Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1

mario789
Moderator
Posty: 573
Rejestracja: 12 lis 2020, o 00:34
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 220/470
Imię: Mario
Lokalizacja: Łódź

Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1

Post autor: mario789 »

Kolega robił tam fure i był średnio zadowolony bo wynik był pod korek.

Ja bym śmiało jechał do Patryka z CS ;)
Ogarniają dobrze, od zmiany hebli, po mocniejsze dłubanie.
Jak masz dsg i decydujesz się na stage1 to skrzynia aż się prosi o zmień shift pointow ;)
Awatar użytkownika
piramida
Doradca
Posty: 4032
Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2016
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 480bhp/570Nm
Imię: Piotr
Lokalizacja: Kraków

Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1

Post autor: piramida »

Panowie tylko nie porównujcie softów i pracy Kiviego do CS :lol:
W kwestii szarpania skrzyni jak gaz mocniej wciśniemy a skrzynia w tym momencie ma zmienić bieg na wyższy, niestety to taka cecha dsg i trzeba się nauczyć tak jeździć aby w momencie zmiany biegu na wyższy nie wciskać głębiej gazu! Moment większy więc i obciążenie większe, będzie się tak działo ale tylko w tym momencie, w każdych innych warunkach, skrzynia nie ma prawa szarpać. Będzie często tak się działo jak skrzynia zmienia biegi za nisko a chcemy mocniej przyśpieszyć dlatego między innymi u mnie skrzynia kręci na każdym biegu oprócz pierwszego, do 2900 obrotów a redukuje przy około 1400. Szeroki zakres obrotów, skrzynia tak nie miesza biegami i łatwiej przewidzieć kiedy skrzynia chce wrzucić wyższy bieg więc bardzo rzadko dochodzi do szarpnięć i już się nauczyłem aby nie wciskać gazu głęboko w momencie jak skrzynia wrzuca wyższy bieg!

P.S. dq250 przenos spokojnie do 600Nm pod warunkiem odpowiedniego softu skrzyni więc marne 430Nm nie robi żadnego wrażenia na skrzyni ;-) Moja skrzynia ma już zrobione ponad 130kkm i przez blisko 5lat przenosi 550Nm, chodzi jak szwajcarski zegarek aczkolwiek obecnie mam wgrany stage 3 do skrzyni aby sprawniej przenosić obecny moment.
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1

Post autor: sane »

piramida pisze: 16 gru 2021, o 22:51Panowie tylko nie porównujcie softów i pracy Kiviego do CS :lol:
O to to :D
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
tomekxoo
Posty: 115
Rejestracja: 4 cze 2021, o 08:41
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1

Post autor: tomekxoo »

sane pisze: 17 gru 2021, o 07:41
piramida pisze: 16 gru 2021, o 22:51Panowie tylko nie porównujcie softów i pracy Kiviego do CS :lol:
O to to :D
A co konkretnie masz na mysli? Ja bylem w tamtym roku w Kiviego ze swoim Mondeo 2.0 ecoboost. Zasadniczo bylem zadowolony. Chociaz w sumie to nie mam porownania.
Wiec dlatego prosze o opinie. To jaka jest roznica pomiedzy CS a Kivim?
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2988
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Wady oraz zalety Remap i Chiptuning na przykładzie 272KM DNUA_SUPERB_STG1

Post autor: orlik »

To, że CS zjadł zęby na strojeniu aut z grupy VW, oraz to, że robi swoje softy na cały świat współpracując ze znanymi firmami w europie i za oceanem.
A Kivi, ma wykupione dojście do gotowych softów niewiadomego pochodzenia, wgrywa je i na tym kończy.

I żeby nie było, CS też wgrywa głównie gotowe softy, ale testowane i tworzone od podstaw przez siebie(między innymi na wcześniej zakupionych przez nich samochodach) oraz prowadzi rejestr samochódów do których wgrywa te softy, po to, żeby zapewnić wysokie bezpieczeństwo swoich modyfikacji w przyszłości.

Na przykładzie silnika 2.0 280, zanim zaoferowali softy do tego silnika, testowali miesiącami na swoim samochodzie stage1, stage2, stage2+, stage3, tak aby zapewnić maksimum bezpieczeństwa i wydajności. Dopiero po takich próbach został oficjalnie dopuszczony do sprzedaży soft, który jest wgrywany w jednym z oddziałów, następnie auto jest logowane na drodze albo hamowni, i jeżeli wszystkie parametry są w porządku oddane klientowi.

Tu masz to trochę przedstawione na przykładzie oddziału w Krakowie:
https://www.youtube.com/watch?v=tgGxaRseIb8
ODPOWIEDZ