Obniżenie zawieszenia
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warsaw
Re: Obniżenie zawieszenia
Panowie a co można założyć nie w celu optycznego obniżenia fury, ale poprawy komfortu?
Komfortu w tym sensie, że po dwóch Passatach (B6 i B7) z zupełnie standardowym zawieszeniem
(nie sportowym), mam wrażenie, że Superb się mocno buja. Z jednej strony niby jest bardziej
komfortowo z wybieraniem nierówności, ale żona mnie po przesiadce do nowego auta
zaczęła opie$%#ać, że "co jak tak ostro na tych zakrętach, że aż się samochód buja".
A ja oczywiście dokładnie tak samo jak kiedyś jeżdżę, tylko faktycznie wychyla się Skodzina
mocno.
Czy Skodowskie "sportowe zawieszenie" coś tu daje? Jest jakaś sensowna alternatywa?
Komfortu w tym sensie, że po dwóch Passatach (B6 i B7) z zupełnie standardowym zawieszeniem
(nie sportowym), mam wrażenie, że Superb się mocno buja. Z jednej strony niby jest bardziej
komfortowo z wybieraniem nierówności, ale żona mnie po przesiadce do nowego auta
zaczęła opie$%#ać, że "co jak tak ostro na tych zakrętach, że aż się samochód buja".
A ja oczywiście dokładnie tak samo jak kiedyś jeżdżę, tylko faktycznie wychyla się Skodzina
mocno.
Czy Skodowskie "sportowe zawieszenie" coś tu daje? Jest jakaś sensowna alternatywa?
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
Nieszczególnie. To właśnie takie obniżenie optyczne. Ze sportowego warto wziąć sprężyny ale jak chcesz skutecznie wyeliminować wychyły to potrzebny będzie mocniejszy amortyzator. Jak dasz amortyzator dobrej klasy to spadek komfortu będzie niewielki a poprawa stabilności znaczna.Roger83 pisze:
Czy Skodowskie "sportowe zawieszenie" coś tu daje? Jest jakaś sensowna alternatywa?
Jak chcesz to możesz zobaczyć jaki komfort jest u mnie na bilsteinie b6. Jakby co to pisz pw to gdzieś się spikniemy.
Ps. piszesz w wątku dotyczącym S1
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 10 sie 2012, o 15:25
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Obniżenie zawieszenia
No strasznie wysoko stoi na tych oryginalnych sprężynach i chciałbym kupić Eibachy -30/-30 tylko nie chce się rozczarować po założeniu, zeby nie było że siądzie tylko 1cm. Dlatego potrzebuje zdjęcia:)Zuber pisze:Co wyje?
Tak wygląda moja:
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
Czy ja wiem? Wygląda jak normalny samochód. Strasznie wysoko to stoi s2 z pakietem na bezdroża.
Jeśli masz normalne sprężyny to siądzie ci 2-4 cm na eibachach. Wszystko zależy od dodatkowego wyposażenia samochodu i tego na ile styrane są obecne sprężyny.
Jeśli masz normalne sprężyny to siądzie ci 2-4 cm na eibachach. Wszystko zależy od dodatkowego wyposażenia samochodu i tego na ile styrane są obecne sprężyny.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 10 sie 2012, o 15:25
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Obniżenie zawieszenia
Na zywo wygląda gorzej, na zdjęciu bardzo widoczne to jest na przedniej osi
Re: Obniżenie zawieszenia
Fakt, tył stoi normalnie, ale przód ciut wyżej, ale summa summarum taka raczej norma niż coś brzydkiego, jak pisze Zubi...
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Obniżenie zawieszenia
Faktycznie przód trochę wysoko stoi, ale ja i tak nic bym z tym nie robił. Mieści się w granicach normy.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
Wrzuć pod podłogę kierowcy i pasażera dwa talerze po 25 kg i będzie równo
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Obniżenie zawieszenia
Lepiej ziemniaki. Jak gdzieś w trasie utknie to będzie co jeść. I zawsze na handel można dać
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
Tutaj prosto z foldera reklamowego, też przód minimalnie wyżej:
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Obniżenie zawieszenia
QFA, Szymek, weź coś zrób z tym swoim podpisemszms pisze:Fakt, tył stoi normalnie, ale przód ciut wyżej, ale summa summarum taka raczej norma niż coś brzydkiego, jak pisze Zubi...
U mnie na kompie i IE10 (albo jakimśtam najnowszym) wygląda to wszystko tak:
- no litości...
Re: Obniżenie zawieszenia
U mnie jego podpis ma normalne rozmiary i wczytują się obie foty. Używam chrome.
Co do tematu, u mnie przód też stoi wyżej. Nie obniżam zawieszenia, bo potem będę tarł spodem...
Co do tematu, u mnie przód też stoi wyżej. Nie obniżam zawieszenia, bo potem będę tarł spodem...
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
Jak wsiądziesz to jest już pewnie na równo. Nie dajmy się zwariować.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 10 sie 2012, o 15:25
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Obniżenie zawieszenia
To może jakieś wymiary z przodu przerwa od opony do błotnika 10 cm, tył 8.5 cm a jak u Was ?
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Obniżenie zawieszenia
U mnie 6 z tyłu i 7 z przodu.
Ale mierzone od krawędzi nadkola do ziemi z przodu i z tyłu jest idealnie równo (69 cm).
Ale mierzone od krawędzi nadkola do ziemi z przodu i z tyłu jest idealnie równo (69 cm).
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