Panowie od zakupu borykam się z takim problemem że na nierównościach auto samo kręci kierownicą na lewo i prawo. W Octavi 2 FL tak nie miałem a koła miałem takie samo 17" 22/45/17
Szarpaki nic nie wykazują. Opony mam do wymiany bo od srodka sa troche zjechane jak jechałem na geometrie. ale nie sądzę aby od opony tak kręciło kierownicą.
Czy na maglownicy jest jakas regulacja czułości kierownicy?
Czy tylne tuleje przednich wachaczy wyjda jako uszkodzone na szarpakach? Slyszalem ze ciezko zdiagnozowac a ponoc problem w innych autach znika po ich wymianie.
Czy jest jeszcze cos oprocz drążków kierowniczych żeby sie zainteresować? Zawieszenie całe niby jest okej.
Superb 2.8 2002 rok
Superb 2.8 V6 pływa po drodze
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Superb 2.8 V6 pływa po drodze
Powinna jechać prosto
Diagnoza tego magicznego tworu przy pomocy łomu tylko po podniesieniu koła. Na ziemi nic nie wyjdzie.
Przypominam że końcówka drążka kierowniczego ma dwie pozycje pracy i zmienia zbieżność w zależności od obciążenia.
Diagnoza tego magicznego tworu przy pomocy łomu tylko po podniesieniu koła. Na ziemi nic nie wyjdzie.
Przypominam że końcówka drążka kierowniczego ma dwie pozycje pracy i zmienia zbieżność w zależności od obciążenia.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
- Sylwek90
- Posty: 154
- Rejestracja: 17 lip 2020, o 06:35
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Sylwek
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Superb 2.8 V6 pływa po drodze
No to już wiadomo co mam do zrobienia. Podejrzewałem ten element jak ostatnio przeglądałem zdjęcia swojego Passata B6 bo i tam było identycznie. Po wymianie tych tulei od razu kierownicą przestało rzucać.