DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Sam pakiet na bezdroża powoduje właśnie dodatkowe utwardzenie zawieszenia.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Aha, no to świetnie, zatem co lepiej, bardziej miekko, 18" bez pakietu, czy 17" w pakiecie na bezdroża?
- Vedius
- Posty: 458
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: WojtAS
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Chodzi mi o to czy uda się go połączyć przez BT.Enriquez pisze:a dlaczego GSM2 ma go nie obsłużyć?
Czytałem kilka opinii, że czasami jabłuszka są oporne. Planuje zakup I 5S i nie chciałbym mieć zonka za kilka tysi
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
4 chodzi bez zarzutu, to i 5 powinna - przecież to zwykły zestaw głośnomówiący z synchronizacją książki.
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Wydaje mi się, że nieco bardziej miękki będzie na 18" bez pakietu na bezdroża niż 17" z pakietem. Poza tym przy L&K pakiet na bezdroża to trochę nieporozumienie. Jest wyraźnie widoczny większy prześwit i to burzy elegancje sylwetki. Na pewno też będzie się gorzej prowadził , szczególnie przy większych prędkościach. Zależy do czego potrzebujesz samochód? Później zawsze rozmiary opon czy felg zmienisz we własnym zakresie a zmiana oryginalnego zawieszenia to już większa i bardziej kosztowna robota.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Zależy od dróg. Bardziej miękko będzie bez pakietu, nieco mocniej odczuwalne dziury na 18". Ja na pewno nie założę 18" do S2 i gdybym miał ponownie wybierać to ponownie 4x4, pakiet i max 17". Na zimę mam 16" i stalowe felgi. Czuć, że są bardziej miękkie. Zawsze to przecież parę cm gumy więcej.dolko pisze:Aha, no to świetnie, zatem co lepiej, bardziej miekko, 18" bez pakietu, czy 17" w pakiecie na bezdroża?
Ale jak ktoś gania głównie autostradami to spokojnie może mieć i sportowe zawieszenie obniżające i sztywniejsze i 18". A jak młody, mało jeździ to nawet 19" bo nie szuka komfortu tylko lansu lub pewności prowadzenia - o ile S2 można traktować jako samochód do szaleństw.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: Odp: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Cel zasadniczy-ma być miękko ile się da.rezon pisze: Zależy od dróg. Bardziej miękko będzie bez pakietu, nieco mocniej odczuwalne dziury na 18". Ja na pewno nie założę 18" do S2 i gdybym miał ponownie wybierać to ponownie 4x4, pakiet i max 17". Na zimę mam 16" i stalowe felgi. Czuć, że są bardziej miękkie. Zawsze to przecież parę cm gumy więcej.
Ale jak ktoś gania głównie autostradami to spokojnie może mieć i sportowe zawieszenie obniżające i sztywniejsze i 18".
To może tak, usuwam z konfiguracji pakiet na bezdroża.
Oryginalne, 18" koła na sprzedaż. W zamian 17" 225/50.
Na zimę 16" 225/55.
Co o tym myślisz/myślicie??
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
ori są 225/45/17, na zimę mam 205/55/16. Jak masz mieć miękko to takie 205/55/16 można i na lato. I oczywiście bez żadnych udziwnień z zawieszeniem tylko seria. Ew. dopiero później jakieś kombinacje, ale to już koledzy podpowiedzą jakie amorki zapewnią większy komfort. Ja na te z PNB nie narzekam. zobacz sobie wyciąg z homologacji odnośnie rozmiarów są tam jeszcze 225/40/18
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Sprawdź czy do L&K są w ogóle homologowane 16" bo w konfiguratorze nie ma takiej możliwości a w Platinum jest. Nim sprzedasz 18" sprawdź jak się na nich jeździ. Może nie będziesz musiał sprzedawać. L&K może mieć bardziej miękko zestrojone zawieszenie. Fakt, że 18" na nasze drogi to max. Ale ciekawe jest, że do L&K można dobrać mniejsze felgi czyli 17" tylko z pakietem na bezdroża, podobnie jak w Platinum i Elegance 16" tylko z pakietem. Bez pakietu nie ma możliwości. Czyli musi być zmiana w zawieszeniu, która dyktuje takie warunki. Jak pozmieniasz sam rozmiary felg na niehomologowane rozmiary to potem może być kłopot z gwarancją. To, ze jakies kółko nałożysz na piastę i się kręci i nie obciera o nadwozie to jeszcze o niczym nie świadczy. Wszystko musi ze sobą być spasowane aby spełniało założenia konstrukcyjne i trzymało parametry.
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Tylko 3.6 eliminuje 16".
L&K nie ma nic do tego, a sprzedają najmniejsze 17", bo jednak wersja zobowiązuje.
L&K nie ma nic do tego, a sprzedają najmniejsze 17", bo jednak wersja zobowiązuje.
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Nie, w wersji L&K przy 2.0 TSI tez eliminuje 16.
To, ze wersja zobowiązuje to tylko domysł. Trzeba sprawdzić czy są homologowane do tej wersji.
To, ze wersja zobowiązuje to tylko domysł. Trzeba sprawdzić czy są homologowane do tej wersji.
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Ale 3.6 eliminuje 16" ze względu na rozmiar tarcz hamulcowych, a nie ze względu na L&K.
I właśnie tylko w 3.6 16" nie są homologowane.
W SII przed FL, była darmowa opcja zamiany 17" na 16"... w L&K
I właśnie tylko w 3.6 16" nie są homologowane.
W SII przed FL, była darmowa opcja zamiany 17" na 16"... w L&K
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
To dobre pytanie. Konfigurator rzeczywiście krzyczy, że chce dodać pakiet przy Platinum i 16''. Dla mnie to o tyle interesujące, że w zamówieniu mam komplet zimówek na felgach 16''. Ciekawe co mi salon odpowie na to pytanie?sko89 pisze:Ale ciekawe jest, że do L&K można dobrać mniejsze felgi czyli 17" tylko z pakietem na bezdroża, podobnie jak w Platinum i Elegance 16" tylko z pakietem. Bez pakietu nie ma możliwości. Czyli musi być zmiana w zawieszeniu, która dyktuje takie warunki.
- dolko
- Posty: 406
- Rejestracja: 21 wrz 2013, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: uzupełnij pole
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Dziś z pakietu już zrezygnowałem. Faktycznie trzeba będzie sprawdzić te 18" przed ew. sprzedażą - to będzie styczeń Teraz ważne by dobrać koła na zimę. Sam już nie wiem czy tam pchać te 16" czy 17" czy w ogóle co...
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: DSG Laurin&Klement a HHC i GSMIII, warto?
Jak przyjdzie autko to sobie zmierzysz tarcze i kupisz. Najwyżej nie pojeździsz przez 3 dni. Ale skoro do PNB można zamówić 16" to spokojnie powinny wejść i bez PNB.