Wymiana klocków i tarcz z tyłu
- Gracek
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Gracjan
Wymiana klocków i tarcz z tyłu
Witam. Przymierzam się do wymiany klocków i tarcz z tyłu. Używałem funkcji szukaj, lecz niestety nie znalazłem podobnego tematu. Auto to superb 2011 2.0tdi, manual, przedni napęd. Mam pytanie czy do wymiany tarcz z tyłu muszę odkręcać jarzmo? Wymieniałem już kilka razy tarcze w vagach i zawsze z tyłu dało się wysunąć tarczę pod kątem bez demontażu jarzm.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
Tak jarzmo trzeba odkręcić
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1887
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
ale założyłeś piękny temat... rozumiem w ramach rekompensaty wrzucisz manual
Oczywiście jarzmo trzeba odkręcić. Jestem w szoku co piszesz... bo do tej pory: Fiat, Skoda, Ford, Hyundai... zawsze musiałem odkręcać. Co to za model VAGa był?
Oczywiście jarzmo trzeba odkręcić. Jestem w szoku co piszesz... bo do tej pory: Fiat, Skoda, Ford, Hyundai... zawsze musiałem odkręcać. Co to za model VAGa był?
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
Wszystko zależy od wersji silnikowej, a więc i od wielkości tarczy z tyłu. Wymieniałem w altei, golfie 5 czy octavii i w słabszych wersjach się dało
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
W Superbie 3 nie trzeba odkręcać jarzma. Wczoraj ćwiczony temat. W Octavii 3 RS też nie. Podejrzewam, że w S2 jest taka sama tarcza jak w O3 RS, więc wyjdzie bez problemu.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
W superbie 140 jak i 170 konnej wersji jarzma trzeba odkręcać
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
- Gracek
- Posty: 75
- Rejestracja: 11 lis 2020, o 18:12
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Gracjan
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
A wie ktoś czym odkręce to jarzmo? Chodzi mi czy to będzie jakiś spline czy zwykły klucz.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Wymiana klocków i tarcz z tyłu
Spline m14 jak dobrze pamietam
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka