ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AMEU
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
Ciekawe, jak odpalisz nawigację - jakiś cel i rozpoczniesz nawigować - wtedy też pokazuje tylko NAVI?
Telefon da się odebrać z kierownicy/maxi dota?
Telefon da się odebrać z kierownicy/maxi dota?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
Odebrać z kierownicy - pewnie tak (są np. adaptery do parrota, które to potrafią), ale obawiam się, że książki telefonicznej na maxidot nie uświadczysz.
Rezon, kiedy ta Twoja recenzja? (tak, wiem, że napisałeś że jutro , ale wszyscy aż tupią w miejscu, żeby się dowiedzieć co ten Blaupunkt potrafi )
Pewnie się okaże, że szału nie ma, ale z drugiej strony can to magistrala jak każda inna więc skoro radio producenta może się komunikować z maxidotem to czemu blaupunkt miałby tego nie robić... ehhh... tyle pytań a tak mało odpowiedzi...
Rezon, kiedy ta Twoja recenzja? (tak, wiem, że napisałeś że jutro , ale wszyscy aż tupią w miejscu, żeby się dowiedzieć co ten Blaupunkt potrafi )
Pewnie się okaże, że szału nie ma, ale z drugiej strony can to magistrala jak każda inna więc skoro radio producenta może się komunikować z maxidotem to czemu blaupunkt miałby tego nie robić... ehhh... tyle pytań a tak mało odpowiedzi...
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
Dawaj znać, bardzo poważnie się nad tym zastanawiam.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
wytrzymajcie do jutra już prawie mam silnik uruchomiony Muszę tylko podjechać 50km do przedstawiciela bo ja to mam wszędzie daleko do cywilizacji
- Vedius
- Posty: 458
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 23:25
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: WojtAS
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
No to wszyscy wstrzymują oddech do jutra i trzymają kciuki za Rezona.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
jestem po teście. Sukces połowiczny.
1. Sprzęt w pełni zgodny z opisem producenta. Jest faktycznie Plug&Play - wszystkie niezbędne wtyczki, kable w komplecie z jednym małym wyjątkiem o czym później.
2. Uruchamia się nieco dłużej niż Amu+ czy Columbus, ale to norma dla stacji opartych na WinCE. Menu czytelne, intuicyjne.
3. Bardzo dobrze odbiera stacje (nie sprawdzałem w ruchu), prawdopodobnie ma wbudowany separator antenowy. W komplecie była złączka do podłączenia dwóch anten. bardzo szybkie programowanie/wyszukiwanie stacji
4. Jakość dźwięku wydaje się wyższa niż w Amu+ - pomimo braku SS dźwięk jest jakby mniej "drewniany".
5. Współpraca z CAN - wyświetla wszystkie komunikaty Climatronica - kierunki nadmuchu, temperaturę prawo, lewo, pokazuje wyraźnie czy jest włączony climatronic, AC, itd. CZujniki parkowania - pokazuje przód, tył; z lekkim opóźnieniem załączenia - ale wskazania już OK. Odległości pokazane do poszczególnych czujników w cm. Oczywiście pikanie nadal działa. jest regulacja głośności pikania. Przy dołożeniu kamery (nie dokładałem) jest możliwość przełączenia na obraz kamery.
6. Telefon. Na oryginalnym sofcie brak automatycznego łączenia z iPhonem po sparowaniu. Po wgraniu poprawki softu łączył się bez problemów - na Iphonie import książki, wybieranie z listy kontaktów, ostatnich wybieranych, odebranych, nieodebranych, itd.Można przez BT słuchać muzyki - przesuwać utwory przód/tył. Być może też wybrać katalog, ale na szybko nie znalazłem.
7. Navi - Automapa bardzo szybko łapie fixa i z płetwy widziała 8 satelitów - każdy zielono. z uwagi na licencje nie uruchomiono w trybie mapy i nawigowania. Nie podłączaliśmy będącej w komplecie anteny GPS.
