Obniżenie zawieszenia
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 10 sie 2012, o 15:25
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Obniżenie zawieszenia
No widzisz więc jest dość znaczna różnica, chodzi mi o tą przerwe:/ chciałbym kupić springi eibachy i powino pójść na dół. Pytanie ile pójdzie ?:)
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
Weź pod uwagę, że te same sprężyny eibach robi do 3 różnych wersji silnikowych i samochodów o różnym poziomie wyposażenia i masie. Dodatkowo nie wiadomo na ile Twoje fabryczne usiadły.
Prawdopodobnie będzie 2-4 cm w dół ale 100% pewności nie ma.
Prawdopodobnie będzie 2-4 cm w dół ale 100% pewności nie ma.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Obniżenie zawieszenia
Bierz te Eibachy, ja miałem i usiadł dokładnie 30mm, nie ma nad czym rozmyślać. Na 2 stronie wrzucałem foto, ale nie wiem czemu nie działa, jak próbuje wkleić nowe to też nie widać.
http://imageshack.us/photo/my-images/827/bykp.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/bykp.jpg/
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 13:45
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BSS (140KM)
- Imię: Wit
Re: Obniżenie zawieszenia
Cześć,
Miałem przyjemność zakupić S1, w którym właściciel zaszalał i wyrzucając oryginalny zawias zapakował B16 PSS9. Długo się nim nie nacieszyłem, bo mamy takie drogi a nie inne, ale może gdybym się bujał tylko po autostradach to bym je rozkręcone na max zostawił, bo trakcyjnie zawias zachowywał się genialnie. Auto wyglądało zdecydowanie lepiej niż na ori sachsach, było obnizone o 3cm (może uda mi się załadować kawałek fotki), ale jazda tym cudem poza extra gładkim asfaltem powodowała, ze dokładnie wiedziałem ile mam kręgów i które dyski są jeszcze w stanie nienaruszonym, poza tym czego nie wyłapie amor przenosi się na resztę zawiasu, wiec w książce serwisowej jest sporo wpisów o wahaczach, tulejach itd . B16 to jest tor i to chyba w całkiem niezłym wydaniu i za ekstra $, wiec nie do końca wiem co autor miał na myśli, poza zagryzaniem zębów na nierównościach i niesamowitej frajdy z jazdy na gładkich zakrętach.
Zimę na oryginałach przelatam, ale wiosną chciałbym zmienić amortyzację na coś pośredniego, bo to bujanie trochę mnie wkurza.
pozdrawiam
ws
Miałem przyjemność zakupić S1, w którym właściciel zaszalał i wyrzucając oryginalny zawias zapakował B16 PSS9. Długo się nim nie nacieszyłem, bo mamy takie drogi a nie inne, ale może gdybym się bujał tylko po autostradach to bym je rozkręcone na max zostawił, bo trakcyjnie zawias zachowywał się genialnie. Auto wyglądało zdecydowanie lepiej niż na ori sachsach, było obnizone o 3cm (może uda mi się załadować kawałek fotki), ale jazda tym cudem poza extra gładkim asfaltem powodowała, ze dokładnie wiedziałem ile mam kręgów i które dyski są jeszcze w stanie nienaruszonym, poza tym czego nie wyłapie amor przenosi się na resztę zawiasu, wiec w książce serwisowej jest sporo wpisów o wahaczach, tulejach itd . B16 to jest tor i to chyba w całkiem niezłym wydaniu i za ekstra $, wiec nie do końca wiem co autor miał na myśli, poza zagryzaniem zębów na nierównościach i niesamowitej frajdy z jazdy na gładkich zakrętach.
Zimę na oryginałach przelatam, ale wiosną chciałbym zmienić amortyzację na coś pośredniego, bo to bujanie trochę mnie wkurza.
pozdrawiam
ws
- marcin_kielce
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2012, o 10:40
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
Jakie amory i sprężyny polecacie do Superba I, w celu poprawienia tego bujania? Eibach plus jaki amor?
Ostatnio patrzyłem na Sachs Advantage, mają dobrą cenę, dadzą radę?
A może zostawić seryjne sprężyny, lub dać jakieś z Audi np. Sline?
Pozdrawiam,
Ostatnio patrzyłem na Sachs Advantage, mają dobrą cenę, dadzą radę?
A może zostawić seryjne sprężyny, lub dać jakieś z Audi np. Sline?
Pozdrawiam,
- Tajemniczy Don Pedro
- Posty: 31
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 13:23
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- marcin_kielce
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sie 2012, o 10:40
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 sie 2014, o 18:07
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.5TDI V6 BDG (163KM)
- Imię: sławek
Re: Obniżenie zawieszenia
witam, ja kupilem wlasnie superba z zawieszeniem odniżonym bo dostalem papieru z tuvem na einbacha ale nie wiem o ile jest niższy auto jest do lekkich napraw blacharskich bo poobijane kupilem, wic jak tylko wyjadę to dam znac
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
ale eibach zwykły czy gwint?? jak zwykły to pewnie jakieś - 30...40 mm.motokopczynscy pisze:witam, ja kupilem wlasnie superba z zawieszeniem odniżonym bo dostalem papieru z tuvem na einbacha ale nie wiem o ile jest niższy auto jest do lekkich napraw blacharskich bo poobijane kupilem, wic jak tylko wyjadę to dam znac
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
a tego nie wiem...
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...