Przestudiowałem, przeanalizowałem i doszedłem do wniosku że...
Turbiny w 2.0tdi czy to 150KM czy 190KM to słabizna... ^^
Tzn na codzienne (spokojne) wojaże ok ale żeby pogonić to trochę lipa...
Szybko wstaje ale tak samo szybko zdycha... sugerując się wykresami od "kreator mocy" max NM ~400/450NM jest przy ~2500RPM (+/-200RPM) a przy końcówce tzn ~4600RPM mamy już AŻ 200NM MNIEJ!
Przy hybrydowym turbo jak sprawdzałem różne źródła to ta różnica zmniejsza się do 100-140NM mniej a spadek ten nie jest taki gwałtowny...
Kolejna kwestia to kasa
Turbina z 190KM(184) to koszt od 900zl wzwyż a turbo hybryda przeważnie 2000zl wzwyż
Niby parametry / cyferki te same a jednak analizując wykresy wychodzi już zupełnie co innego