8. Wyświetlacz maxi - dot. Pokazuje stacje, utwory z iPhona. Niestety nie pokazuje na razie nic związanego z telefonem. Sparowany telefon nie jest w ogóle pokazywany na maxi-dot. oczywiście nie ma też listy kontaktów itp.
9. Sterowanie z kierownicy - działa w zakresie radia. Nie działa w zakresie telefonu Sprawa przekazana przez Everpol do Blaupunkta w celu dopracowania softu.
Podziękowania za test dla p. Pawła z Car Audio System Mielec oraz p. Jacka z 2N-Everpol.
IMHO ciekawa alternatywa dla osób poszukujących dobrej nawigacji z aktualnymi mapami, punktami POI i zestawem głośnomówiącym. Dużym plusem jest zestaw głośnomówiący z bdb jakością dźwięku przez głośniki radia i oczywiście faktyczna współpraca z CAN oraz w części z kierownicą. Bardzo wyraźny kolorowy ekran.
Minusy: brak podłączenia kabla mikrofonu skody w dostarczonej wiązce - bez problemu do dołożenia w ciągu kilku minut przez zakład Car Audio, ale mogłoby być już fabrycznie. Brak sterowania z kierownicy oraz wyświetlania na maxi-dot danych telefonu. Po aktualizacji softu jestem umówiony na kolejny test.
Przed zadaniem pytania o funkcje warto przeczytać dane producenta
1. Sprzęt w pełni zgodny z opisem producenta. Jest faktycznie Plug&Play - wszystkie niezbędne wtyczki, kable w komplecie z jednym małym wyjątkiem o czym później.
2. Uruchamia się nieco dłużej niż Amu+ czy Columbus, ale to norma dla stacji opartych na WinCE. Menu czytelne, intuicyjne.
3. Bardzo dobrze odbiera stacje (nie sprawdzałem w ruchu), prawdopodobnie ma wbudowany separator antenowy. W komplecie była złączka do podłączenia dwóch anten. bardzo szybkie programowanie/wyszukiwanie stacji
4. Jakość dźwięku wydaje się wyższa niż w Amu+ - pomimo braku SS dźwięk jest jakby mniej "drewniany".
5. Współpraca z CAN - wyświetla wszystkie komunikaty Climatronica - kierunki nadmuchu, temperaturę prawo, lewo, pokazuje wyraźnie czy jest włączony climatronic, AC, itd. CZujniki parkowania - pokazuje przód, tył; z lekkim opóźnieniem załączenia - ale wskazania już OK. Odległości pokazane do poszczególnych czujników w cm. Oczywiście pikanie nadal działa. jest regulacja głośności pikania. Przy dołożeniu kamery (nie dokładałem) jest możliwość przełączenia na obraz kamery.
6. Telefon. Na oryginalnym sofcie brak automatycznego łączenia z iPhonem po sparowaniu. Po wgraniu poprawki softu łączył się bez problemów - na Iphonie import książki, wybieranie z listy kontaktów, ostatnich wybieranych, odebranych, nieodebranych, itd.Można przez BT słuchać muzyki - przesuwać utwory przód/tył. Być może też wybrać katalog, ale na szybko nie znalazłem.
7. Navi - Automapa bardzo szybko łapie fixa i z płetwy widziała 8 satelitów - każdy zielono. z uwagi na licencje nie uruchomiono w trybie mapy i nawigowania. Nie podłączaliśmy będącej w komplecie anteny GPS.
8. Wyświetlacz maxi - dot. Pokazuje stacje, utwory z iPhona. Niestety nie pokazuje na razie nic związanego z telefonem. Sparowany telefon nie jest w ogóle pokazywany na maxi-dot. oczywiście nie ma też listy kontaktów itp.
9. Sterowanie z kierownicy - działa w zakresie radia. Nie działa w zakresie telefonu Sprawa przekazana przez Everpol do Blaupunkta w celu dopracowania softu.
Podziękowania za test dla p. Pawła z Car Audio System Mielec oraz p. Jacka z 2N-Everpol.
