Strona 8 z 16

Re: Koszt Stage 2

: 3 sty 2019, o 12:15
autor: johnson
sane pisze:Masz jeszcze TurboTechnics, bardzo popularne w UK.
Widzialem ale to juz powazna sprezarka, ludzie robia po 580-600 km i 700Nm :)
Styknie mi jakas popierdolka. Poza tym moze kiedys latwie sprzedam cos na rozsadne 500 niz takiego grzmota.

Re: Koszt Stage 2

: 3 sty 2019, o 13:23
autor: sane
johnson pisze:Widzialem ale to juz powazna sprezarka, ludzie robia po 580-600 km i 700Nm
Są różne wersje tej sprężarki z tego co mi wiadomo :roll:
Oprócz tego jest jeszcze Littco.

Re: Koszt Stage 2

: 3 sty 2019, o 13:55
autor: johnson
pisalem o V5 i V6 bo V4 nigdzie nie znalazlem do kupienia.
V4 faktycznie starczy na 480-500, jezeli gdzies bedzie to warta rozwazenia

Re: Koszt Stage 2

: 5 sty 2019, o 10:16
autor: Tom-Tdi
Compoty z tego co kojarzę nie chcą za bardzo wkładać peruna V2, ale może się to zmieniło.

Re: Koszt Stage 2

: 5 sty 2019, o 12:41
autor: johnson
W tej chwili najfajniej wyglada littco i turbo technics.
Turbo technics wymienia praktycznie caly srodek littco wiekszosc czesci.
Kwestia dobrania wielkosci zeby nie przesadzic.
Czekam na cene turbo technicsa gdzie ludzie pompuja 480km i nie ma potrzeby ruszania hpfp. Numer mniejsza niz v4.
Przy zwrocie starej sprezarki ceny oscyluja miedzy 1500-1800 funtow.

Re: Koszt Stage 2

: 5 sty 2019, o 14:42
autor: Tom-Tdi
Cena do przełknięcia.

Gdzie chcesz to stroić?

Re: Koszt Stage 2

: 5 sty 2019, o 16:55
autor: johnson
Tez mysle ze cena akceptowalna. Moze cos jeszcze urwe bo na razie to ceny bez zadnej negocjacji. Funt tez dosc nisko jest teraz. Po brexicie sam nie wiem co sie stanie. I w kwestii oplat celnych jak i tego nieszczesnego kursu. Moze byc roznie a juz mamy styczen. Do marca zostal moment.

Stage 2 robilem w vagtune i jestem bardzo zadowolony. Dalej zostane z nimi jesli beda chcieli sie podjac strojenia tych wynalazkow.

Re: Koszt Stage 2

: 5 sty 2019, o 23:24
autor: piramida
Z tymi hybrydami to są różne opinie, CS woli wsadzić garreta pod maskę bo w każdej chwili możesz kupić nową i jest to jednak fabryka. Set na 500+ u kompotów wychodzi około 17k chyba że coś się zmieniło ale pompe trzeba wymienić. Ponoć hybryda nigdy tak nie będzie jechać jak oryginalne turbo, przykład Artura który ma 505PS od CS i klepie czasy na 1/4 mili minimalnie lepsze niż najmocniejszy superb z wysp z hybrydą pod maską o mocy około 540PS. Mam u siebie V1 i powiem ci że ona ma różne dziwne zajawki czasami, przy 400PS na seryjnej turbinie tego nie było więc zbieram hajs i montujemy garretta

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 10:04
autor: johnson
Co jest w tych 17k?
Tylko turbo i strojenie / montaz?
Wklad pompy wys cis to dodatkowo 1.5k a niskiego pewnie ze 2k.
Ja bardzo mocno mysle nad Littco L450.
1500 funtow za cala turbine, bez zadnego odsylania starej.
Moja cupra to manual fwd wiec i tak 500+ nie ma sensu duzego.
Aby wydalo 100-200 w okolicach 7.5-8.5 sek i bedzie super.


Bez ruszania pompy wys cisnienia i w okolicach 1.8-2 bar doladowanie wiec na fabrycznych czujnikach wydaje 460-480 km.

Np tak:
Obrazek

Albo tak:

Obrazek

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 15:57
autor: piramida
koszt całego stage 3 w CS kosztuje około 17k a co w nim jest dokładnie to tylko CS wie.

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 15:59
autor: piramida
-Garrett GTX Turbo in original Garrett housing working with electrical wastegate
-CompSport head-turbo adapter
-CompSport stainless steel downpipe
-CompSport ECU performance software
-CompSport DSG performance software
-CompSport Haldex gen5 performance software
-MGmotorsport catback system
-Uprated intercooler
-Colder spark plugs
-Uprated Fuel pump

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 16:18
autor: orlik
Jeżeli tak to wygląda to całkowicie nie ma sensu w 2+ wchodzić, bo pewnie 2+ na bidę 15 tysięcy wyjdzie.

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 17:04
autor: piramida
Najkorzystniej cenowo zrobić od razu stage 3 na 500+ ale nie kazdy ma jaja i hajs aby od razu tak podejść do tematu, z początku każdy myśli że stage 2 i 400PS mu wystarczy ;-)

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 17:27
autor: Tom-Tdi
Stage 3 w CS jest dopiero dostępny od pewnego czasu ( testy itd.) więc nie każdy początkowo miał okazję się nad tym zastanawiać.

Re: Koszt Stage 2

: 6 sty 2019, o 17:57
autor: johnson
Za 17 to mega opcja.
Jakbym mial 4x4 i dsg to bym sie nie zastanawial.