Maglownica po regeneracji

Lom99
Posty: 15
Rejestracja: 15 lis 2023, o 09:21
Samochód: Superb II
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)

Maglownica po regeneracji

Post autor: Lom99 »

Witam. Byłem u mechanika z maglownica stara przeskakiwał, założył jakaś po regeneracji, kierownica po wymianie znacznie ciężej chodzi, przy częstym skręcaniu idzie się zmęczyć, co jest nie tak?
Awatar użytkownika
polowiec
Posty: 201
Rejestracja: 8 lip 2023, o 22:54
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Maglownica po regeneracji

Post autor: polowiec »

Prawdopodobnie slabo zrobiona regeneracja. Śruba likwidująca luz za mocno dokrecona (pewnie byl luz na niej wiec dokrecili


Wysłane za pomocą Tapatalk
Lom99
Posty: 15
Rejestracja: 15 lis 2023, o 09:21
Samochód: Superb II
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)

Re: Maglownica po regeneracji

Post autor: Lom99 »

polowiec pisze: 13 sty 2024, o 17:35 Prawdopodobnie slabo zrobiona regeneracja. Śruba likwidująca luz za mocno dokrecona (pewnie byl luz na niej wiec dokrecili


Wysłane za pomocą Tapatalk
Czy mechanik taki luz może zniwelować bez wyciągania maglownicy i czy po przejechaniu większej ilości kilometrów kierownica może zacząć chodzić lżej?
Piotr87
Posty: 56
Rejestracja: 16 gru 2019, o 21:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Piotr

Re: Maglownica po regeneracji

Post autor: Piotr87 »

Magiel jest elektryczny. Może nie podpiąć jakiejś kostki bądź trzeba zrobić jakąś adaptację w sterowniku.
Awatar użytkownika
polowiec
Posty: 201
Rejestracja: 8 lip 2023, o 22:54
Samochód: Superb III combi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Maglownica po regeneracji

Post autor: polowiec »

Piotr87 pisze:Magiel jest elektryczny. Może nie podpiąć jakiejś kostki bądź trzeba zrobić jakąś adaptację w sterowniku.
Po wymiane maglownicy bez adaptacji czujnika kata skretu i skopiowaniu ustawien ze starej maglownicy faktycznie bedzie chodzić ciężej. Ale na desce będzie choinka z lampek.

Czy masz jakies bledy lub swieci Ci sie jakas kontrolka? Zwłaszcza znaczek kierownicy, abs lub esp?


Wysłane za pomocą Tapatalk
Lom99
Posty: 15
Rejestracja: 15 lis 2023, o 09:21
Samochód: Superb II
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)

Re: Maglownica po regeneracji

Post autor: Lom99 »

Nie mam żadnych błędów na desce. Posiadam vcds'a, zrobiłem adaptacje (obrót w prawo, obrót w lewo, wyprostowanie kierownicy , przejechanie do przodu poniżej 20km/h),robiłem to wielokrotnie i nic to nie dało. W vcds pokazuje mi jedynie taki błąd : Sterownik automatycznego pilota parkowania (J791)

EDIT:
Błąd skasowany, trzeba było wyłączyć park assist , wyłączyłem również DSR. Ale kierownica jak chodzi tak chodzi. Teraz jeszcze zaczął mi się wyświetlać błąd 01309-Sterownik układu wspomagania kierownicy(J500) 008-Niezrozumiały sygnał, oraz podczas sprawdzania każdej opcji uaktywnił mi się test ABS i kontrolka cały czas się świeci i nie chce zgasnąć, wiem że trzeba wykonać ten test ale czy jest inny prostszy sposób?
Awatar użytkownika
krzynol
Ekspert
Posty: 430
Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
Samochód: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170KM
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Maglownica po regeneracji

Post autor: krzynol »

zajrzyj w nastawy podstawowe kanał 103, może da się usunąć test
i włącz DSR to zniknie błąd od J500
ODPOWIEDZ