Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Ja wypaliłem 1 bak spalanie 6/100 ale większość to trasa autostrada lub S8.
Mam teraz "inny" samochód -ACT i autostart to samo zło w tym silniku i skrzyni.
Jedna trasa około 150 km krajówkami 5,8 w stylu norma + 20- 30km/godz. w stylu brak hamulca /płynna jazda .
Dodatkowe 25 KM i 60Nm bardzo miły bonus i podobno bardzo bezpieczny - optymalny.
POLECAM nie zastanawiać się tylko ulepszać .
Za kolegą Patrykiem powiem najlepiej wydane 1500 zł na moją obecną kurkę.
Pozdrawiam Andrzej.
O zapomniałem ACT i atostart to samo zło obecnie brak szarpania , kangurów cisza spokój skrzynia-sprzęgło bez uwag.
ten tryb 2 cyl. to matka wszystkich problemów z trakcją takie obserwacje mam na gorąco.
Mam teraz "inny" samochód -ACT i autostart to samo zło w tym silniku i skrzyni.
Jedna trasa około 150 km krajówkami 5,8 w stylu norma + 20- 30km/godz. w stylu brak hamulca /płynna jazda .
Dodatkowe 25 KM i 60Nm bardzo miły bonus i podobno bardzo bezpieczny - optymalny.
POLECAM nie zastanawiać się tylko ulepszać .
Za kolegą Patrykiem powiem najlepiej wydane 1500 zł na moją obecną kurkę.
Pozdrawiam Andrzej.
O zapomniałem ACT i atostart to samo zło obecnie brak szarpania , kangurów cisza spokój skrzynia-sprzęgło bez uwag.
ten tryb 2 cyl. to matka wszystkich problemów z trakcją takie obserwacje mam na gorąco.
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
A ktoś dezaktywował ACT bez modyfikacji silnika ? Bo ciekawy jestem ile ACT niby oszczędzało paliwa hehe
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 180km 357nm
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Nie pamiętam z jakiego forum dostałem info ale chyba z Leona i tam forumowicz podał że nie zwiększyło się spalanie po wyłączeniu act ale impreza średnio opłacalna bo z tego co pamiętam to zapłacił za samo act 1000zl. U mnie spalanie aktualnie to około 7.2l (18) a na zimówkach miałem około 6.7 ( prawilna 16 stalowa) oczywiście dane z dystrybutora tankowane przy około 1/4 baku.
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Nie no coś tam musi oszczędzać ,może nie dużo ale zawsze coś. Co nie umniejsza faktu że jest to mega wkurzające te ciągłe przełączanie z 4 na 2 cylindry i ten dźwięk zwłaszcza tragiczny przy większej prędkości
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Ja raz wjeżdżając w Wawy jechałem 100 czy 110na 6 biegu i odpaliły się 2 cylindry . Przejechałem niecałe 10 km i nie da się tak jechać bo dźwięk jest mega wkurzający 2cylindrow
-
- Posty: 1072
- Rejestracja: 26 lut 2012, o 23:24
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2021
- Silnik: 1.5TSI DADA (150KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
3.5 roku jeżdżę autem z 1.5 TSI DSG z ACT.
W międzyczasie jeździłem wieloma świeżymi VAGami, sporo z nich bez ACT.
Nie czuję żadnej różnicy oprócz komunikatu na zegarach
W międzyczasie jeździłem wieloma świeżymi VAGami, sporo z nich bez ACT.
Nie czuję żadnej różnicy oprócz komunikatu na zegarach
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Ja mam starsze ACT z początku gdzie dopiero wrzucali do aut i w nim czuć różnicę w 1.4 140 TSI ACT silniku . Potem robili softy w oprogramowaniu i nowsze auta już nie miały tego problemu. U mnie słychać i czuć jak przełącza tryby cylindrów
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
4 lata jesdzilem z ACT , zero problemów. Przy normalnej jedzie nie wyczuwalny.
Radio hałas opon wiatru, nic nie słychać .
Taki szukanie problemów na siłę.
Radio hałas opon wiatru, nic nie słychać .
Taki szukanie problemów na siłę.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 19 maja 2020, o 12:39
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 180km 357nm
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Powiem tak u mnie było czuć i słychać przełączanie ale w 1.5 też to słyszałem i czułem ale napewno mniej intensywnie. Może ma wpływ na to przebieg? Ja mam już ponad 130tys a Tiguan którym jeździłem miał niecałe 30
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
A ja mówię że to duzy problem @Sdss .. w mieście to bez różnicy te act tylko w trasie czasem ten dźwięk 2 cylindrów jest nieprzyjemny np na 6 biegu przy 100-110 km/h
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Jak jadę to słucham muzyki nie silnika.
Re: Dezaktywacja - wyłączenie Active Cylinder Technology ACT
Też słucham muzyki ale widocznie nie tak głośno jak Ty haha