Kolega robił tam fure i był średnio zadowolony bo wynik był pod korek.
Ja bym śmiało jechał do Patryka z CS
Ogarniają dobrze, od zmiany hebli, po mocniejsze dłubanie.
Jak masz dsg i decydujesz się na stage1 to skrzynia aż się prosi o zmień shift pointow
Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1
- piramida
- Doradca
- Posty: 4032
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1
Panowie tylko nie porównujcie softów i pracy Kiviego do CS
W kwestii szarpania skrzyni jak gaz mocniej wciśniemy a skrzynia w tym momencie ma zmienić bieg na wyższy, niestety to taka cecha dsg i trzeba się nauczyć tak jeździć aby w momencie zmiany biegu na wyższy nie wciskać głębiej gazu! Moment większy więc i obciążenie większe, będzie się tak działo ale tylko w tym momencie, w każdych innych warunkach, skrzynia nie ma prawa szarpać. Będzie często tak się działo jak skrzynia zmienia biegi za nisko a chcemy mocniej przyśpieszyć dlatego między innymi u mnie skrzynia kręci na każdym biegu oprócz pierwszego, do 2900 obrotów a redukuje przy około 1400. Szeroki zakres obrotów, skrzynia tak nie miesza biegami i łatwiej przewidzieć kiedy skrzynia chce wrzucić wyższy bieg więc bardzo rzadko dochodzi do szarpnięć i już się nauczyłem aby nie wciskać gazu głęboko w momencie jak skrzynia wrzuca wyższy bieg!
P.S. dq250 przenos spokojnie do 600Nm pod warunkiem odpowiedniego softu skrzyni więc marne 430Nm nie robi żadnego wrażenia na skrzyni Moja skrzynia ma już zrobione ponad 130kkm i przez blisko 5lat przenosi 550Nm, chodzi jak szwajcarski zegarek aczkolwiek obecnie mam wgrany stage 3 do skrzyni aby sprawniej przenosić obecny moment.
W kwestii szarpania skrzyni jak gaz mocniej wciśniemy a skrzynia w tym momencie ma zmienić bieg na wyższy, niestety to taka cecha dsg i trzeba się nauczyć tak jeździć aby w momencie zmiany biegu na wyższy nie wciskać głębiej gazu! Moment większy więc i obciążenie większe, będzie się tak działo ale tylko w tym momencie, w każdych innych warunkach, skrzynia nie ma prawa szarpać. Będzie często tak się działo jak skrzynia zmienia biegi za nisko a chcemy mocniej przyśpieszyć dlatego między innymi u mnie skrzynia kręci na każdym biegu oprócz pierwszego, do 2900 obrotów a redukuje przy około 1400. Szeroki zakres obrotów, skrzynia tak nie miesza biegami i łatwiej przewidzieć kiedy skrzynia chce wrzucić wyższy bieg więc bardzo rzadko dochodzi do szarpnięć i już się nauczyłem aby nie wciskać gazu głęboko w momencie jak skrzynia wrzuca wyższy bieg!
P.S. dq250 przenos spokojnie do 600Nm pod warunkiem odpowiedniego softu skrzyni więc marne 430Nm nie robi żadnego wrażenia na skrzyni Moja skrzynia ma już zrobione ponad 130kkm i przez blisko 5lat przenosi 550Nm, chodzi jak szwajcarski zegarek aczkolwiek obecnie mam wgrany stage 3 do skrzyni aby sprawniej przenosić obecny moment.
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1
O to to
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1
A co konkretnie masz na mysli? Ja bylem w tamtym roku w Kiviego ze swoim Mondeo 2.0 ecoboost. Zasadniczo bylem zadowolony. Chociaz w sumie to nie mam porownania.
Wiec dlatego prosze o opinie. To jaka jest roznica pomiedzy CS a Kivim?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2988
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1
To, że CS zjadł zęby na strojeniu aut z grupy VW, oraz to, że robi swoje softy na cały świat współpracując ze znanymi firmami w europie i za oceanem.
A Kivi, ma wykupione dojście do gotowych softów niewiadomego pochodzenia, wgrywa je i na tym kończy.
I żeby nie było, CS też wgrywa głównie gotowe softy, ale testowane i tworzone od podstaw przez siebie(między innymi na wcześniej zakupionych przez nich samochodach) oraz prowadzi rejestr samochódów do których wgrywa te softy, po to, żeby zapewnić wysokie bezpieczeństwo swoich modyfikacji w przyszłości.
Na przykładzie silnika 2.0 280, zanim zaoferowali softy do tego silnika, testowali miesiącami na swoim samochodzie stage1, stage2, stage2+, stage3, tak aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa i wydajności. Dopiero po takich próbach został oficjalnie dopuszczony do sprzedaży soft, który jest wgrywany w jednym z oddziałów, następnie auto jest logowane na drodze albo hamowni, i jeżeli wszystkie parametry są w porządku oddane klientowi.
Tu masz to trochę przedstawione na przykładzie oddziału w Krakowie:
https://www.youtube.com/watch?v=tgGxaRseIb8
A Kivi, ma wykupione dojście do gotowych softów niewiadomego pochodzenia, wgrywa je i na tym kończy.
I żeby nie było, CS też wgrywa głównie gotowe softy, ale testowane i tworzone od podstaw przez siebie(między innymi na wcześniej zakupionych przez nich samochodach) oraz prowadzi rejestr samochódów do których wgrywa te softy, po to, żeby zapewnić wysokie bezpieczeństwo swoich modyfikacji w przyszłości.
Na przykładzie silnika 2.0 280, zanim zaoferowali softy do tego silnika, testowali miesiącami na swoim samochodzie stage1, stage2, stage2+, stage3, tak aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa i wydajności. Dopiero po takich próbach został oficjalnie dopuszczony do sprzedaży soft, który jest wgrywany w jednym z oddziałów, następnie auto jest logowane na drodze albo hamowni, i jeżeli wszystkie parametry są w porządku oddane klientowi.
Tu masz to trochę przedstawione na przykładzie oddziału w Krakowie:
https://www.youtube.com/watch?v=tgGxaRseIb8