Rozrząd z pompą do CFFB 2012 rok DSG

bobbabol
Posty: 9
Rejestracja: 2 wrz 2021, o 18:12
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)

Re: Rozrząd z pompą do CFFB 2012 rok DSG

Post autor: bobbabol »

fabek pisze: 14 wrz 2021, o 10:03 No i elegancko. Fajnie też od razu pasek PK i sprzęgło alternatora zrobić od razu.
Miałeś czuja. Okazało się, że sprzęgło alternatora było do wymiany. Pasek był w super stanie. Rozrząd wymieniony, wszystko pasowało bez problemu.
Picasso
Posty: 42
Rejestracja: 17 lut 2021, o 22:51
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Paweł

Re: Rozrząd z pompą do CFFB 2012 rok DSG

Post autor: Picasso »

Koledzy szybkie pytanie,
Moje auto jest z końcówki 2014 roku silnik CFFB, czy przy wymianie rozrządu trzeba w tym motorze ustawiać kąt synchronizacji patrzyłem jak w necie to robili ale u mnie w tych pomiarach rozszerzonych nie mogę znaleźć tej pozycji, nie mam w ogóle nic o takiej treści.
Czy u Was przy wymianie rozrządu mechanicy ustawiali ten kąt?
Awatar użytkownika
Sekund
Posty: 46
Rejestracja: 27 gru 2021, o 16:10
Samochód: Superb II DSG 4x4
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 186/390
Imię: Piotr
Lokalizacja: Zielonka
Kontakt:

Re: Rozrząd z pompą do CFFB 2012 rok DSG

Post autor: Sekund »

Nie polecam pompy wody marki INA. U mnie wytrzymała 60 tys km.

Obrazek
Na początku silnik trzymał temperaturę 100-105. Wskazówka trzyma wtedy jeszcze 90*.
Później zaczęły się skoki do 115.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
fabek
Administrator
Posty: 1232
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Rozrząd z pompą do CFFB 2012 rok DSG

Post autor: fabek »

Wow ale cuda. Wyglada jakby łopatki mechanicznie się uszkodziły.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
ODPOWIEDZ