IMHO ciekawa alternatywa dla osób poszukujących dobrej nawigacji z aktualnymi mapami, punktami POI i zestawem głośnomówiącym. Dużym plusem jest zestaw głośnomówiący z bdb jakością dźwięku przez głośniki radia i oczywiście faktyczna współpraca z CAN oraz w części z kierownicą. Bardzo wyraźny kolorowy ekran.
Minusy: brak podłączenia kabla mikrofonu skody w dostarczonej wiązce - bez problemu do dołożenia w ciągu kilku minut przez zakład Car Audio, ale mogłoby być już fabrycznie. Brak sterowania z kierownicy oraz wyświetlania na maxi-dot danych telefonu. Po aktualizacji softu jestem umówiony na kolejny test.
Przed zadaniem pytania o funkcje warto przeczytać dane producenta
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
I na co robić sprzęt który nie obsługuje najważniejszej funkcji we wszystkich autach firmowych czyli telefonu na maxidocie - kolejne bzdurne radio - i co jedziesz w trasie i szukasz telefonu na radiu GENIALNE
No i chyba dlatego Columbus zostanie u mnie na wieki wieków
No i chyba dlatego Columbus zostanie u mnie na wieki wieków
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
skoro uruchamia sie dłużej niż columbus to kamere można sobie w d... wsadzić
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
dłużej to oznacza może 6s, a Amu+ 3s. Z kamerą powinno to działać bez żadnych problemów - chyba, że ktoś odpala i od razu musi jechać
BTW dla mnie ważniejsze jest nie wyświetlanie telefonu na maxi-dot, ale jego sterowanie z kierownicy. wyświetlacz w Ph835 jest megawyraźny i znacznie lepiej widać kto dzwoni, czy numer, który chcemy wybrać.
to, że dla Ciebie, dla mnie i zapewne wielu innych osób to bardzo ważna funkcja, to nie znaczy - że dla wszystkich. Znam wiele osób, które prawie nie rozmawiają przez telefon i gdybym na ich miejscu miał wybierać Col czy Ph835 prawie na pewno wybrałbym Ph835.Misiektt pisze:I na co robić sprzęt który nie obsługuje najważniejszej funkcji we wszystkich autach firmowych czyli telefonu na maxidocie - kolejne bzdurne radio - i co jedziesz w trasie i szukasz telefonu na radiu GENIALNE
No i chyba dlatego Columbus zostanie u mnie na wieki wieków
BTW dla mnie ważniejsze jest nie wyświetlanie telefonu na maxi-dot, ale jego sterowanie z kierownicy. wyświetlacz w Ph835 jest megawyraźny i znacznie lepiej widać kto dzwoni, czy numer, który chcemy wybrać.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
Dla mnie to nie przeszkoda. Można wybierać na wyświetlaczu albo nawet w komórce. Jak się nie pracuje na infolinii to można poczekać z wybieraniem kilkanaście sekund na stosowny moment. Wybieranie na maxi-docie też przecież rozprasza.
Za to ważne żeby można było odbierać i kończyć rozmowę z kierownicy.
Nie mam nic do columbusa ale gdybym dziś wybierał to postawiłbym na blaupunkta.
Za to ważne żeby można było odbierać i kończyć rozmowę z kierownicy.
Nie mam nic do columbusa ale gdybym dziś wybierał to postawiłbym na blaupunkta.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- forrestas
- Posty: 220
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 14:34
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: wielkopolskie
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
W moim budżetowym aucie przyoszczędziłem na zestawie głośnomówiącym. Ale szybko okazało się, że bez jakiegokolwiek substytutu nie dam rady funkcjonować. Kupiłem topowy model Jabra (3 głośniki, 2 mic) przyczepiany nad głową kierowcy do osłony słonecznej. Jakość jest co najmniej zadowalająca (w końcu to głośniczek za ponad 300PLN), ale i tak jak tylko będę miał fundusze wywalam Jabre i montuję zestaw fabryczny. Wybieranie numerów w czasie jazdy jest dość kłopotliwe (trzeba przecież odblokować telefon) i czasami nie ma czasu na czekanie na stosowny moment. Z reszta kiedyś "wyczekałem na stosowny moment" i po przejechaniu następnych 10 metrów w korku podszedł do mnie pieszy patrol (szli chodnikiem). Nie będę opisywał jak się skończyło.
Podsumowując, przy obecnej funkcjonalności, moim zdaniem, to radio to kiepska alternatywa dla Columbusa z fabrycznym BT. Chociaż samo radio, jak wynika z opisu, całkiem fajne.
Podsumowując, przy obecnej funkcjonalności, moim zdaniem, to radio to kiepska alternatywa dla Columbusa z fabrycznym BT. Chociaż samo radio, jak wynika z opisu, całkiem fajne.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
Argument trochę nietrafiony bo zawsze można wybrać nr z panelu dotykowego p835. Za to mandatów nie dają.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
tego niestety nie ma - tu masz rację, to chyba najważniejsze. Sygnał do producenta poszedł i podobno pracują. W odróżnieniu od "chińczyków" są update'y oprogramowania - czekam na kolejne zaproszenie do testów Wyświetlane numery i kontakty na Ph835 były naprawdę czytelne i wyraźne w porównaniu do Amu+, który użytkuję. Co do wybierania i tak najczęściej przyciskam przycisk na iPhonie i wybieram głosowoZuber pisze:....Za to ważne żeby można było odbierać i kończyć rozmowę z kierownicy....
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
rezon masz bluetootha na maxidocie ? I korzystasz z niego ? Założę o każde pieniądze i mogę to udowodnić że żeby wybrać numer na maxidocie nie muszę tracić linii drogi z polu widzenia. Spoglądając w radio już tak. Fakt faktem, że gdyby Blaupunkt w 100% współgrał z kierownicą to może i bym potestował, natomiast jak miałem pionka było to samo i przez spojrzenie na ekran o mało co nie uderzyłem w inne auto. Dzwoniąc i odbierając połączenia z maxidota powodują że takie coś mi nie zdarza, jest on tak ustawiony że zawszę widzę oprócz wyświetlacza - drogę.
Oczywiście dla wszystkich tych, którzy nie pracują w aucie To radio będzie idealne
Oczywiście dla wszystkich tych, którzy nie pracują w aucie To radio będzie idealne
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: ciekawa alternatywa czyli Blaupunkt Philadelphia 835 AME
Mam, korzystam i założę się o każde pieniądze, że jak szukam konkretnego kontaktu - to drogę widzę znacznie mniej Ty pewnie też i tylko przypadek sprawił, że mało nie zaliczyłeś dzwona przy radiu, a przy maxi-dot jeszcze nie. Nawet dzisiaj wóz z koniem zauważyłem dopiero jak poprzednik go ominął, bo patrzyłem na maxi-dot. Jakiegoś niebezpieczeństwa nie było, ale powinienem go widzieć znacznie wcześniej. Mimo wszystko koncentracja uwagi na maxi-dot odciąga wzrok od drogi. Na pewno mniej niż kierując wzrok na radio, ale jednak. Przy wybieraniu głosowym nie stanowi to problemu - i tak tylko mówię;) Spokojnie wystarczyło by mi sterowanie z kierownicy telefonem.Misiektt pisze:rezon masz bluetootha na maxidocie ? I korzystasz z niego ? Założę o każde pieniądze i mogę to udowodnić że żeby wybrać numer na maxidocie nie muszę tracić linii drogi z polu widzenia. .... Dzwoniąc i odbierając połączenia z maxidota powodują że takie coś mi nie zdarza, jest on tak ustawiony że zawszę widzę oprócz wyświetlacza - drogę.
Oczywiście dla wszystkich tych, którzy nie pracują w aucie To radio będzie idealne
Informacja - kamerę wyświetla nawet wyłączone radio bezzwłocznie.
Niestety nie mam możliwości takiego ustawienia maxi-dot'a aby widzieć jednocześnie drogę - muszę się popatrzeć w dół a HUD'a jeszcze nie montują w skodach