Obiektywnie są też najlepsi w Polsce jeżeli chodzi o VAG
PowerBox/tunning do Superb SIII
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- baarttbaartt
- Posty: 422
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Potwierdzam
W sumie kilkoro znajomych robiło u nich i nikt nigdy nie narzekał a auta robią duże przebiegi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W sumie kilkoro znajomych robiło u nich i nikt nigdy nie narzekał a auta robią duże przebiegi.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Nie wydaje mi się żeby CS był jedynym słusznym kierunkiem. Może robią więcej Vagów niż innych aut, a może proporcja jest zgoła inna i tylko na forum jest ta firma tak rozdmuchana (jak na forum Alfy Cinsoft). Nie mówię, że jest to złe bo sam u Cinka byłem z Alfą 159, ale ślepe zapatrzenie w "jedyny słuszny kierunek", bo tak mówią koledzy nie jest zbyt merytorycznym podejściem. Dobry tuner ogarnie każde auto, a to czy uda mu się wykrzesać 5-10 koni więcej niż innemu jest pomijalne jako błąd pomiaru hamowni. Byle wykres mocy i momentu przebiegał zgodnie ze sztuką i AFR/lambda się zgadzał.
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 25 paź 2018, o 21:43
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 350/494
- Imię: Piotr
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jest jeszcze jeden apsekt - doświadczenie. To czy tuner zna silnki, jego możlwiości czy uczy się na Twoim bo robi go pierwszy raz. Nie robiłem nic Compsort, ale istnieli i przygotowywali silniki na 1/4 mili gdy ja nie miałem jeszcze prawa jazdy, a upłyneło od tego czsu wiele lat. Robią vagi od dawna i raczej nie słychać aby robili to źle. Gdybym miał np volvo, pojechałbym do wspomnianego JKRacing, bo oni od zawsze robili dużo Volvo i robia nadal. Niedwano Sportmile w dyskusji na fejsie podali, że zrobili 28 sztuk AUDI SQ7 i 108! sztuk RS6 C6, gdzie część z nich na stage 2 i 3 na moce 800- 1000 KM. Doświadczenie, to też większa pewność, że jak coś będzie nie tak, to tunr stanie na wysokości zadania, aby rozwiązać problem.Bebok pisze: ↑3 kwie 2021, o 15:08 Nie wydaje mi się żeby CS był jedynym słusznym kierunkiem. Może robią więcej Vagów niż innych aut, a może proporcja jest zgoła inna i tylko na forum jest ta firma tak rozdmuchana (jak na forum Alfy Cinsoft). Nie mówię, że jest to złe bo sam u Cinka byłem z Alfą 159, ale ślepe zapatrzenie w "jedyny słuszny kierunek", bo tak mówią koledzy nie jest zbyt merytorycznym podejściem. Dobry tuner ogarnie każde auto, a to czy uda mu się wykrzesać 5-10 koni więcej niż innemu jest pomijalne jako błąd pomiaru hamowni. Byle wykres mocy i momentu przebiegał zgodnie ze sztuką i AFR/lambda się zgadzał.
Analogicznie z cenami - mniej znana/ciesząca się uznaniem w środowisku firma może zrobić tak samo dobrze za mniejsze pieniądze, ale za doświadczenie musisz zapłacić ekstra. Ja bym swój silnik oddał tylko do doświadczonego, mającego kontakt z tymi konkretnie autami- silnikami, tunera.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
naprawdę jest sporo uznanych starych tunerow ..master,s , rogalotti . aligator..
pisaliśmy już o tym..
pisaliśmy już o tym..
- piramida
- Doradca
- Posty: 4042
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
innymi słowy jest tych firm teraz w chuj.., takie są prawa rynku , wszystkiego jest coraz więcej ..
jedne bardziej sprawdzone , drugie mniej.. , nawet na naszym forum jest cała masa info które sa stare sprawdzone ...
to nie te czasy że w warszawie był tylko master,s a na śląsku aligator..
co wcale nie oznacza że te nowsze firmy są od nich gorsze.. . nie oszukujmy się ale normalne strojenie samochodów to nie wiedza wymagająca 10 lat studiów.. , jest to dość prosta rzecz jeśli jesteś rozgarnięty i dokładny. na pewno więcej wiadomości przydaje się przy przerabianiu aut.
jeszcze z 10 lat temu jedna ze znanych firm podczas strojona wysyłała Internetem dane do machera w anglii , on je poprawiał i zaraz odsyłał ..nikt nic nie wiedział i klient był zadowolony ..
