Strona 8 z 47

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 3 paź 2021, o 19:58
autor: orlik
Tak wkładasz/robisz żeby pasek przeszedł obok śruby ;) nie musi iść idealnie przez środek na dole. Najprościej mówiąc, puszczasz pasek tak żeby ominął środkową dziurę na kole.

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 3 paź 2021, o 21:04
autor: yarodilah
Dzięki.

Simply Clever. :lol:

Czyli jednak nie idealnie w przeciwległe otwory.... :D

Chyba się do ASO przejadę i zobaczę co i jak..... Hahaha....

Jeszcze raz Dziękuję. :mrgreen:

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 3 paź 2021, o 22:47
autor: orlik
Akurat idealnie w przeciwległe.

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 4 paź 2021, o 07:53
autor: ADSL
Myślę że niepotrzebnie kolega naciąga ten pasek

Wysłane z mojego ASUS_I006D przy użyciu Tapatalka


Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 4 paź 2021, o 19:30
autor: qrwde
Enriquez pisze: 25 wrz 2021, o 09:22 U mnie pomogło owinięcie ucha izolacją plastikową.
Pomogło, dzięki ;)

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 5 paź 2021, o 14:39
autor: artho
W S3 FL 2.0 280 zapaliła się (na pomarańczowo) kontrolka check-engine (ta od spalin chyba?). ASO szuka przyczyny i na razie nie mają pojęcia jaki powód... ktoś coś? :D

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 5 paź 2021, o 18:28
autor: kacluk
Może krótkie odcinki robiłeś i się gpf nie miał kiedy wypalić? Wiem że to nie diesel i że PB ma wyższą temperaturę spalin. Ale mimo to ok 10min potrzeba od momentu rozpoczęcia aby się wypalił. Tyle u mnie w TDI to trwa można nawet na postoju. Z benzyna nie wiem nie miałem. Ale chętnie się dowiem jak to wygląda

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 5 paź 2021, o 19:42
autor: artho
Samochód nowy ledwo kupiony. Odcinki... praktycznie same długie. Problem występuje od DAY1. Najpierw skasowali bo podobno "zbyt niskie obroty na biegu jałowym" (zapomniałem uzupełnić w pierwszym poście). Zbyt niskie jak na moje oko nie były. Błąd wrócił po 50km. Jutro trzeci dzień jak rozkładają ręce nie wiedząc co zrobić i tylko jeżdżą i nabijają kilometry testując. Bez jaj... :) :D

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 5 paź 2021, o 23:34
autor: Bebok
Czy podczas wymiany przednich tarcz i klocków potrzebny jest VCDS?
Czy to normalne, że fabryczne tarcze i klocki wytrzymują okolice 30-35tys. km? Obecnie mam ponad 26tys. Klocków może 5mm zostało, a na tarczy wyczuwalny jest rant - grubości nie mierzyłem, ale obstawiam, że jak się klocki skończą za te kilka tys. km to i tarcze będą miały poniżej 27mm...

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 6 paź 2021, o 05:11
autor: kefirek
Bebok pisze: 5 paź 2021, o 23:34 Czy podczas wymiany przednich tarcz i klocków potrzebny jest VCDS?
Do wymiany przodu nie jest potrzebny Vcds ani obd11 etc.

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 13 paź 2021, o 09:22
autor: piottrr
Prośba o pomoc w interpretacji błędów i zalecenia co do dalszego postępowania.
Silnik 2.0 TDI 150 KM auto z 2015 roku, skrzynia manual

Adres 01: Silnik (J623-CRMB) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 BN HW: 04L 907 309 R
Komponent: R4 2,0L EDC H22 1197
Weryfikacja: B5H22---
Kodowanie: 01190012032401090000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026BN 002002
ROD: EV_ECM20TDI01104L906026BN_002.rod
VCID: 77FD5EDBCECD4DF7A8-8022

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
5158 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia
P2456 00 [096] - nieregularny / sporadyczny sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

5253 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy ciśnienia
P2452 00 [175] - usterka elektryczna
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 254
Data: 2000.00.00
Czas: 00:00:00

Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 14 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 12.220 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1060 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: -200 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: offset: 186 hPa
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: dyn.offset: 200 hPa
Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 17.5 °C
Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy: 23.20 g
Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy: 21.15 g

19249 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2195 00 [237] - sygnał mieszanki za ubogiej
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 267069 km
Data: 2021.10.06
Czas: 09:42:01

Prędkość obrotowa silnika: 1445.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 56 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 86 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 70 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.560 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 532.9 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
Filtr cząstek stałych: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.adaptacji: -200 hPa
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: elek.skoryg.prąd pompy: 0.0039827 A
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 48.853 %
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: status jakości sygnału: 1
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 1.0242


Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:| 5G0-920-XXX-17.clb-SRI3
Oznaczenie elementu SW: 5E0 920 781 B HW: 5E0 920 781 B
Komponent: KOMBI 206 7640
Kodowanie: 07A40A002180000801082A001000000000000000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardJCIMQBAB 009005
ROD: EV_DashBoardJCIMQBAB_009_VW48.rod
VCID: 275D4E9B5EED1D77F8-8072

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16777018 - Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji
U1110 00 [008] - -
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 232
Przebieg: 267179 km
Data: 2021.10.08
Czas: 09:42:49

16777024 - Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji
U1110 00 [008] - -
[Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.]
Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 33
Wew.licznik błędów: 237
Przebieg: 267039 km
Data: 2021.10.03
Czas: 17:58:53

Kody gotowości: 1 2 0 0 0

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 18 paź 2021, o 08:36
autor: yarodilah
Spryskiwacze szyb Superb III kombi rok 2017

Proszę o poradę.

Przekodowałem sobie spryskiwanie przednich szyb na 2000ms i co 2 raz spryskiwanie lamp.

(zmieniłem tylko te dwie wartości)

Wydaje mi się, że od tamtej pory choć nie jestem w 100% pewny jak spryskuję przednią szybę to pryska też tylny spryskiwacz (w menu radia mam odznaczoną-pusty kwadracik, automatyczną wycieraczkę z tyłu). Wycieraczka tylna nie wykonuje żadnego ruchu ale płyn leci.
Nacisnę lekko spryskiwanie przodu np. na 1 sekundę lub krócej i płyn leci z tyłu lub się ledwo sączy.
Leciutko pyknę przednim spryskiwaczem i zawsze coś z tyłu się wysączy.


Może ktoś wie o co biega ??

Pozdrawiam
Jarek

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 19 paź 2021, o 20:59
autor: doctore46
Mam problem z przednim lewym piórem wycieraczki. Na wolnym biegu (mały deszcz) wycieraczka skacze podczas powrotu. Pióra są nowe (Bosch), szyba gładka, pióro przylega prostopadle (nie było sensu nic doginać). Przy większym deszczu i szybszych obrotach, problem nie występuje. Myślałem, że to przez niewidzialną wycieraczkę ale raczej już się starła a problem nadal aktualny.

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 20 paź 2021, o 08:28
autor: qrwde
doctore46 pisze: 19 paź 2021, o 20:59 Mam problem z przednim lewym piórem wycieraczki. Na wolnym biegu (mały deszcz) wycieraczka skacze podczas powrotu. Pióra są nowe (Bosch), szyba gładka, pióro przylega prostopadle (nie było sensu nic doginać). Przy większym deszczu i szybszych obrotach, problem nie występuje. Myślałem, że to przez niewidzialną wycieraczkę ale raczej już się starła a problem nadal aktualny.
Może byłeś na myjni i masz wosk na szybie?

Re: SZYBKIE PYTANIA i KONKRETNE ODPOWIEDZI - temat zbiorczy

: 20 paź 2021, o 14:24
autor: doctore46
To nie to, wosk nakładam samemu, ale tylko na karoserie. Mam niewidzialną wycieraczkę z Soft99 ale nakładałem ją 3-4 miesiące temu więc wątpię żeby to był powód. Mogę spróbować kupić nowe ramie, ale obawiam się że demontaż i montaż to sporo roboty.