Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Dzisiaj trzeba liczyć za wymianę silnika około 15k w zależności od tego gdzie i jaki silnik się kupi. Można wydać i 30k kupując nówke sztukę
- broniek
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:51
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Moja wymiana gwarancyjna w aso wyceniana była nawet na ponad 40k
S3 Kogut à la SportLine 280 viewtopic.php?f=18&t=11178
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Czy orientujesz się czy ten separator oleju jest też zalecany ( tzn czy to rozwiązanie zmiejsza ryzyko dużej awarii ) przy modyfikacji stage 1? Czy warto to robić juz teraz?piramida pisze: ↑17 wrz 2021, o 19:27 Głównie dwóch firm montują tunerzy oil catch tanki, jedna to firma Bar-tek
https://erli.pl/akcesoria-tuningowe-poz ... zoQAvD_BwE
Druga to Racingline
https://partshunters.pl/pl/racingline/1 ... 3g700.html
Wydaje mi się, że właśnie zbyt małe ciśnienie oleju przy ostatnim cylindrze w skrajnych warunkach może być powodem do przycierania się panewek i po jakimś czasie przyczyną wybuchających silników, taka jest jedna z teorii ale coś musi być na rzeczy skoro compsport po moim fuckupie zaczął montować te separatory odmy powyżej stage 2 gdzie silnik pracuje na większym ciśnieniu doładowania.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4039
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Myślę, że nie zaszkodzi go założyć nawet na serii, zawsze to mniej syfu pójdzie w dolot a i ciśnienie oleju w silniku będzie stabilniejsze, szczególnie goniąc po zakrętach i na ostrych dohamowaniach czy przyśpieszaniu.
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Dzięki. No dobrze. To zatem będzie kolejna modyfikacją, ale rczej już na wiosnę. Czy zestaw od Bar-tek różni się jakoś cod Racingline? Różnica w cenie 1000 zł - jak to jak mówią" ulicą nie chodzi". Drugie pytanie: czy ogarnie to pierwszy lepszy warsztat, czy jechać z tym do Compsportu?
- orlik
- Doradca
- Posty: 2989
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Sam ogarniesz Gdyby nie to, że zostawiłem auto na kompleksową modyfikację, z pasji i oszczędności zrobiłbym to sam. Ja mam Bar-tek, zakładany w CS, więc nie ma sensu przepłacać za racingline. Bar-tek ma świetne produkty. Swoją drogą Piramida sam zakładał racingline i nie przypominam sobie, żeby klnął na stopień trudności
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 paź 2020, o 15:40
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 365KM (Stage1+)
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Czy ktoś montował Bar-Tek (Oil Catch Tank), czy trzeba w Superbie relokować zbiornik spryskiwaczy?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 18:37
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Czyli zużyta już woda 0w30 którą leją w ASO na dokokszonym sofcie - tu jest pies pogrzebany…KrisMassFX pisze: ↑16 wrz 2021, o 20:12 Jedynie do oleju można się przyczepić, bo miałem przejechane z 16 tysięcy na standardowym jaki wlali w serwisie Skody.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
ja się przymierzam w 280 zbiorniczek jest w okolicy podszybia, a np w ss 220 jest tam gdzie masz montować catch tanka
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
chyba 5w30 chyba że serwisy stosują też 0w30 recepta na te przypadłości to zmieniać częściej ojej np po 7tys lub wcześniej :)jak motor na koksach albo lać jakiś 5w50Kawasaki pisze: ↑20 lis 2021, o 12:07Czyli zużyta już woda 0w30 którą leją w ASO na dokokszonym sofcie - tu jest pies pogrzebany…KrisMassFX pisze: ↑16 wrz 2021, o 20:12 Jedynie do oleju można się przyczepić, bo miałem przejechane z 16 tysięcy na standardowym jaki wlali w serwisie Skody.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 18:37
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Leją już 0w30 bez względu czy jest gpf czy nie ma… eco morderstwo.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 18 sie 2019, o 21:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: obecnie 380/530
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
O chorobą nie wiedziałem w serwisie do którego jeżdżę leja daje 5w30 i to jeszcze castrola z beczki hheheeh nie wazne czy masz gpf :)moim zdaniem to minimum ale maks do 10kkm chyba że na koksach to wcześniej ja zmieniam 2 razy w roku na 5w30 ale chyba przyjmę strategie zima 5w30 lato 5w40/50
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: Wyszła korba bokiem CJXA 280KM na 365KM
Ja mam teraz zalany oryginalny olej z ASO 0W30 Skoda ( Shell ) w ramach pakietu przegladów i narazie nie widzę różnicy w temperaturach. Tuner zaleca wymianę co 8 - 12 tys.