esp fault
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 15 cze 2013, o 18:52
- Samochód: Superb II
- Silnik: Inny
- Imię: Jan
- Lokalizacja: włoszczowa
Re: esp fault
Witam
Wracam do tematu tzn pisałem że jest wzorowo po kosztownej zmianie mechatroniki , no to już nie jest. Odczuwalne jest natomiast delikatne szarpanie przy zmianie z 1 na 2, wrażenie jazdy po tarce. Dzieje się tak przy rozgrzanym silniku. Na forum doczytałem że to sprzęgła i faktycznie po wizycie w serwisie to potwierdzili. Zastanawiam się jaki jest sens kupować nowy samochód. 62 tys. przebiegu mechatronik padł za dwa miesiące przy 69 tys. sprzęgła, ciekawe co dalej rozrząd, dwumasa? taniej mi wyjdzie jeździć taksówką codziennie. Aso poradziło jeździć aż te szarpnięcia zaczną mnie denerwować bardzo, bo będzie to narastać to wtedy przyjechać na zmianę sprzęgieł. Tak jak kiedyś czekałem z utęsknieniem na odbiór Superba tak teraz mam go już dość.
Wracam do tematu tzn pisałem że jest wzorowo po kosztownej zmianie mechatroniki , no to już nie jest. Odczuwalne jest natomiast delikatne szarpanie przy zmianie z 1 na 2, wrażenie jazdy po tarce. Dzieje się tak przy rozgrzanym silniku. Na forum doczytałem że to sprzęgła i faktycznie po wizycie w serwisie to potwierdzili. Zastanawiam się jaki jest sens kupować nowy samochód. 62 tys. przebiegu mechatronik padł za dwa miesiące przy 69 tys. sprzęgła, ciekawe co dalej rozrząd, dwumasa? taniej mi wyjdzie jeździć taksówką codziennie. Aso poradziło jeździć aż te szarpnięcia zaczną mnie denerwować bardzo, bo będzie to narastać to wtedy przyjechać na zmianę sprzęgieł. Tak jak kiedyś czekałem z utęsknieniem na odbiór Superba tak teraz mam go już dość.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 6 lis 2011, o 11:32
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Krzysiek
Re: esp fault
Nie czekaj z naprawą. Gdzieś czytałem, że wadliwe sprzęgła mogą uszkodzić koło dwumasowe.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 8 maja 2014, o 18:11
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
Re: esp fault
Załamaliście mnie.
Tydzień temu Skoda Subperb II 2009 rok w serwisie - zapalające się epc i gaśnięcie na wolnych obrotach.
Wymieniono oprogramowanie silnika i przez tydzień było OK.
Potem dokładnie stało się to samo co opisywał założyciel wątku.
Aż jestem przerażony co z tego wyjdzie...
Tydzień temu Skoda Subperb II 2009 rok w serwisie - zapalające się epc i gaśnięcie na wolnych obrotach.
Wymieniono oprogramowanie silnika i przez tydzień było OK.
Potem dokładnie stało się to samo co opisywał założyciel wątku.
Aż jestem przerażony co z tego wyjdzie...
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 lip 2019, o 17:30
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: O2 DSG
- Imię: Adam
Re: esp fault
No i stało się,
Octavia 2 1.8 TSI DSG 2009r., po nocy ESP fault i migające P przy lewarku zmiany biegów.
Przez dobre dwa lata był też efekt zużytych tarcz sprzęgła, czyli tarka z 1 na 2 , szczególnie przy skręconych kołach.
Auto nie kręci rozrusznikiem, nie ma też możliwości przełączenia z P na N. Czytam, i się załamuje, bo to jak czytam na 90% mechatronika, i dodatkowo sprzęgła...dramat
zdjęta zaślepka, pytanie co zrobić z tym żółtym plastikiem, żeby ruszyć dzwignię z P na N?
[URL=https://iv.pl/][img]https://iv.pl/ ... .jpg[/img][/url]
Octavia 2 1.8 TSI DSG 2009r., po nocy ESP fault i migające P przy lewarku zmiany biegów.
Przez dobre dwa lata był też efekt zużytych tarcz sprzęgła, czyli tarka z 1 na 2 , szczególnie przy skręconych kołach.
Auto nie kręci rozrusznikiem, nie ma też możliwości przełączenia z P na N. Czytam, i się załamuje, bo to jak czytam na 90% mechatronika, i dodatkowo sprzęgła...dramat
zdjęta zaślepka, pytanie co zrobić z tym żółtym plastikiem, żeby ruszyć dzwignię z P na N?
[URL=https://iv.pl/][img]https://iv.pl/ ... .jpg[/img][/url]
Ostatnio zmieniony 6 lip 2019, o 11:56 przez adaleg, łącznie zmieniany 1 raz.