Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Skrzynia21 pisze:a jak ze spalaniem w 1.8 ? czyli tdi w ogóle odpada ? czy może mniejszy niż 2.0 ?
Co do spalania, to u mnie zimą palił na autostradzie od 9 z haczykiem do 9,8 przy szybkiej jeździe po A4. Teraz jest potrafi zejść do 8,4 patrząc na tankowania (nie wklepuje już niestety na motostat). Po mieście mało jeżdżę, ale u mnie wychodzi od 8 do 10 litrów (dane z komputera i z krótkich odcinków). W trasie jest już zupełnie fajnie, przy płynnej jeździe oscyluje przy 7 litrach.
Generalnie nawet przy dynamicznej, szybkiej, ale w granicach rozsądku, jeździe nie tak łatwo wejść powyżej 10 litrów.
Zaznaczam, że nie mam automatu. Ale pewnie kolosalnych różnic nie ma, a przy pewnych warunkach może być i lepiej.
kurde 9.5 czy 10 to wciąż sporo a tak z czystej ciekawości dlaczego aż tak bardzo odradzacie tdi ? auto garażowane będzie wiec rzadko będzie stało pod chmurą więc problem z zimnym silnikiem odpada a raczej z długim nagrzewaniem co powoduje większe spalanie a dwa dpf można usunąć z ostatnim argumentem się zgodzę ZUBER ale jakoś ciężko mi się przekonać do benzyny...
Chcesz to kupuj TDi, my Ci tylko doradzamy z dobrymi intencjami taką opcję, z której powinieneś być bardziej zadowolony. TDIki są dopracowane, mają niezłą kulturę pracy (jak na diesla) i na pewno fajnie się nimi jeździ. Ale spalą praktycznie tyle samo, używane prawdopodobnie będą miały większy przebieg i w mieście długo się nagrzewają. W zimie ciepło zaczyna Ci wiać z nawiewów nie po 2-3 km a po np 4-5 i jeździsz permanentnie na zimnym silniku.
Plus diesel trzęsie i traktorzy Jak nie ma argumentu ekonomicznego to nie ma po co diesla kupować. To moje zdanie.
Tu nie chodzi o letni silnik. Temperatura robocza silnika to 90-100 stopni Celciusza... może ktoś z TDI powie jakie ma spalanie w mieście na zimnym silniku na odcinku 10-20km w czasie szczytu. Superb ma opcję pokazu paramterów aktualnej trasy od odpalenia samochodu.
miejsce garażowe w hali, temp. na zewnątrz jakieś 8-10 st. wstawiałem filmik godz. 14, przejazd Gdańsk-Sopot-Gdańsk, - 6,5 litra, trasa łącznie jakieś 22 km.
Jazda na totalnym luzie, bez spinki.
szms pisze:miejsce garażowe w hali, temp. na zewnątrz jakieś 8-10 st. wstawiałem filmik godz. 14, przejazd Gdańsk-Sopot-Gdańsk, - 6,5 litra, trasa łącznie jakieś 22 km.
Jazda na totalnym luzie, bez spinki.
Rozczarowałeś mnie Szymek. Liczyłem, że będzie poniżej 6
Skrzynia21 pisze:kurde 9.5 czy 10 to wciąż sporo a tak z czystej ciekawości dlaczego aż tak bardzo odradzacie tdi ? auto garażowane będzie wiec rzadko będzie stało pod chmurą więc problem z zimnym silnikiem odpada a raczej z długim nagrzewaniem co powoduje większe spalanie a dwa dpf można usunąć z ostatnim argumentem się zgodzę ZUBER ale jakoś ciężko mi się przekonać do benzyny...
Odradzają, bo do miasta diesel nie jest najlepszym wyborem. Przejedź się dieslem, przejedź benzyną i sam wybierzesz co Ci bardziej leży. Jak diesel nie ma szans aby wykazać swoją oszczędność po co wydawać 10kzł? Chyba, że ktoś lubi
On kupuje używkę więc raczej nie dołoży 10k. Chyba, że w naprawach.
A tak serio - po co uszczęśliwiać ludzi na siłę? Chce to niech kupuje diesla i chwali się na forum, że spala 6 w mieście. Co my jesteśmy przedstawiciele handlowi żeby namawiać obcego człowieka do takich a nie innych wyborów? Doradziliśmy i wystarczy.
Skrzynia21 pisze:kurde 9.5 czy 10 to wciąż sporo a tak z czystej ciekawości dlaczego aż tak bardzo odradzacie tdi ? auto garażowane będzie wiec rzadko będzie stało pod chmurą więc problem z zimnym silnikiem odpada a raczej z długim nagrzewaniem co powoduje większe spalanie a dwa dpf można usunąć z ostatnim argumentem się zgodzę ZUBER ale jakoś ciężko mi się przekonać do benzyny...
Odradzają, bo do miasta diesel nie jest najlepszym wyborem. Przejedź się dieslem, przejedź benzyną i sam wybierzesz co Ci bardziej leży. Jak diesel nie ma szans aby wykazać swoją oszczędność po co wydawać 10kzł? Chyba, że ktoś lubi