Rozrząd 2.0TSI CCZA
: 3 kwie 2018, o 09:02
Cześć,
mam pytanie odnośnie rozrządu. Wymieniać przy takim przebiegu, gdy silnik nie wydaje żadnych niepokojących odgłosów? Jest możliwość samodzielnego sprawdzenia poziomu naciągnięcia łańcucha lub granicznego położenia naciągacza? Wiadomo, ślizgacze, łańcuch, naciągacz się zużywają.
Silnik CCZA, 200KM, DSG6, obecnie przebieg 259k km, 2012r., w moim posiadaniu 6 miesięcy (drugi właściciel).
Mam całą historię serwisowania auta w pdfie, kupiony z przebiegiem 244k km nic poważnego nie było robione, same eksploatacyjne rzeczy. Koło dwumasowe, dsg, rozrząd nie ruszane i reklamacji z ich powodu nie było. Żadnego stukania na zimnym, ani przy gaszeniu auta.
Jeśli będzie potrzeba - wymienię, obecnie czekam za odszkodowaniem za krzywe dwie felgi, przecięte opony po wjeździe w mega nieoznakowaną dziurę przy 70km/h . Zawieszenie sprawdzone, geometria też, wszystko ok.
mam pytanie odnośnie rozrządu. Wymieniać przy takim przebiegu, gdy silnik nie wydaje żadnych niepokojących odgłosów? Jest możliwość samodzielnego sprawdzenia poziomu naciągnięcia łańcucha lub granicznego położenia naciągacza? Wiadomo, ślizgacze, łańcuch, naciągacz się zużywają.
Silnik CCZA, 200KM, DSG6, obecnie przebieg 259k km, 2012r., w moim posiadaniu 6 miesięcy (drugi właściciel).
Mam całą historię serwisowania auta w pdfie, kupiony z przebiegiem 244k km nic poważnego nie było robione, same eksploatacyjne rzeczy. Koło dwumasowe, dsg, rozrząd nie ruszane i reklamacji z ich powodu nie było. Żadnego stukania na zimnym, ani przy gaszeniu auta.
Jeśli będzie potrzeba - wymienię, obecnie czekam za odszkodowaniem za krzywe dwie felgi, przecięte opony po wjeździe w mega nieoznakowaną dziurę przy 70km/h . Zawieszenie sprawdzone, geometria też, wszystko ok.