jestem już starszym facetem od dziecka jeżdżę dieslami zaczipowanymi na różne sposoby , z hamowniami i bez i sądzę ze wiem o czym pisze..
jedne bardziej sprawdzone , drugie mniej.. , nawet na naszym forum jest cała masa info które sa stare sprawdzone ...
to nie te czasy że w warszawie był tylko master,s a na śląsku aligator..
co wcale nie oznacza że te nowsze firmy są od nich gorsze.. . nie oszukujmy się ale normalne strojenie samochodów to nie wiedza wymagająca 10 lat studiów.. , jest to dość prosta rzecz jeśli jesteś rozgarnięty i dokładny. na pewno więcej wiadomości przydaje się przy przerabianiu aut.
jeszcze z 10 lat temu jedna ze znanych firm podczas strojona wysyłała Internetem dane do machera w anglii , on je poprawiał i zaraz odsyłał ..nikt nic nie wiedział i klient był zadowolony ..
jestem już starszym facetem od dziecka jeżdżę dieslami zaczipowanymi na różne sposoby , z hamowniami i bez i sądzę ze wiem o czym pisze..
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Niemniej jednak te najlepsze można policzyć na palcach jednej ręki, a nawet zostałoby palców
I masz rację - wgrać Stage 1 każdy tuner potrafi, bez 10 lat studiów.
Wystroić mocniejszy czy mniej standardowy setup tak, że bedzie jeździł przez lata - wolę zdać się na najlepszych, niż eksperymentować i liczyć na to, że się uda.
Polecasz w/w z własnego doświadczenia?
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
-
- Administrator
- Posty: 1238
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
grupa VAG z racji, że sterowniki ecu są najlepiej udokumentowane i znane, problemu z tuningiem nie ma.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Niby nie ma, a jednak różne cuda się widywało
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- piramida
- Doradca
- Posty: 4042
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Niby wszyscy tunerzy modzą ale jak się pojawi problem to każdy umywa ręce. O fuckupach się głośno nie mówi bo każdy z tunerów miał przygody ale jedno jest pewne, fury od CS jeżdżą latami i zazwyczaj nic się z nimi nie dzieje. Przykład chociażby odpowiedniego softu DSG, który ma przenosić znaczny moment obrotowy. Moja skrzynia mimo upływu 5 lat i momentu blisko 550Nm, przebiegu 120kkm, chodzi nadal idealnie, rzekłbym, że pracuje lepiej i szybciej niż z fabryki wyjechała. Ilu tunerom wysypały sie skrzynie czy też skrzynie mają problemy z przenoszeniem znacznego momentu? U mnie była taka sytuacja, po montażu hybrydy coś to auto nie jechało jak należy, nie zgłaszałem tego chłopakom bo myślałem, że to kwestia hybrydy na której wszyscy wieszają psy. W końcu po latach zrobiłem logi i się okazało, że trzeba wgrać mocniejszy soft skrzyni, nazywają go stage 3 bo na biegach nieparzystych czyli III i V pod pełnym obciążeniem, skrzynia ślizgała, tnąc przy okazji doładowanie przez co auto nie jechało jak powinno. CS zostawia wszystkie fabryczne limitery w spokoju więc jak się coś zaczyna dziać to komp odpowiednio zareaguje i zawczasu idzie wyłapać przyczynę, nie każdy tuner tak robi, niektórzy ściągają limitery i hulaj duszo...
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 gru 2018, o 16:41
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 342KM 475Nm
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Tychy
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Wybrałem jednak Cinsoft. Czekam na termin, a w międzyczasie jutro z rana jadę do tłumikarza na usunięcie środkowego. Oby tylko nie było buczenia/rezonansów...
- Patrol
- Posty: 24
- Rejestracja: 25 lis 2020, o 22:10
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 454KM / 560Nm
- Imię: Patrick
- Lokalizacja: ZS
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Będzie głośniej od serii. Niestety to dla mnie jedyny minus w tym całym tuningu, że jest głośniej, no ale trzeba jakoś uwolnić te konie. Za to radość z jazdy na Stage 2 w stosunku do serii, bezcenna.
-
- Posty: 957
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 371 KM/482 Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Poznań
Re: PowerBox/tunning do Superb SIII
Jak wywalisz całkowicie środkowy może być nieprzyjemnie. Wstaw tam choć przelotowa puszkę niewielkich rozmiarów znacznie poprawi komfort jazdy szczególnie na dłuższych trasach.