Cześć, są zamienniki EGR, ale nie polecam Kupiłem kiedyś NRFa pośmigał 4 miesiące i się rozszczelnił, płyn dostawał się do obiegu spalin, na szczęście to były początki więc nic się nie stało. Reklamacji nie uznali bo niby grzebałem w nim. Więc kupiłem za 300zł regenerowany z nowa elektroniką i trybami, nie wiem czy mogę podać tu adres warsztatu, ale jest taka firma w pl co to bardzo dobrze robi
. ponadto zaślepiłem na 50% rurę odegr zestawem z Allego. Efekt końcowy bardzo zadowalający. Dpf nadal wypala się przy około 400-500km, w kolektorze zgodnie z zalecaniami wv odwróciłem element metalowy którym dostają się spaliny do kolektora/silnika, nie mam żadnych błędów. Minimalnie spało zużycie paliwa. Z doświadczenia powiem, że prz przebiegu 200kkmpowinno się wymienić czujnik przepływu mas powietrza. Chociaż oryginał zapewne działa bez problemu to na 200% lekko przekłamuje ponieważ element czujnika jest już lekko zabrudzony co zakłóca jego odczucia, oraz wyminił bym przy tej całej robocie oring na przyłączu do turbiny, szczególnie wtedy gdy czuć na nim (przyłączu tym) od dołu olej z zanieczyszczeniami. Też w swojej karieże spotykałem się z tym że niewielki % lewego powietrza tam się dostawał. Spotykałem to w silniku o kodzie CFGB.