Re: Co zamiast Superba ?
: 10 maja 2023, o 08:41
Nowe modele przecież nadchodzą. A7 w sedanie oraz A6 liftback e-tron - czy jakoś tak, cośtam mają pozamieniać
Portal miłośników i użytkowników Skody Superb
http://www.superbclub.pl/
Z tej edycji A6 silniki 3.0 zniknęły na amenkefirek pisze:No tylko, że od jakiegoś miesiąca zwykły A6 Avant czy Sedan nie jest dostępny z żadnym silnikiem 3.0. Z dużymi silnikami zostało tylko allroad, S6 i RS6. Najmocniejsza wersja obecnie to 45TFSI 260KM, pytanie czy to stan przejściowy/błąd konfiguratorze na stronie, czy też Audi stwierdziło, że 3.0 już nie do zwykłego kombi.
Miękka hybryda jest już od dawna w silnikach 2.0 12V a w 3 litrowkach problematyczne 48V w którym po przebiegach 80kkm pada rozruszniko-alternator.
Potwierdzone info? Bo koło jesieni miałem właśnie celować w A6 55TFSI.. Z tej edycji A6 silniki 3.0 zniknęły na amen
Z polskich i niemieckich cenników 55tfsi także wypadło. Jedynym dostępnym silnikiem benzynowym w A6 jest obecnie 45tfsi.kefirek pisze: Potwierdzone info? Bo koło jesieni miałem właśnie celować w A6 55TFSI.
Dzięki. Mam diesla, jeszcze ponad rok na gwarancji (5 lat). Jedyny model z mechanicznym quattro:) To jest dla mnie o tyle istotna informacja, że odłożę na pewno ewentualne modyfikacje, żeby tej gwarancji nie stracić, a rozważałem strojenie silnika i skrzyni biegów. W sumie jestem zadowolony z osiągów i jazdy, to strojenie to by była taka "wisienka na torcie". Według mnie jest jednak duży skok jakościowy w porównaniu z superbem, wbrew temu co niektórzy pisali w tym wątku. C7 była sporo mniejsza w środku niż C8 (też rozważałem zanim kupiłem superba).kefirek pisze: ↑11 maja 2023, o 08:52 Z grup dyskusyjnych Audi, kiedyś też na kanale AutoDyżur był ten temat poruszany, ale było to dla nich coś nowego. Problem jest znany dla Audi i ASO, ale mimo wszystko nie ogłaszali kampanii naprawczej. Ostatnio na grupie pisał ktoś, że podczas wymiany w ASO dostał informację, że finalnie element został przeprojektowany na nowo i w nowych C8 czy też naprawianych problem już nie występuje i ASO daje extra 5 lat gwarancji na ten element.
Jeśli auto masz na gwarancji to Ci wymienią (aczkolwiek z dostępnością nowych elementów jest ponoć padaka, a jak padnie to auto jest unieruchomione) gorzej jeśli już po gwarancji bo nie jest to tani element (8k jeśli dobrze pamiętam).
Z ciekawości 3 litry w benzynie (55TFSI) czy dieslu (50TDI)?
S6 fajne, chciaaałbym. Szybkie i oszczędne daily. Tylko kosztuje mało przyjemną kasęMaliniak pisze:Trzeba iść w S6 To jest jest niezłe kuriozum, że od S4 wzwyż mamy tylko TDI
A7 piękne, ale pod katem ergonomii ( wsiadanie, ilość miejsca nad głową ) troszkę kuleje. Choć nie ukrywam - wybaczyłbym te niedogodności dla takiej budy i silnikarowerek pisze:Z polskich i niemieckich cenników 55tfsi także wypadło. Jedynym dostępnym silnikiem benzynowym w A6 jest obecnie 45tfsi.kefirek pisze: Potwierdzone info? Bo koło jesieni miałem właśnie celować w A6 55TFSI.
Jak chcesz 55tfsi, to póki co jest utrzymane w A7, pytanie na jak długo.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Potwierdzam, jest z tym duży problem.kefirek pisze:Z grup dyskusyjnych Audi, kiedyś też na kanale AutoDyżur był ten temat poruszany, ale było to dla nich coś nowego. Problem jest znany dla Audi i ASO, ale mimo wszystko nie ogłaszali kampanii naprawczej. Ostatnio na grupie pisał ktoś, że podczas wymiany w ASO dostał informację, że finalnie element został przeprojektowany na nowo i w nowych C8 czy też naprawianych problem już nie występuje i ASO daje extra 5 lat gwarancji na ten element.
Jeśli auto masz na gwarancji to Ci wymienią (aczkolwiek z dostępnością nowych elementów jest ponoć padaka, a jak padnie to auto jest unieruchomione) gorzej jeśli już po gwarancji bo nie jest to tani element (8k jeśli dobrze pamiętam).
Z ciekawości 3 litry w benzynie (55TFSI) czy dieslu (50TDI)?
A7 przy moim wzroście (197cm) odpada w przedbiegach, zwłaszcza, że szklany dach dla mnie jest obowiązkowy. Jakoś z końcem marca byłem oglądać A6 w salonie i Pani z obsługi nic nie wspominała, że 3 litrówki mają wypaść, a nawet mieli dla nich większy rabat. Co prawda nie doczekałem się finalnie oferty od nich - chyba moja zmodzona kura która zaparkowała przed drzwiami wejściowymi była zbyt biedna, żeby mocniej zainteresować się klientemrowerek pisze: ↑11 maja 2023, o 09:10Z polskich i niemieckich cenników 55tfsi także wypadło. Jedynym dostępnym silnikiem benzynowym w A6 jest obecnie 45tfsi.kefirek pisze: Potwierdzone info? Bo koło jesieni miałem właśnie celować w A6 55TFSI.
Jak chcesz 55tfsi, to póki co jest utrzymane w A7, pytanie na jak długo.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka