedzy 460-470 a 500 jest za duza i te 30-40 koni wychodzi bardzo drogo.
Takze bedziemy robic na 460-470, nie bedzie tak fajnie jak liczylem niestety.
Jak bedzie gotowe wrzuce jakies kreski.
Do manuala potrzebujesz czegoś z dobrym spoolem. Dobry spool ma LM500 i ten Garret GTX od CS.
Jak założysz Perun V2 to będziesz rozczarowany, bo na przepięciach spadek boostu będzie bardzo odczuwalny. Niestety Perun V2 ma kiepski spool.
No chyba, że do Europy w końcu dotrze NLS i LC dla manuala, bo na razie tylko w USA to mają.

Re: Koszt Stage 2

: 8 sty 2019, o 16:33
autor: johnson
CLO27 pisze:moim zdaniem też to optymalne wyjście ale wiadomo że i tak bym robił z moją zrytą banią stage3 ale normalny człek powinien jak piramida (chociaż on też idzie w kierunku zmian hehehe) zrobić stage 2+ :)
zebym mial dsg i 4x4 to bym ladowal cos na granicy zakucia motoru tak zeby miec zapac w razie potrzeby mega szalenstwa.
Ale manual i fwd to nie jest rozwojowa platforma wiec szkoda nakladow.
Tak sobie tlumacze i racjonalizuje ;)